Kaki - (Pattaya) Rotterdam

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Helaas te vroeg van ons heen gegaan R.I.P.

Kaki,

Een dame die het je echt naar je zin kon maken en iedere keer dat ik bij haar was een echte GFE experience kreeg.
Kan me nog herinneren, de "strijd" om de kamer met spiegels te krijgen, als je voor een half uurtje geboekt had kreeg/ krijg je steevast het kleine kamertje toegewezen, bij haar kon ik toch van haar diensten gebruik maken in de kamer die ik wilde.

Ook was ik vaak de eerste klant in het nieuwe jaar voor haar of dat klopte kon ik uiteraard niet achterhalen, maar het gaf een goed gevoel, het leek wel een traditie.
De eerste keren dat ik bij haar kwam, altijd beginnen over de bij betaling voor het NZC, na een tijdje wist ze van mij dat ze haar "cadeautje" toch wel kreeg.
Ik werd ook chagrijnig als ze er niet was of opdat moment bezig was, want ik kwam daar alleen voor haar.
Bij het volgende bezoek vertelde ik daar over en ze gaf aan dat ze het helemaal niet erg vond als ik een andere dame zou kiezen, ik gaf altijd aan dat ik met haar tevreden was als klant.

Een van de laatste keren dat ik samen met haar was lagen we in 69 houding en ik was haar goed aan het beffen en ik voelde dat ze zich in hield op een of andere manier, na een tijdje zei ik dat ze zichzelf kon laten gaan en gewoon genieten van wat er gebeurde.
Ze zei weet je het zeker, ik zei ja ik geniet, waarom jij niet?
En ze liet zich gaan, ze kwam squirtend klaar op mijn tong, dit nog niet eerder mee gemaakt hebbend, kwam ik al verslikkend hoesten en proestend onder haar vandaan.
Ze vroeg bezorgd of het met mij goed ging, ik zei ja hoor, had het nog niet eerder meegemaakt zei ik.

Hier over hebben later nog vaak om gelachen als ik haar bezocht
Ook staat het beeld nog op mijn netvlies gebrand, de keer dat ze langzaam van mij afstapte en mijn zaad langzaam naar buiten droop.
We bleven ook altijd wat langer ingelogd, ze was niet als vele andere die als door een wesp gestoken van je afspringen om zich maar zo spoedig mogelijk te ontdoen van jouw zaad.

Ik denk er nu weer met plezier en weemoed aan terug nu ik over haar schrijf.

Zo'n topper vind je maar zelden helaas.

Mvg

Naked

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Tja, allemaal heel herkenbaar. Af en toe zat ze ook in de Geleenstraat.
Daar was er geen luchtmatras waar je lekker op kon glibberen, dus zoog ze me maar leeg en slikte tot de laatste druppel door. En een filmpje liet ze er gewillig van maken.....
Ik wordt nu helemaal weemoedig.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
bbig zei:
............................ En een filmpje liet ze er gewillig van maken......

Had ik eerder moeten weten dan had ik nu een serie dvd's van haar staan :D

hviperen

Toogplakker
30 jul 2016
120
43
Kaki werkte op de Jagerslaan en de laatste jaren in het weekend als men daar sloot ging ze door bij Jan Bik op de Crooswijksesingel, dit omdat ze een schuld had bij de eigenaar van de Jagerslaan en een gokverslaving.
Maar inderdaad was dit een geweldige lieverd en stond voor veel open.
Ik was destijds klusjesman daar en heb haar menig maal s'ochtends, wanneer de tent gesloten was en mijn werktijd begon mogen ontmoeten.
Helaas is deze mooie en lieve dame veel te vroeg heen gegaan.

Mikado

Toogplakker
29 mei 2015
42
1
In de tijd dat Kaki in de jagerstraat zat kwam ik er dagelijks en ze is zelfs een keer bij mij thuis blijven "slapen" (waar ik niks voor hoefde te betalen) het cadeautje van 50 euro voor alles zonder condoom hoefde ik ook niet meer te betalen ik durf zelfs te zeggen dat ik een tijdje verliefd op haar was... op sexueel gebied kon ik alles met haar doen, ik heb toen trouwens geprobeerd om dat ook een keer te filmen maar dat wilde ze toen absoluut niet... :?

Ik heb jaren geleden al op hookers gelezen dat ze was overleden, maar ik heb eigenlijk nooit geweten wat er nou precies is gebeurt met haar, is er iemand die van de hoed en de rand weet hieromtrent?

hviperen

Toogplakker
30 jul 2016
120
43
Wat ik gehoord heb, is dat ze in haar slaap aan een hart stilstand is overleden.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Dat klopt, dit werd ook bevestigd door Thaise dames van zowel Pattaya als Sjang Mei.

Flooppie

Snuffelaar
8 mei 2015
21
0
Ja helaas te vroeg vertrokken van deze aardbol en heb in het verleden zeer leuke tijden met Kaki meegemaakt daar bij de Jagerslaan bij Rotterdam Zuidplein en was voor mij altijd een feest als ik met haar bezig was en tot nu toe heeft geen andere dame in het vak dat kunnen overtreffen.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Oh man, ik had geen idee dat ze is overleden.

Zij is de dame bij wie ik voor het eerst nzc deed. Dat was aan de Strevelsweg in Rotterdam. Een beetje op haar initiatief en een beetje op het mijne, het was een heel spannend moment.

Ik ken haar al uit de tijd dat ze in de Geleenstraat werkte. Dat was altijd weer een feestje, zo heerlijk als zij met je omging. Echt een opbouw van erotisch genot tot voetmassage en teensabbelen toe, om vervolgens te eindigen in 5 minuten vuurwerk.
Ineens was ze weg en was ik haar kwijt, totdat ik haar weer tegenkwam aan de Jagerslaan. Dat was toevallig en ik herkende haar niet direct. Pas op de kamer kwam het besef dat ik mijn voetmasseuze weer gevonden had. Daar is ze voor mijn gevoel niet lang gebleven en verkastte ze naar de Strevelsweg, waar ik mijn frequente bezoekjes weer voortzette.

In die tijd begon ik (dankzij internet) door te krijgen dat Thaise dames soms wel tot meer over te halen waren en dat zij er een van zou zijn. Ze deed al regelmatig aan pussysliding, een activiteit die me enorm opwond. Dus op een gegeven moment waagde ik de stap en nam de regie over. Ik legde haar op haar rug en met mijn lul bewoog ik tegen en over haar kutje waarbij ik soms een penetrerende beweging maakte, maar niet naar binnen ging. Ze keek me aan en nodigde me uit om door te stoten en haar mijn 'mannenmelk' te geven. Vanaf dat moment ben ik haar 'cadeautjes' blijven geven en is er nooit meer een sprake geweest van een condoom.

Op een gegeven moment was ze er niet meer. De andere dames zeiden toen niets anders als "ze is weg", dus ik ging er vanuit dat ze weer ergens anders naartoe was gegaan. Ik heb toen wel gezocht maar nooit meer gevonden. Ik weet nu waarom.
Het valt me zwaar dat ik hier moet lezen dat ze er niet meer is, maar het het is toch ook een troost dat ik berichten zie die precies hetzelfde beschrijven en waar op dezelfde wijze aan haar wordt teruggedacht.

Ik kan met recht zeggen dat zij voor mij altijd op 1 heeft gestaan, Zelfs vandaag de dag is dat het geval.
Tijdens m'n wandelcarriere heb ik haar gekend onder drie verschillende namen, maar ze was altijd diezelfde geweldige vrouw.

Terug
Naar boven