Kick op doorgeneukte volgespoten kutjes

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Djingo zei:
Ik veroordeel niet, ik stel enkel vast dat er mensen zijn met toch wel enkele sterk afwijkende smaken en voorkeuren.
Ik heb nergens gezegd dat dit niet mag, maar net zoals er mannen mogen zijn die wild worden van andere mannen hun sperma mag ik dit toch wel enigszins afwijkend vinden, niet?

Afwijkend van wat?

Jouw standaarden?
Jee wat ontzettend arrogant van je

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Ik vind het niet normaal dat je getrouwd bent en 5 kinderen hebt en dan een dame ( betaald of onbetaald ) zonder condoom neukt met alle risico's van dien.
ik doe het dan iig met mijn eigen vrouw.
Ik ga verder niet op je reageren, ik vind je vervelend, arrogant en veroordelend, succes ermee verder.

josvdd

Toogplakker
23 feb 2019
62
1
Djingo zei:
Ik veroordeel niet, ik stel enkel vast dat er mensen zijn met toch wel enkele sterk afwijkende smaken en voorkeuren.
Ik heb nergens gezegd dat dit niet mag, maar net zoals er mannen mogen zijn die wild worden van andere mannen hun sperma mag ik dit toch wel enigszins afwijkend vinden, niet?

In zekere zin zijn wij op dit forum allemaal afwijkend, want vrijwel iedereen neukt prostituees met condoom. Wij mannen die hen zonder condoom neuken zijn dus sowieso al afwijkend. Aangezien ook jij lid bent van dit forum zou je beter eerst eens naar jezelf kunnen kijken voordat je anderen "enigszins afwijkend" gaat noemen, want uiteindelijk ben je dit zelf ook.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Ook hier een echte zaad fan! Ik hou ervan te doneren.. liefst in een reeds goed afgevulde kut maar ook om te ontvangen. Ben geen homo want zou nooit van een man kunnen houden. Zoenen met een man vind ik ook een no-go. Maar een lekkere pik afzuigen is zeker geil.
Maar het allerliefst dus gewoon een lekkere dame!
Probleem is soms dat amateurdames lastiger te vinden zijn. Als je zin hebt in onbetaalde sex is een er altijd wel een kerel te vinden! ;-)
Maar laat ons nou lekker… we doen niemand kwaad!
Heb trouwens wel weer zin in een lekkere bare neukorgie!
Toch maar weer eens kijken waar ik binnenkort terecht kan!!!

petra1964

Snuffelaar
6 jul 2022
21
25
mede NZC forum bezoekers.
wij als stel kicken ook op NZC en ik zelf ook op mijn privé gangbang party's voor mijn eigen lust.
Het heeft gewoon iets geils en wat extra's.
wij doen dit soort privé party's buiten ons uitstapjes en club bezoeken 2 tot 4 x per jaar een bare gangbang en dat al 16 jaar.
Mijn ervaring is de mannen die hier ook op kicken, zijn in het algemeen hetero.
Ik zelf en nog meer van mijn party vriendinnen delen deze zelfde ervaring .

wat ik vreemd vind dat er forum leden zijn die hier op negatief commentaar geven.
; Als je een volgespoten kut neukt ben je BI ; ben je niet bang je eigen vrouw te besmetten;
(Wil je je vrouw niet besmetten dan moet je een condoom gebruiken zelfs als je laat pijpen. Een soa overdragen gaat immers grotendeels door slijmvlies contact)

Waarom zijn deze personen forum lid geworden.
deze forum is toch opgericht voor personen die Neuken Zonder Condoom of bare party's, bare dames, bare clubs zoeken die NZC.
wel of niet betaald.
Laat ieder in zijn eigen waarden

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Precies, daarom zijn wij hier lid. En nog even voor degene die er moeite mee hebben, wellicht komt het nog. Hier even mijn "ontwikkeling" door de jaren heen

- Ik ga niet naar dvp's
- Ik ga wel maar neuk tussen borsten alleen
- Ook beffen/pzc toegevoegd
- Nmc toegevoegd
- Nzc toegevoegd
- Nu bezoek ik sletjes waarvan ik weet dat ze er op kicken om volgespoten te worden, liefst meerdere keren per dag, alleen nog wel met schoon poesje

- Volgende stap wordt dat ik ze ook bezoek met een volgespoten poesje.

Zo zie je maar, komt tijd komt zaad :D

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Het is inderdaad een vreemd fenomeen, leden die zich bij forum aansluiten om dan heel de tijd negatieve commentaar te geven op wat de leden juist samenbrengt op het forum, nl. nzc met dvp's/amateurs/pro's/etc. en vrijuit in poesjes, mondjes of kontjes spuiten.

Zoals veganisten die lid worden van een club van steak liefhebbers om leden dan af te zeiken dat vlees eten ongezond, niet duurzaam en decadent is, gaaaap!

Supersoaker22cm

Snuffelaar
9 nov 2021
5
2
petra1964 zei:
mede NZC forum bezoekers.
wij als stel kicken ook op NZC en ik zelf ook op mijn privé gangbang party's voor mijn eigen lust.
Het heeft gewoon iets geils en wat extra's.
wij doen dit soort privé party's buiten ons uitstapjes en club bezoeken 2 tot 4 x per jaar een bare gangbang en dat al 16 jaar.
Mijn ervaring is de mannen die hier ook op kicken, zijn in het algemeen hetero.
Ik zelf en nog meer van mijn party vriendinnen delen deze zelfde ervaring .

wat ik vreemd vind dat er forum leden zijn die hier op negatief commentaar geven.
; Als je een volgespoten kut neukt ben je BI ; ben je niet bang je eigen vrouw te besmetten;
(Wil je je vrouw niet besmetten dan moet je een condoom gebruiken zelfs als je laat pijpen. Een soa overdragen gaat immers grotendeels door slijmvlies contact)

Waarom zijn deze personen forum lid geworden.
deze forum is toch opgericht voor personen die Neuken Zonder Condoom of bare party's, bare dames, bare clubs zoeken die NZC.
wel of niet betaald.
Laat ieder in zijn eigen waarden

Eens.
Kan niks toevoegen hieraan.

Als je een exotische bull nodig hebt voor de betere bare gb's, laat even weten

A

Anonymous

Guest
Kan niet anders zeggen dan dat ik houd van SEX met lekker geile mensen. Ik neuk graag met een vrouwlief al met een of meerdere kerels bezig is geweest en ook van pijpen ben ik niet vies. Plak er gerust een label op als je wil, maar genieten doe ik

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Jan_v64 zei:
Kan niet anders zeggen dan dat ik houd van SEX met lekker geile mensen. Ik neuk graag met een vrouwlief al met een of meerdere kerels bezig is geweest en ook van pijpen ben ik niet vies. Plak er gerust een label op als je wil, maar genieten doe ik

Ze noemen dat: " een Bourgondier" :D :D

barebare

Toogplakker
23 jun 2022
29
6
Er zijn er meer die hier op kicken, kunnen we een keer met meer afspreken misschien? En zo ja bij welke dvp?

allinside

Toogplakker
7 apr 2018
72
122
Bij hot brunette regio Charleroi geen enkel probleem. Gewoon vragen, je zegt wanneer ze een bare klant heeft, je wacht buiten en wanneer je de klant ziet buiten gaan, kom je binnen voor tweede lading. Altijd een kut vol sperma wanneer ik kom… Zalig

Jef1177

Toogplakker
17 aug 2022
62
8
Je kan naar devine gaan op het volgende evenement.

Re: Manon - Schilde (Czech Gloryhole)

Daar waren 2 dames die goed gevuld waren.

Terug
Naar boven