Ik heb een vinger soa, van het vingeren....,,,,,,,
Jongens wat wordt er toch gepost allemaal, o ja een oor soa heb ik ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een vinger soa, van het vingeren....,,,,,,,
Ik zei nog zo dat je je niet in je oor moet laten likken en spuiteno ja een oor soa heb ik ook.
Oor soa? Krijg je die als je te dicht aan de schelp van de mossel luistert?Ik heb een vinger soa, van het vingeren....,,,,,,,
Heb je al eens overwogen om oorbescherming te dragen tijdens de seks?o ja een oor soa heb ik ook.
Nou ja, ik begrijp dat dan weer wel. Niet iedereen laat de dames zo intens klaarkomen dat ze er de barsten in de ramen en de spiegels gillen.Persoonlijk begrijp ik die mensen niet die seks hebben zonder oordopjes of oorkleppen.
Het geschreeuw goed kunnen horen vind ik altijd wel geilNou ja, ik begrijp dat dan weer wel. Niet iedereen laat de dames zo intens klaarkomen dat ze er de barsten in de ramen en de spiegels gillen.
Ik doe altijd mijn squirt-protectie-bril op om mijn ogen te beschermen![]()
Heb hetzelfde meegemaaktVraag maar eens aan Michael Douglas (acteur)...die heeft destijds keelkanker gekregen door het beffen en alzo besmet te geraken met het HPV (humaan papilloma virus).