Kelly opitter

humormeplease

Snuffelaar
2 apr 2026
4
0
Kelly is een toppertje.

Ben er zelf al vaker geweest. Lekkere geile en toffe ervaring. Ze neemt altijd de tijd en zorgt dat je krijgt waar je om hebt gevraagd. Als je een uur boekt sta je niet binnen 40 min buiten zoals bij veel andere. De telefoon gaat niet mee de kamer op, dus volle aandacht om te neuken. Ze is heel duidelijk wat wel of niet kan ( er is maar weinig wat niet kan). Ze is ook super hygienisch en discreet. Mij ziet ze nog vaak terug.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
gebruikt ze bij 1 op1 dates ook zoveel glijmiddel als op de gb want dat is de reden dat ik niet meer ben gegaan

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
Ik kan niet wachten dat de gangbangs terug beginnen met Renate

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
kan zijn dat dat met gb meer is ik ben in de begin periode 2 keer geweest toen duurde de gb echt van 13.00 tot volgens mij 2100 savonds ze deed toen ook anaal . als je zo lang aan een stuk bezig bent kan ik me de grote hoeveelheid glijmiddel ook wel voorstellen. Was doen ook siuper goedkoop geloof 60 euro dus was ook best wel druk

Frank555

Toogplakker
14 mrt 2022
220
59
Ik ben bij Kelly geweest voor 1 uurtje,inclusief onze hobby(220 euries).
Ze is een lieve en rustige vrouw die je op je gemak stelt.
Voor het eerst een SOA test met een prikje in de vinger gedaan.(was nieuw voor mij).
Ik heb erg genoten van haar pijp kunsten met ballen likken,dit doet ze met gevoel en lekker lang.
De standjes waren reverse cowgirl en afgemaakt op zijn hondjes intern.
Daarna nog wat gebabbeld en naar de badkamer om weer op te frissen.
Was een zeer aangename ontmoeting en ervaring.
Voor mij smaakt het naar meer!!

Terug
Naar boven