Kontje training

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Teug naar het onderwerp aub. Graag tips & advies en jullie eigen voorbereidingen. Is een klysma goed, je hebt er verschillende soorten?

Voormalig lid 35364

Toogplakker
18 jan 2023
80
41
Doe gewoon wat je lekker vond man.
ik kijk altijd bij nieuwe berichten en zag je bericht. Ja en ik heb hier eerlijk gezegd niets mee en vind het eigenlijk maar smerig gedoe. Sorry als je je hierdoor gekwets voelt maar ja zo denk ik er over.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Klysma ligt er net aan. Je heb anaal douches die met handpomp bediend, sommigen gebruiken de douche slang met of zonder een anaal douche staaf. Er zijn ook bidet doucheslangen die je apart op het waterleiding aansluiten wel een kraantje er tussen zetten, bijvoorbeeld wat je in Thailand bij de toiletpotten ziet. De een heeft liever een pomp en ik hoorde aantal keren dat dit beter is voor de darmflora. De ander kiest voor middel met een douche slang. De straal moet wel makkelijk afstelbaar zijn tot het niveau van de handpomp. Voor beginners is de handpomp de beste keuze.

Daar kan je verschillende tips van krijgen.

Cumgiver

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
Teug naar het onderwerp aub. Graag tips & advies en jullie eigen voorbereidingen. Is een klysma goed, je hebt er verschillende soorten?
Er bestaat ook een soort zetpil. Die haalt de hele inboedel er uit in een uurtje. Zal moeten naar merk vragen irl. Zou uitstekend werken.

Also...

aa41YGLW_700w_0.jpg

;D

Ziezo. Mop en info in een. Nu dit gesprek stoppen met volgen XD

Laatst bewerkt door een moderator:

pieter

Toogplakker
6 apr 2015
62
13
Mijn advies is.... Altijd eerst spoelen en daarna rustig beginnen. Gebruik goede kwaliteit glijmiddel die geschikt is voor anaal. En breng in het begin eerst zelf dingen in. Jezelf voelt het beste wat je kan hebben. En dat is veeeeel meer dan het denkt.
Evt mag je een pb sturen voor meer uitgebreide info

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Zo zie je maar, er zijn leden met meningsverschillen (rumba en pastore) maar als t over dildos in hun aars steken gaat zitten ze op dezelfde golflengte. wie zegt dat seks mensen niet unite ?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik zit nu aan dildo maatje 4 ... mijn vriendinnetje aan maatje 7 👍👍👍, niet slecht voor een 19 jarige he 😉🤭

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
@Rumba: Proficiat en leuk, zo jong al bezig. Welke maten gebruiken jullie? Mijn langste buttplug is 13 cm lang en 3,6 cm breed en mijn dildo is 16 cm met 13 cm om te gebruiken en ongeveer 3,5 cm breed (eikel en schacht), lijkt op normale piemel zoals de mijne haha. Vrouwen steken een gelijkaardige zoals mijn dildo in hun kut en verbazen dat ik mijne in mijn kontje duw haha.

Laatst bewerkt:

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Die maten zijn ons bekend en gebruiken we ook.... zalig 😚 niet ?? 😏

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ok heb nu maatje 5 in mijn holletje zitten... zalig 😚

Mijn vriendinnen sporen me aan om naar nr 7 te gaan... challenge accepted 😚😘🤗😇😏

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Binnen 1 jaar moet de teans eennpamper dragen gezien haar sluitspier niet voldoende afdicht. Ze is niet de eerste.... 😒🤣🤣

Terug
Naar boven