Koppel Gent Stef en mikky?

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
De laatste keer dat ik er nog contact mee heb gehad was via mail en dat was op 03-01-2013, daarna kreeg ik geen antwoord meer via mail (hun mailadres bestaat zelfs niet meer en de 2 gsm nummers die ik had bestaan ook niet meer)
Stef stuurde mij toen nog een mail met een lekker geil filmpje (niet van hun, maar van een filmpje op eroprofile.com)

Heb ze ook zeker een 10tal keren bezocht en het was soms echt extreem geil. Het beste te omschrijven was "Hoe vettiger, hoe prettiger" en dat vettiger mag je heel extreem opvatten :D
Mikki liet echt alles toe, de eerste keer dat ik er toen had mee afgesproken was het ook al enorm geil. maar hoe beter ze je kende hoe extremer het werd! Je kon ze alles vragen en heb NOOIT een NEEN als antwoord gekregen :D
Heb zelfs verschillende foto's toegestuurd gekregen via mail van onze geile avonturen :D Maar ga die hier niet delen (ook niet privé), omdat ze mij uitdrukkelijk gevraagd hadden om deze NOOIT te delen.

Zo heb ik toch een aantal dingen kunnen beleven waar ik allang van droomde om eens te kunnen doen. Heb erna nooit zo meer iemand tegen gekomen die dat allemaal liet doen.

Als Mikki ernstig ziek mocht zijn, dan wens ik haar het allerbeste toe en Stef (haar man) ook.

En hoop natuurlijk als ze genezen zou zijn dat we ze ooit terug in dit wereldje mogen verwelkomen.
Het was inderdaad niet goedkoop, ik betaalde op het einde €300 + de kamerkosten voor 2u geile exreme sex.

Groeten
Fonske

Freddieboy3

Toogplakker
13 jul 2015
63
11
Koko was soms bare te neuken als de klik er echt inzat. Ik mocht intern doneren van haar en haar man, maar heb het niet gedaan. Op haar leuke billen klaargekomeb. Dit is wel een hele tijd geleden, maar bare was mogelijk!

Freddieboy3

Toogplakker
13 jul 2015
63
11
Koko was soms bare te neuken als de klik er echt inzat. Ik mocht intern doneren van haar en haar man, maar heb het niet gedaan. Op haar leuke billen klaargekomeb. Dit is wel een hele tijd geleden, maar bare was mogelijk!

mustang

Toogplakker
14 dec 2015
36
2
@ Freddyboy3

Geen idee waarom jij hier over Koko schrijft? Stef en Mikky (Lupa) waren een ouder koppel die aan heel extreme bare sex deden jaren geleden.
Misschien dat je hen verward omdat Mikky en Koko van uiterlijk wat op elkaar geleken maar daar hield het ook op.
Bij Koko heb ik in elk geval nooit de kans gekregen om bare te neuken. Als je dit echt hebt meegemaakt bij haar start je beter een nieuwe
rubriek over haar, want nu sticht je enkel verwarring hierover!

A

Anonymous

Guest
Koko heeft inderdaad helemaal niets met Stef en Mikky (alias Lupa) te maken. Ik ken ze beide. Koko doet niet bare en spreekt nog altijd af.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik heb over de jaren zeker 10-20 dates gehad met Kim en haar man. Bijna allemaal gangbangs. De eerste was bij een gozer met de naam Stevan in Tilburg thuis begin 2000, via clubs.nl.

Kim is echt een van de geilste sletten die ik ken. Ze is helemaal geil op sperma en pis en kan er echt niet genoeg van krijgen. Ze heeft geen aanmoediging nodig en is echt gewoon sexueel aggresief :lol: :lol:

Een voorbeeldje: Een van de eerste gangbang met haar was in een sportschool in Tilburg, waar er zo''n man of 25 waren (en nog een andere dame). Nadat ze in de eerste ronde door een man of 12 was volgespoten, en iedereen even een pauze en wat te drinken nam, vroeg ze aan een van de mannen zijn glas, en piste dat midden in de groep 2 keer vol en dronk het in een teug leeg, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. :lol: :lol:

Ik heb in een foldertje nog wat foto's van Kim gevonden die ik door de jaren heen tegengekomen ben. Ze zijn allemaal van publieke fora (clubs.nl de meeste) en 1 van de cover van een videoband waarin Kim gespeeld heeft (TUK), toen ze nog veel jonger was. Helaas heb ik nooit de videos te pakken kunnen krijgen. Omdat het blijkbaar een beetje onduidelijk is over welke Kim we het hebben, bij deze maar even een paar foto's geupload.

Ik heb ze zelf helaas al een jaar of 2 niet meer gesproken en heb op dit moment ook geen contact details van ze meer. Ik hoop dat ik ze nog eens tegen kom en dat het goed met hun beide gaat.

Bijlagen

• download.jpg
    download.jpg
    26,1 KB · Weergaven: 655
  • ET078.jpg
    ET078.jpg
    118 KB · Weergaven: 655
  • Kim%2520de%2520spermaslet%252002.jpg
    Kim%2520de%2520spermaslet%252002.jpg
    22,8 KB · Weergaven: 611

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
En nog 2 foto's

Bijlagen

• Parkingsletje.jpg
    Parkingsletje.jpg
    40,7 KB · Weergaven: 664
  • slet%20uit%20Gent.jpg
    slet%20uit%20Gent.jpg
    32,6 KB · Weergaven: 651

vinzvegas

Toogplakker
29 dec 2016
33
5
Ja dat waren nog leuke geile tijden met Stef en Saskia ( mikky,lupa) . Ik Ken haar al meer dan 20 jaar en heb met haar nog naar clubs en privé feestjes en een film gemaakt . Laatste keer dat ze bij mij thuis zijn geweest is een jaar of 3 geleden . hun Mail en telefoon Nr lijken niet meer in gebruik . hopelijk is alles goed met hen ..ik denk nog vaak aan haar en als ik niet zo naïef was geweest 20 jaar geleden had ze mijn vriendin geweest ..kon het goed met haar vinden ..

A

Anonymous

Guest
Waren vroeger allemaal betere tijden alsook deze chat hier.

Neem nu staat hier vol wie heeft ervaring en bijna nooit ene die gaat of antwoord.

Dus ja waarom moet je dan nog adres geven.

Moest ik leven van die chat hier had een zak van 100 liters hi hi...

Groeten

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kan je niet een printscreen plaatsen. Die linkjes van afspraakjes zijn altijd fucked.

A

Anonymous

Guest
Is alweer weg! Maar ik weet zeker dat ze het was aan de hand van de foto's.

leslie

Snuffelaar
22 jun 2021
23
0
Volgens mij was dat een fake adv, had mij aangemeld en tot 2maal niks terug gehad.
Vroeger een paar fantastisch uurtjes mogen mee maken met hun, ondertussen 9 jaren geleden🙄

Terug
Naar boven