Kimmeke - Kortessem

Voormalig lid 14571

Toogplakker
4 nov 2019
163
68
Ziet er idd geil uit maar ik heb me er nog niet aan gewaagd omdat de vraag naar een foto me tegenhoudt. Ben hier niet zo voor te vinden. Heb je dat ook moeten doen om afspraak te kunnen maken? Betaal je nu 100 euro voor nzc en mag je in haar spuiten? Laat zeker je ervaring achter want is hier vlakbij!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Lijkt me bij Belgische onderdeel van Wie Heeft Ervaring Met topic te horen, niet in Nederlandse deel.
Dat werkt verstorend lijkt mij, maar vooruit.

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Probeer al ongeveer 2 jaar afspraak met haar te maken.
Vroeger via RL mail (ze had geen tel nr toen).
Via haar mail adres
Later via whatsapp (via verschillende nummers) nooit gelukt.
Ooit stuurde ze zelfs dat zij het niet was die adverteerde maar dat har RL account gehackt was en ze het niet afgesloten kreeg....
Raar verhaal .... maar inderdaad schoon lijfje

Migliore#73

Toogplakker
6 mrt 2019
90
6
Net als ZIZI heb ik ook al gedurende een langere periode geprobeerd een afspraak te maken, zonder succes (reactie van haar kant).

Nu is het echter wel gelukt en voor mij was het zeker de moeite waard.

Kim is een lief klein en fijn meiske van "achter in de 20", met een leuke snoet en heerlijk lijf. Lekker slank maar zeker niet mager… Haar cup is eerder een flinke B dan een C maar met lekkere tepeltjes erop. Ze tongt hartstochtelijk, echt GFE en wordt dan lekker nat. Ze laat zocht heerlijk likken en vingeren en geniet hiervan. Ik kon haar echter niet laten klaarkomen (normaal kost me dat geen moeite), wellicht dat ze "afstand" wil bewaren en zich niet helemaal overgeeft. Ik miste wel een beetje het sexuele initiatief van haar kant.

Heb haar lekker zonder geneukt en volgespoten, waarna ze rustig naast me kwam liggen en alles er zo in liet zitten, uit liet lopen.

Kim kijkt niet echt op de klok, maar houd wel ongeveer haar "halve uurtjes" aan. Ik heb afgesproken voor 30 min, maar ben ongeveer 45min binnen geweest. NMC is €100/30min, azc is €50,- extra.

Ik heb geen foto hoeven sturen, mijn profiel foto (met zonnebril) van WhatsApp waren voor haar in mijn geval voldoende.

Voor mij zeker herhalingsgevaar :p

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Lucky you
Nog paar keer geprobeert af te spreken .... nooit gelukt

Terug
Naar boven