Kinga (vh Ula) - Antwerpen (vh Deurne)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Ik neuk haar zonder condoom, maar dat zou ze inderdaad niet met iedereen doen. Dus best gewoon aan de vriend aan de telefoon vragen.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Onterecht afgesplitst van haar topic https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=12&t=1532&start=140

Als je op de advertentielink klikt van mijn eerdere post met back-up van haar advertentie onder de naam Marta (https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=12&t=1532&start=140#p40910), kom je uit op deze nieuwe back-up van de advertentie onder de naam Ula.
Gewoon weer eronder samenvoegen dus, want betreft nog steeds dezelfde advertentie.

Hoewel ze in die nieuwe advertentie onder de naam Ula nzc niet meer aangevinkt heeft staan, wil dat nog niet zeggen dat ze geen nzc meer doet. Gezien de berichten van anderen lijkt me dit daarom onterecht in de Beerput.
-

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Zopas een ferme fantastische date gehad met deze Poolse. Ze laat zowat alles toe. Is een geweldige ongewenste. En leuk bezet. Heb nog steeds een wauw gevoel bij haar. Jammer dat ze zo bitter weinig Duits kent. Tussen 2 ritten.in, tijdens een korte rust is het leuk als je wat kan zeggen tegen elkaar. 2 keer gekomen a in haar nu the en dan in haar lontje. Ben nu wel leeg. Of toch ongeveer.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Ze heeft het precies al druk gehad op haar eerste dag. Ik heb haar ook bezocht. Ze kreeg een kletsnatte kut waar ik bijna mijn hele hand in kreeg, maar toch net niet. Ik kon haar opnieuw diep keelneuken, hield haar kop vast tot ze kokhalsde maar toch nog bleef ze likken aan mijn paal die diep in haar keel zat. Verder afwisselend kut en kont geneukt. Ze is er een week. Geniet ervan.

jokke

Toogplakker
27 apr 2015
117
8
CWP zei:
Ajax3Stars zei:
Marta lijkt helemaal niet op Ula.
Of ze heeft plastische chirurgie ondergaan.

Martha staat toch in dit topic of ben ik abuis ?

Sorry CWP maar dit gaat toch over 2 verschillende dames?
Die mss wel op hetzelfde adres ontvangen?
Ik bedoelde Ula en niet Martha.

Greetz

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Intiem

Anaal (Grieks) Dildospelletjes Double penetration Goldenshower over mij (plasseks) Goldenshower over u (plasseks) Handmatig orgasme Intiem met condoom Klaarkomen in mond (CIM) Klaarkomen op borsten / lichaam Klaarkomen op gezicht Meerdere orgasmes Russisch (tussen de borsten) Spaans (tussen de billen)

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
Inderdaad, neuken enkel met condoom. Ik heb dit nagevraagd via opgegeven GSM nummer (zelfde nummer dan voor Kinga en anderen die daar ook hun diensten op verschillende tijdstippen aanbieden).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven