Khloe

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
https://old.quartier-rouge.be/prive/trans/passive-trans-blonde-khloe.html

Deze keer geen drug kikker maar een lieve klassevolle meid. De eer gehad in de tijd van haar eerste bare pik te mogen zijn in België en hoewel er veel pikken zijn bijgekomen bleven de condoms wel weg. Zoals altijd mijn lading lossen in die dikke kont van haar. En blijven echt lang knuffelen nadien tot de slappe piemel uit haar natte reet gleed. Dan wat praten terwijl ze mijn pik vast hield en dan er terug in toe ze zag dat hij hard was. Het gebeurt vaak dat ik haar twee keer mag neuken. Deze keer kwam ik een tweede keer klaar in haar gat maar normaal schiet ik in haar mond bij het tweede orgasme. Gevaarlijk voor emotioneel mee te worden. Opletten.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Bij de shemale die jij aanbeveelt, staat letterlijk in de tekst van haar advertentie "anal with condom"... Da's niet voor dit forum.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.694
1.103
Bij de shemale die jij aanbeveelt, staat letterlijk in de tekst van haar advertentie "anal with condom"... Da's niet voor dit forum.
er zijn er nog die adverteren met en het dan toch zonder doen, dus...
(Zelfs bij degenen die topic starter recenseert)

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Ik heb het niet over de opties, waarbij ze dikwijls teveel of te weinig aanvinken. Maar wel over de geschreven tekst...

Terug
Naar boven