Kurfürstenstrasse (zwölf Apostel Kirchengemeinde) - Berlijn

Topgearx

Toogplakker
19 okt 2021
29
5
Ik was overlaatst in Berlijn en wou mijn kans eens wagen met een vluggertje.
Na wat opzoekwerk, bleek de tippelzone in de Kurfürstenstrasse plaats te vinden.
Ik heb het begin van de straat rond 23h wat op en af gereden, maar er zat niet meteen iets tussen dat me aansprak.

Tot er een meisje ter hoogte van een kerk (zwölf Apostel Kirchengemeinde) aan de paaltjes stond.
Een mooi klein (+-1m60) meisje met grote borsten, zwart haar en een piercing in het gezicht. Aangereden en bleek €50 voor een vluggertje voor 20min te zijn (incl. €5 voor mini kamertje in sexcinema).
Dat leken me de prijzen van de rosse buurt in Antwerpen te zijn?

Ik ben er alleszins op ingegaan. Ze was wel gehaast en ik maande haar aan om rustig te doen. Dat we nog maar 5min onderweg waren en we dus nog een kwartiertje hadden. Na deze opmerking veranderde ze haar gedrag lichtjes en ze begon me te pijpen (mc), wat ze goed kon. Daarna doggy genomen (mc). Ze had hele mooie borsten.

Ze begon opnieuw lichtjes te zeuren dat ik snel moest komen en ze hield haar hand ook continu aan het condoom. Dit is voor mij not done en deed haar hand weg en zei dat we nog tijd hadden. Normaal gezien is dit een afknapper (ik ben meer van de gfe) voor mij, maar ik bleef wel geil omdat ze echt knap was.
Ik vroeg achter extra's en ze vroeg wat ik wilde. Ik vroeg opnieuw of er extra's waren. Ze zei: "blazen ohne gummi?". Ik was zo geil dat ik zei: "AO?". En ze stemde toe, maar niet "reinspritzen" en daar stond ze op. Ik stopte haar €50 toe en ik nam haar langs achter. Niet veel later kwam ik op haar rug.

Daarna terug afgezet. Het was een hongaarse van 22j oud. Ze sprak enkel hongaars en wat toeristen duits. Engels quasi onbestaande.

Ik was wel geschrokken van mezelf, normaliter doe ik nooit AO met een dvp, maar op een of andere manier was ik zo geil deze keer. Hopelijk niets ergs aan over gehouden.

Terug
Naar boven