Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet me denken aan dat advies van Trump om bleekwater te drinken om te genezen van Covid. Helaas was dat niet als grap bedoeld.Even een paar van die extreem hete pepertjes eten, knappe bacterie die dat overleeft![]()
![]()
Dit is als grap bedoeld, wetenschappelijk onderbouwde discussie is dus niet nodig![]()
Dat ging waarschijnlijk om Chloordioxide (CDS). Dit bevat geen chloor/bleekwater en is niet giftig. Het wordt al decennia gebruikt als water ontsmettingsmiddel. Ook donorbloed wordt ermee ontsmet las ik tegen virussen zoals HIV.Doet me denken aan dat advies van Trump om bleekwater te drinken om te genezen van Covid. Helaas was dat niet als grap bedoeld.
Ook getest op Herpes? Wordt nogal eens niet op getest omdat het toch niet te genezen zou zijn en velen het zouden hebben.pijnlijke plekken op m'n tong en zo nu en dan zweertjes in de mond
Ik ben geen arts echter: Ik vermoed dat die persoon een koortslip had. Dat is een variant van het herpes virus. Ziet er aan de binnenkant van je mond precies zo uit als op de foto. Bij een uitbraak even niet zoenen en beffen. Zonder uitbraak niet besmettelijk. Het is niet te genezen (veel mensen zijn besmet zonder dat ze het weten). Maar je kunt wel preventief l-lysine slikken om uitbraken te voorkomen.Als het goed is wel. Ik heb heel veel foto's bekeken en het lijkt ook niet op Herpes (op misschien 1 of 2 foto's na) en het is gelukkig binnen de mond gebleven.
Hier wat foto's, misschien dat iemand het hier weet:
Bekijk bijlage 26088
Bekijk bijlage 26089
Bekijk bijlage 26090