Kaori - Amsterdam

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Kaori - Dichtbij Station Sloterdijk. Parkeren is nog geen 3 euro per uur en voldoende beschikbaar op straat. Hotel kun je anoniem inlopen.
Link: Prive ontvangst met de geilste shemales in Den Haag
Hoelang blijft ze nog: 2 weken.

Recensie:
Wat een leuke verassing is dit kleine Latijns-Thaise opdondertje van 32! Lief en oprecht in haar communicatie. Beetje onzeker in bed.

Communicatie: Spreekt goed Engels en Spaans. Woont in Madrid.
Vandaag 2 uur van te voren afspraak via de APP. Gedurende mijn rit naar Amsterdam steeds gezellig heen en weer geappt waarbij ze leuke vragen stelt die niet te persoonlijk zijn.

Voorspel: Gelijk haar sterkste punt. Persoonlijke aandacht en heerlijk tongzoenen. Het is een verzorgde trans (niet echt tieten, maar hindert niet)
Ze rimt lekker, pijpt echt heel goed en kijkt je veel aan. Heeft een open houding en staat open voor veel, neemt ook initiatief.

De sex: Neukt jou en je kunt haar in haar strakke gaatje neuken. Grappig hoe onhandig dat kleintje met een megagrote fles lotion door de hotelkamer leurt om je gat in te smeren :D
note: Ze geeft aan dat ze graag zelf eerst wil neuken en dan jij haar. Dan wordt ze goed stijf. Ik neukte haar eerst en daarna zij mij een paar keer in mijn strakke gaatje. Was op zich ok afgewisseld met meerdere vingers in je reet ( let wel iets scherpe nagels)
Uiteindelijk is ze spuitend in mijn mondje klaargekomen terwijl ik me klaartrok. Rete geile ervaring. Ik was de eerste klant.

Uiterlijk en Verzorging:Foto's maken de werkelijkheid niet volledig waar, maar ze ziet er prima uit. Ze draagt kousen bij aankomst.
Je kunt douchen voor en na en je spullen veilig bij haar in de kamer laten.

Prijs: 100/30 150/60. Ik ben anderhalf uur binnen geweest en had geboekt voor 1 uur. Prijs 130 kunnen onderhandelen.

Veel plezier!

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Het enige kritiekpunt is dat ze veel vraagt of je al gaat klaarkomen, maar dat is meer de onzekerheid. Als jij gewoon ongestoord het spel laat doorgaan is er niets aan de hand. Irriteer je niet als je deze vraag al vrij snel krijgt, ze vind het bijvoorbeeld leuk om samen klaar te komen.

Terug
Naar boven