Kiera - Amstelveen

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Mooi dat zij weer terug is. Ik zal haar binnenkort bezoeken zodra ik tijd heb. Kiera is een dame die je moet koesteren.

Als je haar zonder kunt doen alleen maar beter. Niet iedereen zal die mazzel hebben.

Haar bericht "No Bare" ik gok dat het op de idioten slaat, die hier meelezen en dan gaan vragen. Het is altijd hetzelfde.

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Het verhaal dat ze een week niet aanwezig zou is inmiddels uitgemond tot allerhande SOA insinuaties.

Ze was er gewoon deze week. Vraag me sowieso af hoe veel er hier überhaupt het huisnummer weten. Ik heb absoluut niet de illusie dat je bare zou kunnen gaan bij sommige dames waar een ander het niet kan, maar ik heb hier op zijn zachts gezegd mijn uiterste twijfels.

Lullig dat, mijns inziens, dit topic ongefundeerd over gaat op SOA's.

kyan123

Toogplakker
7 dec 2020
69
37
Ze gaf op de app aan dat ze niet in Nederland was gisteren en zaterdag is ze weer terug. Ben er regelmatig geweest maar met mij heeft ze het niet bare gedaan helaas.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
henkie99 zei:
Ik schreef dat ik dat ergens las.Kan zijn dat die ander onzin tikte. Maar als ze er niet is, kun je er donder op zeggen dat er een kuurtje gaande is. En is geen fantasie topic, heb het zelf ervaren. Er dartelen alleen een hoop witte ridders om haar heen.
Sommige reacties in deze forum.... 😂
Het slaat ook nergens op. Misschien door jaloezie omdat je haar zelf niet bare mogen nemen. "Ergens gelezen" Graag een link dan 😁

henkie99

Snuffelaar
21 mrt 2017
15
13
Op een ander forum. En heb deze dame bare genomen. Snap niet helemaal waar je het over hebt eigenlijk.

A

Anonymous

Guest
Op welk forum? Ik ben altijd wel in voor een nieuw forum, misschien nog nieuwe verborgen schatten:)

kyan123

Toogplakker
7 dec 2020
69
37
Ik heb eigenlijk van niemand meer vernomen dat Kiera nog bare doet sinds ze terug is. Of heeft iemand andere ervaringen. Ik wil ze wel weer eens bezoeken. Bij mij heeft ze nooit bare gedaan.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Baredvpgirlslover zei:
Mooi dat zij weer terug is. Ik zal haar binnenkort bezoeken zodra ik tijd heb. Kiera is een dame die je moet koesteren.

Als je haar zonder kunt doen alleen maar beter. Niet iedereen zal die mazzel hebben.

Haar bericht "No Bare" ik gok dat het op de idioten slaat, die hier meelezen en dan gaan vragen. Het is altijd hetzelfde.
Verbaasd mij niet dat we jou ook in deze draad terug kan vinden. Net als bij L uit Amersfoort.

Geilebink1968

Toogplakker
7 nov 2021
168
52
Ik vind het wel.netjes als.ze ff stopt als ze een soa heeft
Ik weet er een paar die gewoon doorwerken met een soa
Niet de huur is het probleem
Maar de coke moet dan wel betaald worden

Paulo020

Snuffelaar
18 jan 2020
17
8
Pas geleden ook voor het eerst bij haar geweest,afspreken ging al zonder problemen, want ze had ooit al eens kennis gemaakt na bezoeken bij andere dame.
Na de douche en financien samen tekeer gegaan.We hadden afgesproken voor een heerlijk gfe en die heb ik ook gekregen. Gewoon pzc maar sex was gewoon mc.
Niets mis mee.Heb gewoon heerlijk een uurtje van genoten.Ze is echt een toppertje.Ik ga volgende keer voor een pse.

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
Gelukkig zeg je 2 want tot 3 kan hij niet tellen, maar ff serieus jongens als hij deze verhaaltjes met ons wilt delen is zijn goed recht, natuurlijk snap ik wel dat sommige nu krom liggen van het lachen want dit begint op de muppet show te lijken. Dus stel ik voor er geen aandacht meer aan te schenken, want wij, irriteren, lachen enz ons eraan. Ik denk dat het dan snel is aflopen( hopen dan ) want hij zal wel weer reageren op mijn verhaal

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Voorlopig is het oorverdovend stil, niet dat het 'm lukt, maar misschien op het moment een poging aan het doen om het huisnummer van Kiera te ontfrutselen. :lol:

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Forsale zei:
Voorlopig is het oorverdovend stil, niet dat het 'm lukt, maar misschien op het moment een poging aan het doen om het huisnummer van Kiera te ontfrutselen. :lol:
Daar dacht ik ook aan. Zo ja, dan kunnen we hem vragen over specifieke dingen in de kamer. Dus de voordeel van het twijfelen zal die niet krijgen.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Forsale zei:
Daar dacht ik ook aan. Zo ja, dan kunnen we hem vragen over specifieke dingen in de kamer. Dus de voordeel van het twijfelen zal die niet krijgen. :D

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte kleuters,

Meerdere onzin shit verwijderd van lieden die er een teringzooi van denken te maken.
Vanaf nu enkel recensies of er volgen maatregelen.
Er staan er een paar op de nominatie voor een ban aangezien het onruststokers zijn.

Mvg Moderatorteam

Terug
Naar boven