kleine uitbreiding van het forum

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Graag een toelichting er categorie!
Dan kunnen er geen misverstanden komen.
Zeker dank voor alle moeite die je in dit forum steekt.

Noorman

A

Anonymous

Guest
Wat wordt er onder Pervers verstaan? Wat de ene pervers vindt vind de ander misschien doodnormaal.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Noorman zei:
Graag een toelichting er categorie!
Dan kunnen er geen misverstanden komen.
Zeker dank voor alle moeite die je in dit forum steekt.

Noorman
Mandingo zei:
Wat wordt er onder Pervers verstaan? Wat de ene pervers vindt vind de ander misschien doodnormaal.

In het toegang topic staat het volgende.
(Dit besloten forum heeft wel als doel iets bij te dragen en richt zich dus op andere dingen dan een creampie neuken of uitlikken wees je daar ven bewust. Ik geef je in graag wat meer info in pm want dit stuk tekst word nog wel door Google mee gelezen)
Beantwoord dat jullie vraag een beetje?

Groetjes
Barefan

A

Anonymous

Guest
Een beetje, maar hoe erg is het dat google een defintitie van pervers indexeert?

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik merk dat de nieuwe rubrieken opgedeeld zijn in "België", "Nederland", "Duitsland". Als we iets hebben dat in deze rubrieken thuishoort maar in een ander land te doen is, waar plaatsen we het dan ?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
guy6 zei:
Ik merk dat de nieuwe rubrieken opgedeeld zijn in "België", "Nederland", "Duitsland". Als we iets hebben dat in deze rubrieken thuishoort maar in een ander land te doen is, waar plaatsen we het dan ?

Goede vraag, in de rubriek reizen misschien? (sorry dat is flauw van me)

Om het een beetje overzichtelijk te houden heb ik me beperkt tot BE NL DE anders word het een wirwar van kleine stukjes forum met elke keer maar een paar topics.
Maar als ik merk dat er bij een bepaald onderdeel genoeg gepost word om laat ons zeggen 1 pagina te vullen dan maak ik er daar wel eentje extra voor aan.

Groetjes
Barefan

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
PB gestuurd aan Barefan met het verzoek om toelating voor de rubriek 'Pervers' maar tot op heden geen reactie ontvangen.... Is er activiteit binnen de betreffende rubriek voor zover jullie weten?

Terug
Naar boven