Kan je lichaam zelf een SOA genezen zonder medicatie

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Het is mogelijk dat je bij een druiper geen klachten hebt, zelfs niet de bekende druppels waarna druiper vernoemd is.
Bij dames komt dat meer voor dan bij mannen trouwens.
Dames hebben vaak al ietwat afscheiding en pas als de infectie verder gevorderd is wordt die afscheiding geel/groen
van kleur, dan merken ze het wel.
Bij mannen bijna altijd wel de afscheiding aanwezig maar toch ook niet altijd.
Dus ja, het kan dat je geen klachten hebt en toch besmet bent.
Een testje bij huisarts, kan al met potje urine tegenwoordig, geeft uitsluitsel.
Want geen klachten en wel besmet = doorgeven van de ziekte.

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
Nee hoor...geen symptomen = geen ziekte.
Wel een raar idee dat een druiper overdraagbaar zou zijn.
Zeker mbt dit forum.
Alle hoerenlopers hier zouden elke week bij de dokter moeten zitten als ze het zonder condoom doen.
Is er werkelijk sprake van besmetting bij de dame dan moeten alle mannen na het contact besmet zijn.
Dit is niet zo.
Wat jij dus impliceert ,is dat er massa s mannen rondlopen zonder symptomen die dus ook geen test doen.
Gewoon een rekensom maken:het aantal vrouwen die het zonder doen en het aantal mannen dat op bezoek komt.
Logisch geredeneerd ,wat het lichaam afvoert ,is niet meer dan overtollige afvalproducten.
Dus welke besmetting?
L Pasteur was het met je eens geweest maar helaas heeft hij allees uit zn duim gezogen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Waar heb ik gezegd dat er massa`s mannen rondlopen zonder symptomen die geen test doen?
Wel even goed lezen hoor, zo gaat het helaas vaak: men leest iets en citeert vervolgens maar wat.
En ja, al heb je geen symptomen, je kan dus toch besmet zijn, maar geloof wat jij wilt hoor, prima.
Maar als je mij citeert, dan wel graag goed.

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
besmet zijn zonder symptomen betekent dat je niet naar de dokter gaat.Dan kunnen dus massa s mannen en vrouwen besmet zijn. Een logische conclusie van wat jij beweert.
Wordt een ziekte niet bepaalt door zijn symptomen?
Ikzelf heb geen ziektesymptomen...dan zou ik elke ziekte kunnen hebben....niet?
Of moet ik nu naar de dokter en me laten testen?Dokter,ik heb nergens last van,laten we maar ergens op gaan testen...

Voormalig lid 35364

Toogplakker
18 jan 2023
80
41
Waarom stel je deze vraag eigenlijk heb je iets opgelopen en durf je niet naar een arts?
als je denkt een soa opgelopen te hebben bezoek je altijd een arts en kaat je testen.

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Je kan best de ziekteverwekker in/op je lijf hebben zonder symptomen. Symptomen zijn meestal een reactie van je lichaam op de kiem. Oftewel als tijdelijke gast, zo kan Covid een tijdje op je huid plakken, jezelf wordt niet geïnfecteerd maar zolang de virus nog niet is uitgedroogd of door je immuunsysteem is gehapt kan je het wel doorgeven. Dat is een gezonde drager. Bij syfilis zijn er symptomen bij infectie, die gaan over ondat de bacterie zich met het lichaam arrangeert (subklinische infectie). De denkfout is dan dat het probleem is opgelost. Het kan ook zijn dat het virus zoals bij HIV een hele tijd nodig heeft voor het afbraakwerk. In die tijd is de drager wel besmettelijk tenzij met virusremmers. Het kan ook dat het lichaam met de tijd de infectie baas wordt, zoals bij een snotvalling.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Sorry guys but std's do not clear up without medication in 100% of cases.
Also any of us who go with girls who have sex for money without condom should be tested at least once a year.
Bareboy

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Nee hoor...geen symptomen = geen ziekte.
Wel een raar idee dat een druiper overdraagbaar zou zijn.
Zeker mbt dit forum.
Alle hoerenlopers hier zouden elke week bij de dokter moeten zitten als ze het zonder condoom doen.
Is er werkelijk sprake van besmetting bij de dame dan moeten alle mannen na het contact besmet zijn.
Dit is niet zo.
Wat jij dus impliceert ,is dat er massa s mannen rondlopen zonder symptomen die dus ook geen test doen.
Gewoon een rekensom maken:het aantal vrouwen die het zonder doen en het aantal mannen dat op bezoek komt.
Logisch geredeneerd ,wat het lichaam afvoert ,is niet meer dan overtollige afvalproducten.
Dus welke besmetting?
L Pasteur was het met je eens geweest maar helaas heeft hij allees uit zn duim gezogen.

Jij bent naïef in het geloven van mannen op dit forum. De meeste zeggen helemaal niks van wat ze allemaal oplopen en idd als ze geen klachten hebben neuken ze rustig door zc en doen ze wellicht jaaaaren later een keer een testje en hebben ze dit halve forum al onder gekwakt met hun ziektes.

Geloof me als je een beetje oplet geven de meeste hier en daar stiekem wel toe dat ze vaak wat oplopen. Alleen ze zijn zo onzorgvuldig ze weten niet eens meer waar en bij wie en het boeit ze ook niet. Pilletje halen en weer verder. Of ze hebben herpes en geven het gewoon door. Er was laatst nog een bekende hier op het forum die altijd voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten bij overal en iedereen , maar die ondertussen een leuke ziekte bij zich droeg….

Dus als antwoord op je best wel domme vraag, ja laat je inderdaad eens testen want jij klinkt ook als zo een type die jarenlang lekker allerlei ziektes door geeft en zijn kop in het zand steekt.

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
Als je gelijk hebt zijn bijna alle condoomloze mannen hier dus besmet met het een of ander.
Robby ,the legend,om maar een te noemen,zou dus een grootverspreider moeten zijn.
Helaas voor jou,altijd schadevrij gereden.Ik zou toch wel iets moeten hebben opgelopen .

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Als je geen symptomen hebt ben je niet ziek... dus waarom dan testen

Dat andere zwakkere loosers dan wel symptomen krijgen is hun probleem, niet mijnn. Ik sport en eet dagelijks fruit, rook niet....

Zoals Darwin zei: 'Survival of the fittest' 😉

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
En zo is het! Toen in de middeleeuwen er mensen bij bosjes overleden aan syfilis waren er ook die het wel overleefden.

Het kan......... :ninja:

Ik zou me lekker af en toe eens laten testen zeg maar, omdat dat ook kan en omdat je dan een stuk langer leeft met bovendien een betere kwaliteit van leven.

Ooit wel eens iemand gezien die in een later stadium zat van syfilis, "Surviver of the fittest" ?

S1.jpg

Terug
Naar boven