Laura - Hoensbroek

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Hallo ,

Ik heb via chatgirl met een Laura gesproken .
Ze zou ontvangen in Hoensbroek tegenover de Aldi in het appartementencomplex .
Ze zou alles zonder condoom doen ( intiem , oraal ) en in haar klaarkomen zou geen probleem zijn .
Klonk allemaal veelbelovend .
Ben een gebonden man en wandel niet al teveel . Heb haar nog niet ontmoet , wel nummers uitgewisseld via de app .
Iemand al kennis gemaakt ?

Dudeke

Snuffelaar
6 jul 2021
9
0
Is ze vrij stevig van formaat? Denk dat ik er al een keertje ben geweest. Lekker gezoend, laten pijpen en heb haar twee keer klaar gelikt wat ze wel kon waarderen. Daarna op z'n hondjes genomen en in haar klaargekomen zc.

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Hallo Dudeke ,

Volgens mij is ze inderdaad vol . Maar blijkbaar is ze wel de moeite waard om eens te bezoeken.
Kosten zouden 70 euro / half uur zijn . Je mag ook in haar mond spuiten vertelde ze erbij .
Een "nieuwe" limburgse dame voor het forum .

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Hallo ,

Ik heb via chatgirl met een Laura gesproken .
Ze zou ontvangen in Hoensbroek tegenover de Aldi in het appartementencomplex .
Ze zou alles zonder condoom doen ( intiem , oraal ) en in haar klaarkomen zou geen probleem zijn .
Klonk allemaal veelbelovend .
Ben een gebonden man en wandel niet al teveel . Heb haar nog niet ontmoet , wel nummers uitgewisseld via de app .
Iemand al kennis gemaakt ?
Ze had advertenties op eromarkt staan. Zijn nu niet actief.
Dame is goed geil. Heeft wel een enorme buik ter info.

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Oke , in ieder geval goed geil .
Is altijd beter dan een slanke die met tegenzin werkt

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Dat zal ze inderdaad zijn , behalve anaal is alles bespreekbaar .
De vraag alleen is hoe vol is ze in werkelijkheid is . (enorme buik )
Zal er toch eens iemand met haar moeten afspreken en een bericht plaatsen onder limburg

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Ik heb haar afgelopen november vol mogen spuiten.
Anders weet ik niet dat ze een enorme buik heeft ,toch? Haha
Foto's stuurt zij niet behalve van haar gezicht. Die ga ik hier niet plaatsen. Heb toen trouwens 80 euro betaald voor ongeveer een uurtje.
Hygiëne niet zo best. Bed was niet schoon. En overal kattenbrokken en haren.

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Ben benieuwd wanneer iemand een een bericht plaatst onder betreffende forum , bedankt sergeantx voor de verdere info .
Hygiëne is wellicht een aandachtspunt .

haze

Toogplakker
16 aug 2015
112
80
Ben gisteren ook bij haar geweest, had bij binnenkomst eigenlijk al om moet draaien.. Zoals omschreven heeft ze een dikke buik, schat minstens 100 kilo en 1.60 groot. Hou normaal van lekker opbouwend zoenen, maar in beide mondhoeken zat al op een verzameling van kwijl wat bijna uitzag als scheerschuim.
In de app laat ze overkomen dat ze een enorm hoog libido heeft maar dat komt niet tot uiting.
Wat plichtmatig pijpen met veel trekwerk maakt het ook niet echt aantrekkelijk.
Heb haar een paar minuten gevingerd maar daar kwamen ook de zogenaamde beloofde meerdere orgasmes niet naar boven, meer een lokkertje om iemand binnen te hengelen. Beffen heb ik niet gedaan gezien de algehele verschijning en slechte hygiëne.
Heb geprobeerd mijn geld om te zetten om mijn pik leeg te spuiten, helaas geen enig raakvlak gezien haar ruime vulva, denk dat een dubbelgevouwen pik er nog in recht springt.

Excuses voor mijn negatieve ervaring maar mijn inziens mijn slechtste ervaring ooit.

parelkarel

Toogplakker
10 jun 2023
95
21
Ik ben vandaag langsgeweest maar eenmaal binnen toch vriendelijk bedankt en mijn voeten naar de deur gezet, haar postuur is small, niet een volle kontje en haar gewicht zit echt vooral in d'r buik omvang. Ik hou wel van vol of volslank maar dit was voor mij toch een grens te ver. Ze zei dat ze net d'r menstruatie had en vroeg of ik het niet erg vond dat er wat bloed zou kunnen kijken. Twijfelend gezegd doe maar en ze bood mij een blowjob aan. Maar ik werd toch niet warm van haar en ben op gestaan en weggegaan.

Terug
Naar boven