Dit bericht is gerapporteerd.
Nou na hier en daar wat te hebben gelezen en omdat Jasmine op 22/2 niet aan welig was. Voor de rest was het ook een uitgestorven bende. Ik dacht dat er maar vier a' vijf rode lampen branden en er maar drie beschikbaar waren. Eerst liep ik aan de overkant en spotte al dag het Kassandra was ooit in de Muurstraat bezocht toen zijj nog jonger was. Na de straat op en neer te zijn gelopen toch maar richting 39/1 en ja met een kort knikje ging de deur open en ik gelijk naar boven daar zonder overleg, iets wat ik nooit zomaar doe €150,— aan haar gegeven ze vroeg nog wat ik wilde? Ik zei alles ik had het beter niet kunnen zeggen. Nu even kort: mevr tongzoende fantastisch mag ook wel voor €150,— neuken is een aanfluiting, pijpen kan zij ook niet ondanks dat ze al lang in het vak zit, ze zei telkens dat ik aan haar borsten moest zuigen! Ik dacht volgens mij hebbik gebrek aan initiatief haar borsten zijn zo slap als wat net twee lege kruiken ik word er niet warm of koud van. Na het neuken want die smiecht had vlak voor heg pijpen op snieky wijze het condoom geplaatst en dat voor €159,— na dd daad heeft ze mij nog gemasseerd ook daar verwacht je veel meer van tenminste als ze niet kan neuken want dat kan ze echt niet, dan verwacht je toch een andere kwaliteit. Ze wreef tegen de richting in en wist niet wat ze moest doen alsof ze een YouTube filmpje had bekeken en telkens terug moest spoelen om het te onthouden. Mijn conclusie ze neemt niet zonder ondanks de verhalen hier en daar en ook al zou ze het wel doen ze is beslist geen zesje waard. Voor dd mannen die zeggen ik heb haar genaaid zonder dan zeg ik ik ook zonder verstand, ik had niet moeten zeggen dat ik alles wilde maar dat ik niets wilde ook geen condoom! Ze heeft drie condooms gebruikt tijdens het bezoek wat bij mij het signaal is dat ze hier niet thuis hoort maar bespaar u de moeite . De dames die wel willen zitten er wel, Karina, Miriam, Maria, Mia , Jasmine, Nathalie ongetwijfeld ben ik wel een dame vergeten maar dit lijkt mij eerst wel genoeg. Mijn advies voor meer dan € 50,— is zij de moeite niet waard. Maar ieder zijn ding. ! Was Laura er nog maar uit de Muurstraat dat was een topper die zijn gewoon schaars aan het worden.