Kasteel Waterloo - Beesel

Insupro

Snuffelaar
13 jan 2020
19
23
Mijn excuses voor het late bericht, maar ik wilde mijn ervaring toch even delen.

Al ruim 20 jaar bezoek ik zo af en toe deze parenclub, vroeger vaak op de woensdag & vrijdag avonden tegenwoordig nog af en toe op de vrijdag.
Het thema is dan nudisten en het zijn eigenlijk altijd wel lekker geile en actieve avonden waarbij ik regelmatig bare heb kunnen genieten van de aanwezige dames.

Laatste keer was op 21 oktober 2022.
Ik was er lekker op tijd en zat in be bar om me heen te kijken toen ik een mooie slanke rijpere dame tegenover me op de bank spotte die me niet al te verlegen leek en zo af en toe hadden we oogcontact. Toen ze met haar man naar boven liep besloot ik na mijn glas geleegd te hebben ook maar eens boven te gaan kijken....

Na wat rondkijken trof ik het stelletje in het gangetje naast de gloryholes terwijl zij van achteren door een man betast en gekust werd stond hij van de zijkant te genieten, ik besloot mijn kans te wagen en ging voor haar staan en streelde voorzichtig haar bovenbeen waarna je mij goedkeurend een teken gaf dat ik verder op verkenning mocht hetgeen mijn handen ook meteen vol overgave begonen te doen, ze zuchtte diep toen mijn vingers in haar kletsnatte en warme kut verdwenen.

Niet veel later voelde ik daar de pik van mijn "collega" en ik maakte plaats zodat hij staande achter haar naar binnen kon dit war voor haar het teken om mij heerlijk en diep te gaan kussen terwijl haar handen mijn stijve paal lekker verwenden. na een paar minuten trok hij zich terug en zakte zij door haar knieen om mij lekker en diep te pijpen. Hij stond het al die tijd goedkuerend te bekijken. toen ze opstond kwam hij naar voren en terwijl hij haar diep kuste nam hij mijn paal en stak die diep in haar kut en zo heb ik haar lekker staand eerst van voren en daarna langs achter lekker kunnen neuken...... tijd voor een pauze.

Samen naar beneden en zitten op een barkruk dronk ik mijn drankje en spraken we een beetje over de club, vakanties en het swingerswereldje to ze het tijd vond om in de bar op haar knietjes te gaan zittenen mij weer heerlijk en diep te pijpen toen ik lekker hard was werd mijn paal weer haar kutje ingeleid en hebben we in de bar een minuut of 5 lekker geneukt tot ze aangaf het boven af te willen maken.... dus wij weer de trap op en meteen eerstekame rechts in het hoekje op de neukbank ging ze zitten met gespreidde benen en ik ging voor haar staan en liet heb in eenkeer diep bij haar naar binnen glijden, een lekker geile neukpartij volgde tot ik na enige tijd haar staande en van achteren lekker diep heb volgespoten, na een innige kus en wederzijds bedanken greep ze een volgend slachtoffer die ruggelings op het bed geduwd werd en meteen cowgirl werd geneukt met mijn lading nog steeds in haar super geile lijf....

Wat een avond....

Rambolus

Snuffelaar
23 apr 2023
24
13
Ik ben van plan komende vrijdag hier naartoe te gaan voor de eerste keer. Zijn er nog meer van hier die gaan?

Poemelke

Toogplakker
22 okt 2021
31
33
Recentelijk voor het eerst de stap gezet om eens een parenclub te bezoeken. Mijn keuze viel op Kasteel Waterloo. Behalve de Reguliere FKK Swingersparty elke vrijdagavond is ook elke 2e en 4e zaterdag vd maand toegankelijk voor single mannen.
Je kunt door vtv de site van Joyclub te raadplegen een redelijk beeld krijgen van het aantal gasten dat ze verwachten op die avond. In mijn geval waren het ca 80 gasten met een mix van ca 20-25 paren, ca 5 single dames en de rest single heren. Al met al een M/V verhouding van ongeveer 50/30.
De lokatie is gelegen langs een doorgaande weg in een bosrijke omgeving en daardoor discreet toegankelijk. Het pand zelf ziet eruit als een echt kasteel en ook binnen waan je je echt in middeleeuwse sferen door de hoge plafonds en de inrichting.
Bij de entree de gevraagde €105 voldaan en een korte maar duidelijke uitleg over de huisregels gekregen. Tevens krijg je hier je locker sleutel, na het omkleden in de kelder de barruimte betreden en daar kun je de sleutel van je locker afgeven en wordt het sleutel nr dmv een blacklight stift op je hand genoteerd (erg handig). Tevens wat te drinken genomen en plaats genomen op een vd zitmogelijkheden. Het overgrote deel vd gasten schijnen regelmatige bezoekers te zijn wat blijkt uit de hartelijke begroetingen over en weer. Het overgrote deel vd gasten is 50+ maar er waren ook enkele jongere. Als newby val je hierdoor natuurlijk direct op maar ik had al gauw contact met een leuke dame die net als ik ook een beetje onwennig door de ruimte aan het kijken was. Het bleek dat zij ook een newby was en opzoek was naar een leuke avond. Na een kort gesprekje samen besloten om de rest vh kasteel te gaan ontdekken en alles gewoon maar op ons af te laten komen.
Het eindresultaat was dat we beiden eigenlijk de gehele avond samen zijn gebleven en ook samen een geweldige tijd hebben gehad. We hebben alle kamers van het kasteel verkent en diverse matrassen uitgeprobeerd zonder dat er een regenjasje aan te pas kwam.
Rond 01.30u samen besloten dat het genoeg was geweest en na het omkleden en uitwisselen van contact gegevens samen tevreden het kasteel verlaten.
Het motto van Kasteel Waterloo kan ik dan ook alleen maar bevestigen:
Je komt als vreemde en je vertrekt als een vriend.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Zijn daar voor het eerste geweest in 1989. Ook daar het eerst een gangbang meegemaakt. Een jongedame rond de twintig ging er liggen op een massagetafel. Daarna kwamen de oudere mannen en koppels er op af. Er werd lekker bare geneukt. Ik was toen zelf in de twintig en vond het een geil gedoe vooral omdat de mannnen op leeftijd hun Zeeman onderbroek naar beneden trokken en deze zeer knappe jonge meid vollop neukten, de een na de andere. Alles gebeurde op de massagetafel die centraal in één van de vele kamers stond.

biibiim4u

Toogplakker
7 jan 2017
47
121
Voor ons de eerste keer in Kasteel Waterloo geweest dewelke nog tot volgend jaar oktober open is.
En parenthères : "Het pand is ondertussen effectief verkocht en zal een andere bestemming krijgen", dixit mensen achter de toog afgelopen vrijdag op de nudity night.

Over 't algemeen, heel fijne en gezellige club, leuke en gevarieerde ruimtes, grote bedden, ruime parking rond het kasteel, redelijk verzorgd eten vergelijkend voor zulke clubs.

Alles netjes prober, douches waren koud op het einde van de avond als wij huiswaads keerden zo rond 1u.

Publiek heel gewoon, netjes en gevarieerd, misschien naar de iets oudere kant zeker de koppels (er waren heel wat 60tigers en ouder naar onze inschatting maar erg subjectief of course) maar dit hoeft geen afbreuk te doen aan algemeen neukplezier.
Bon, volgens Joyclub aanmeldingen, ruim over de 100 man. Gezellig wat volk maar kan niet tippen aan Amai qua drukte. Qua ruwe schatting zou ik zeggen 20-25 koppels en rest single mannen.

... maar voor dedicated en gedreven creampie bare lovers als wijzelf is ook deze club heel erg teleurstellend. Net als eender ander welke club, zelfs Amai, zelfs met de groene armbandjes.
M'n creampie loving cumslut is zo'n 15-18 geneukt geweest maar slechts een 3-4 zonder condoom en wij beiden hebben de heren elke keer bij de wissel aangemoedigd om zonder te doen, doch zonder resultaat. Resultaat van al dat geneuk met condoom ... geïrriteerde, pijnlijke en droge poes :( en dus geen "Meisjes van bij Ons gangbang" vandaag hoewel dit wel het plan was .... grrrrrrrrrrrrrrrr 🥵.

Laatst bewerkt:

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
voor dedicated en gedreven creampie bare lovers als wijzelf is ook deze club heel erg teleurstellend.
Dat is onze ervaring ook wel. We hebben 1x gehad dat er redelijk wat mannen bare neukten maar ook dat mannen ons aankeken alsof we moordenaars waren als we het over bare hadden. Dus niet meer voor ons.
geïrriteerde, pijnlijke en droge poes :(
Bij ons ook hetzelfde, zelfs brandwondjes, dus wij doen het totaal niet meer met condoom... Ook niet in Amai, trouwens.

love_group_play

Toogplakker
28 jan 2022
117
154
iemand recent nog geweest. Heel onverwacht vrijdag vrij en heb de kans eens hier naar toe te gaan ipv mijn 'stam-club' -> Amai

Genieter_81

Toogplakker
22 jul 2024
36
64
Afgelopen vrijdag eens geweest in deze club. Zeer goed meegevallen, gemengd publiek qua leeftijd, oudere stellen maar hier en daar ook jongere. Single mannen waren dan weer aan de oudere kant wat het voor mij als iets jonger dan weer voordelig maakte bij de koppeltjes. In de kamer met het hoek neuk bankje een fijne tijd gehad met een knap stel, ze waren bezig tot de man gebaarde dat ik mocht, toch maar condoom genomen en haar lekker geneukt en het verder gezet op de matras in dezelfde kamer. Daar fluisterde haar man met toe dat ik op haar kutje mocht klaarkomen wat ik dan ook gedaan heb. Ze genoot duidelijk want wreef mijn sperma lekker uit over haar kutje en tussen haar lipjes. Ik werd ook meteen uitgenodigd voor nog een beurt later op de avond....en jawel een uurtje later waren ze weer op dezelfde kamer bezig op het hoek neuk bankje. Ik ging er naast staan en ze stond rechtstaand voor haar man en hij neukte haar langs achteren. Stilzwijgend gebaarde de man naar mijn pik en naar haar kutje...mijn beurt dus, en deze keer schoof ik hem zonder condoom in haar geile natte kutje. De man knipoogde op me dus dat was ok, hij liet zich pijpen terwijl ik haar langs achteren neukte, we wisselde een paar keer, hij neukte haar en ze pijpte me en alweer omgekeerd. Iets later kwam hij klaar in haar en ze bleef mooi staan....mijn beurt....mijn pik verdween snel in haar zaadkutje, lekker glibberig...best wel geil tot ik na enkele stoten ook mijn zaad diep in haar kutje spoot. Geile ervaring zeker wel👌👍

Terug
Naar boven