Julia (vh Larisa) - Rotterdam (vh Maastricht, Arnhem) OPLICHTING

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Voor wat het waard is, ik heb haar dit weekend via Whatsapp gesproken (niet over bare sex overigens, had een ander verzoek) maar had wel het idee haarzelf aan de andere kant te hebben en kon weinig verdachts opmerken. Lijkt me eigenlijk best een leuke meid om een keer te neuken, apart koppie... jammer dat ze zo ver weg voor me zit

Ik moet wel zeggen dat ze toen niet zo nadrukkelijk met sex zonder condoom adverteerde. het stond bij de opties maar niet in de hoofdtekst zoals nu. Dus ik snap dat het er wat verdacht uitziet.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Julia 03.JPG
    Julia 03.JPG
    103,8 KB · Weergaven: 1.165
  • Julia 02.JPG
    Julia 02.JPG
    90 KB · Weergaven: 1.209
  • Julia 01.JPG
    Julia 01.JPG
    94,9 KB · Weergaven: 1.211

joostvdmeent

Snuffelaar
22 mei 2015
15
5
Hoi allemaal,
Ik ben niet zo super actief hier. Maar zag haar advertentie laatst staan dus ik dacht ik app. Moest een kleine aanbetaling doen waarvoor ik ook extra filmpje kreeg was 20 euro dus vond het niet zo n probleem.
Ik had het moeten weten , 20 euro weg helaas en geen filmpje :(
Dus oppassen met deze dame of gewoon niet zo dom doen als ik.
Groet Joost

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
@joostvdmeent spijtig om te horen kerel!!
Betaal NOOIT vooruit ook al is het maar 0,1 cent.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Ik heb ook contact het haar gehad, voor vandaag een afspraak geen aanbetaling maar de foto is nu weg op whatsapp. Heb voor veel gekozen en het is geen probleem. Denk dat ik maar niets meer van me laat horen.

Had al wel twijfel niet vanwege wat ze aanbied maar omdat het ongeveer alles is wat er aan te vinken valt. Soms kun je geluk hebben. Altijd prettig dat we dit onmisbare forum hebben.

Groet,
R.

Dhnh

Toogplakker
2 mei 2021
122
120
Ik heb haar geneukt toen ze in Noord Holland was.
Klein tenger meisje, niet het meest mooie gebit en ze loopt een beetje mank?. Wel onwijs aardig. Ze gaf alleen aan dat ze wel de hele nacht wou blijven en daar hoefde k niet extra voor te betalen?
Vond k ietswat verdacht.

Ze pijpt niet heel diep. Anaal stond er wel bij, maar mocht niet. Van tevoren aangegeven dat je in haar mocht klaarkomen, maar toen k bijna kwam zei ze; dont finish in pussy. Maar daar dacht k toch even anders over aangezien we dat van tevoren afgesproken hadden.

Daarna eigenlijk meteen klaar aangekleed dat was em. Met de prijs valt sws erg te spelen met haar. Voor mij was het eenmalig.

Henkkid

Snuffelaar
20 jun 2021
3
1
Het is een kleine tengere meid. Ik vraag me af wat haar leeftijd is, de geadverteerde leeftijd lijkt een beetje aan de jonge kant, maar ouder dan 35 zal ze niet zijn. Ze ziet er wel ouder uit dan in de fotos

Afspraak maken was geen enkel probleem, heb wel het idee dat het geholpen heeft dat ik een dag van te voren berichte.

Nzc doet ze gewoon, als je het van te voren aangeeft. Pijpen doet ze ook zonder, maar wel oppervlakkig. Ze bied ook een massage aan, en die is niet verschrikkelijk geweldig, maar ook niet slecht. Komt vooral omdat ze geen kracht kan zetten.

Het neuken mocht alleen in missionaris, omdat ik te groot geschapen ben. In haar klaar komen was geen probleem.

Van te voren was 200 afgesproken voor een uur, maar uiteindelijk 150 betaald. 2x neuken is geen probleem. Een uur is echt een uur

Leuke ervaring, alleen niet perse voor herhaling vatbaar.
.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
ik deze meid bezocht toen ze in rotterdam was afgesproken om 22.00 kom ik netjes die tijd in straat zeg ze ineens of ik effe kan wachten want ze had honger ik dacht waarom zeg je ja en wach je tot ik er ben om te gaan eten . heb ik effe gewacht dan zie ik wil vlugje nu heb niet veel tijd meer zie ze 70 ma bij aankomst heb ik haar gewoon 50 gegeven . pijpe was niks en neuken totaal niet blijkbaar ben ik te groot want ik kon niet helemaal in belsoot ik doggy te gaan eenmaal bijna helemaal binne sprong ze af zieken tijd was op etc , ik zie als je niet zo veel zuurt zou ik allang klaar gekome dus effe doggy en lekker vol gespuite en gelijk weg zeker geen herhaling ook nog voor gratis zou ik niet doen

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Wat een ultieme ramp is dit.

Ontvangt op dit moment ergens in de Zeeburger buurt in Amsterdam, en daarmee is al het goede meteen gezegd. Voor de rest is het een van de slechtste ervaringen die ik ooit gehad heb.

Het begint al slecht met zogenaamde 'problemen'. De buren zouden het niet zo hebben met het werk en op de gang rondhangen om te voorkomen dat ze het doet. Uiteindelijk een uur gewacht tussen de afgesproken tijd en wanneer ik echt naar boven kon. In de tussentijd allerlei racistisch geneuzel aanhoren over Indiase mensen alsof ook maar iemand daar meer last van heeft dan van deze roedel Roemenen. Ik had toen al gewoon moeten wegrijden, maar door de volle zak maak ik regelmatig domme keuzes.

Duidelijke afspraken gemaakt op Whatsapp over de prijs, zonder condoom en 2x klaarkomen. Ze ziet er uit zoals de foto's, maar het is zo donker dat je nauwelijks iets kan zien in de kamer. Super chagrijnig en vanaf het eerste moment al haasten ondanks dat ik ruim voldoende tijd geboekt heb.
Ze begint meteen met oppervlakkig en droog pijpen omdat mijn lid zogenaamd te groot is, yeah right. Na een halve minuut wil ze al neuken, wat alleen in missionaris kan. Ook daarbij constant gezeur en geklaag en gehaast. Ze zegt wel dat je in haar mag klaarkomen, maar dat doe ik toch altijd als ik bare neuk. Na 5 minuten o.i.d. klaargekomen, waarna ze een vieze handdoek pakt en het sperma wegveegt. Diezelfde handdoek moet je zelf ook gebruiken, want de badkamer mag je niet gebruiken.

Ze begint zich daarna meteen aan te kleden, want je raad het al; je moet wegwezen ondanks de afspraken. Nu ben ik niet gisteren geboren, dus zal ik absoluut niet weggaan als ik opgelicht wordt, want de afspraken staan op whatsapp en ik maak me totaal geen zorgen als de politie erbij gehaald moet worden. Na wat gezeur heen en weer, zeg ik dat ik gewoon ga, en of ze gauw een gedeelte van mijn geld terug wil geven. Ze wordt telkens brutaler en uiteindelijk wil ze de beurt afmaken, maar daar heb ik dan echt geen zin meer in.

Komt er uit de badkamer een andere meid om te bemiddelen.. En die begrijpt precies wat ik bedoel als ik haar de afspraken laat zien. Daarna volgt een heen en weer met -jawel hoor- hun Roemeense pooier die degene is met wie je via Whatsapp contact hebt. Op dit punt gaat het om het principe, niet meer om het geld. Die pooier bedreigt me nog via de telefoon en via Whatsapp, maar het is duidelijk dat hij niet op locatie aanwezig is want hij komt niet naar boven ondanks zijn aankondiging en ik ben er totaal niet bang voor.

Uiteindelijk geven ze op en krijg ik wat geld terug. Ondanks dat er een afspraak mogelijk is, verdient deze het bijna om in de beerput te blijven. Wat een waardeloze date.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
618
770
Na mijn slechte ervaring met Yuki in Amstelveen die niet aanwezig bleek te zijn op de afgesproken tijd, heb ik op goed geluk deze jongedame uitgekozen op Kinky, en zonder dit forum te raadplagen. Dat had ik dus beter niet kunnen doen :(
Op zich een vriendelijk meisje met een uiterlijk waar ik wel op val (klein, skinny en een beetje apart), maar de 'dienstverlening' was minimaal en te gehaast. Alles draait duidelijk om tijd en geld voor haar, of misschien beter gezegd: voor haar pooier.
Die laatste was misschien zelfs aanwezig, maar dat weet ik niet zeker. Het kan ook de vriendin zijn geweest waar Dilemma over schreef. Ik wilde namelijk even naar de WC voordat we begonnen, maar dat kon niet zei Julia. Gelukkig hoefde ik niet echt nodig, want dan had ik het meteen af kunnen blazen.
Toen ik weer wegging, nadat ik de sessie had afgebroken omdat het toch niks meer zou worden, zag ik dat de deur van wat vrijwel zeker de wc annex badkamer was, op slot zat. Ik was boos en teleurgesteld maar ik hield me in, want ik zit niet te wachten op een mogelijke confrontatie met een agressieve Oost-Europese pooier.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Gister ook deze ad gezien en geinformeerd. Door logistiek niet gelukt om daadwerkelijk een bezoek af te leggen. Na dit topic gelezen te hebben, blij toe. Dank voor de waarschuwingen!

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Je had haar gevonden als je zou zoeken op advertentienummer

Link verwijderd na samenvoegen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Heb net een bericht naar de moderator gestuurd om 2 onderwerpen samen te voegen, dmv van het uitroepteken.

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
BvdA ik heb gezocht op naam en nummer, ben niet nieuw hier, maar ik kreeg niets te zien, maar ik denk dat ik haar maar vergeet want de recensies zijn niet zo goed.
Bedankt hiervoor

fun.4.two

Snuffelaar
4 sep 2019
5
0
Ik heb voor vanavond een afspraak staan. 70 euro bare neuken en fisten. 100 euro voor 30 min bare neuken en fisten. Maar nu lees ik dat ze vrij krap is?? Dus dat fisten zal wel een lokkertje zijn.
Of kan iemand bevestigen dat ze wel te fisten is?

Groet Fun.4.Two

Terug
Naar boven