Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kik is alweer ouderwets, veel mensen geswitcht naar Discord. De groep naam heeft meestal de lettercombinatie GB dat is wat ik laatst opving van een single lady.
Ik laat even een reactie achter over kikgroepen en oplichtingspraktijken bij kik:
Ik had in een week tijd 2 verdachte berichten ontvangen;
1 met woorden yay erin > pigeon english = west Afrikaanse Engels incl. Nigeria: land dat bekend staat met phising oplichters.
2 een bericht met koppelingen.
Sommige apps gebruiken we te weinig, die we snel op onze smartphone of laptop geïnstalleerd hebben. Dus voor het blokkeren is het logisch dat je deze mogelijkheid bij kik niet ziet. Geen punt dit is een kwestie van Googlen, dit begint anno nu toch een vorm van kunstmatige intelligentie te worden.
Hierdoor trof ik een handige website hookup.net aan, waar alle onderwerpen over deze instant messenger besproken worden. Ik kon het toepassen voor de 2 blokkades. En kik groepen worden hier ook besproken wat dit onderwerp betreft. Mijn bijdrage is voor de leden hier die nog iets op willen zoeken over kik.
Tuurlijk zijn die er mattie. Ik had deze medium enkel gebruikt voor contacten, maar na de pagina van hookedup.net wil ik me daar toch eens verdiepen.
Je mag tips geven en dat mag ook via pb