Leuke vervolg na DVP bezoek.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ben nu toch wel benieuwd naar wat er wel waar is van je verhaal en hoe je vriendin er wel uit ziet.
Je had het in ieder geval goed geschreven kerel.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Nou vind ik de reden van Rick kops wel plausibel. Laten we het er wel over eens zijn dat het handiger is geweest dat hij dit netjes vermeld had. Dan vraag ik me of of de moderators dit accepteren. Laten wij leden sportief blijven tegen Rick, want ik snap zijn motie wel. Dit kan enkel als zijn vriendinnen daar achter staan.

A

Anonymous

Guest
Het verhaal is 95% correct. Het deel dat mijn vriendin vraagt over de foto klopt niet. Ze weet niet dat ik een foto (zogenaamd van haar) heb geplaatst.
Ik vond de foto's echter mooi in de lijn van het verhaal passen en heb ze daarom geplaatst. Ik/wij hebben geen behoefte om op enig moment geconfronteerd te worden met naaktfoto's van onszelf die rondzwerven op het internet, anders dan waar wij hem oorspronkelijk hebben gedeeld. Kijk maar eens op hoeveel websites de betreffende foto's van mijn verhaal zijn terug te vinden. Meer dan 100 volgens mij.
En ik wil ook niet dat een foto is terug te herleiden naar mij. Je ziet hoe simpel een forumlid zoals Zaadzuiger van een bewerkte en geblurde foto het origineel kan vinden.
Als ik zou weten hoe ik dat kan voorkomen, dan zou ik best een foto van mijn vriendin willen plaatsen. Maar dan zou het altijd gaan om een foto waar slechts een deel van haar lichaam op staat. Geen gezicht of zo. En dan kunnen jullie weer denken..... Oh da's een of andere foto van een kutje dat hij van internet heeft gehaald.
Want die naaktfoto die ik vanmiddag van haar heb gemaakt toen ze uit het zwembad stapte gaat het niet worden.

Beffer007 vroeg zich af hoe mijn vriendin er dan wel uitziet.
Ze is 51 jaar, normaal postuur met nu een klein covid buikje, 1 meter 78, stevige naturel borsten cup 85C met stevige knabbel tepels. Ze scheert haar kutje nogal onregelmatig. De ene keer om de week, en soms 2 maanden niet. Dit omdat ik ook erg van ongeschoren kutjes hou. Ze heeft nooit kinderen gehad dus ze is redelijk strak.
Ze is licht biseksueel. Zoals ik al schreef is ze erg vrij opgevoed en was al erg jong seksueel actief. Ze pijpt graag een kan dat ook erg goed. Slikken is voor haar vanzelfsprekend. Anaal vindt ze wel lekker maar teveel gedoe (spoelen etc).
Ze kan behoorlijk wat hebben. We zijn ooit in een parenclub in Wieringerwerf geweest en ze heeft zich daar, onder mijn supervisie, door 6 mannen laten neuken. Dat vond ze zo geweldig dat we later terug zijn gegaan tijdens een gangbangavond. Over die bewuste club wordt vaak geklaagd dat er teveel mannen zijn. Zij vond dat niet erg en ik heb haar daar van haar meest slettige kant gezien. Ze is zeker door 20 mannen geneukt (ach wat heet neuken als het gemiddeld 1,5 minuut duurt) en heeft er zeker eenzelfde aantal klaargepijpt. Op de weg terug naar huis heeft ze wel een behoorlijke lading sperma uitgekotst. Gelukkig buiten de auto.
Dat gangbang gebeuren was voor haar een eenmalige zaak. Ze wilde dat gewoon eens ervaren.

Volgende week komt scharrelmans weer langs en haar oude schoolvriendin heeft wel zin in een trio met mij erbij.
Dat wordt een mooie week. Gelukkig hebben we een airco op onze slaapkamer en onze hobbyzolder.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
tja mister Kops, je bent een heerlijke schrijver, fantast. Als je vriendin liever niet heeft dat je een foto plaatst, wat iedereen zal begrijpen plaats dan niets. Ik vond het verhaal al te mooi om waar te zien, maar nu geloof ik er echt geen d.... meer van

A

Anonymous

Guest
Wie wat gelooft en wie wat niet gelooft vind ik niet belangrijk. Ik heb een fout gemaakt door mijn verhaal in eerste instantie aan te dikken met foto's die niet klopten.
Dat was dom van mij. Daarna heb ik open kaart gespeeld en meer prijsgegeven over mijn vriendin dan ik normaal zou doen op een forum.
Feit is dat wij een prima seksleven hebben. Voor sommigen wellicht te mooi voor woorden.
In het verleden (de periode ten tijde van het parenclub gebeuren) was mijn vriendin echter een grotere sloerie dan mij eigenlijk lief was. Omdat ik haar niet kwijt wilde en we het verder goed hadden heb ik, op seksgebied, dingen van haar geaccepteerd die ik best wel lastig vond. Pas later kwam ik er achter dat haar gedrag voortkwam uit haar verleden. Ze heeft me toen alles over haar jeugd verteld.
Ook merkte ik dat haar escapades haar liefde voor mij niet in de weg stonden. Ik werd zelf ook steeds losser en vrijer op seksgebied. Uiteindelijk werden haar uitspattingen wat minder heftig en zijn we aanbeland waar we nu zijn. Gelukkig samen met een seksleven dat wat extremer is dan gemiddeld.

A

Anonymous

Guest
De afgelopen week.

De oude vriendin van Jess (zo heet mijn vriendin dus) heeft afgehaakt voor het trio. Toen ze hoorde dat zowel Jess als ik bare seks hebben met anderen, vond ze het niet meer ok en zag ze van het trio af. We moeten dus op zoek naar een andere dame voor een trio.
Jammer voor mij, maar ook voor Jess. Ze wilde wel weer eens met een vrouw spelen.
Ik ga komende week eens kijken of ik nog een dame van mijn to do lijst kan afstrepen.

Jess heb ik afgelopen vrijdag weer eens een 1 op 1 afspraak gegund met scharrelmans (Bart) op voorwaarde dat ze een kort filmpje voor me zouden maken. Dat heb ik geweten :p :p

In overleg hebben we besloten dit filmpje te uploaden.

https://nl.xhamster.com/videos/jess-en-bart-creampie-xhYAr3x
Laat maar weten hoe jullie hem vinden.

NB: We zijn vooralsnog NIET op zoek naar heren die met ons mee willen doen. We maken in principe geen afspraken meer met onbekenden en al helemaal niet vooraf gepland. Wel doen we opportunistische dingen met vreemden. Op dat moment heeft iemand mazzel. Zoals afgelopen week op het naaktstrand bij Hoek van Holland. Wij lagen tegen de duinrand aan en Jess spotte een gluurder. Jess wenkt dat hij dichterbij mag komen.
Was een knul van zo'n 21 jaar die eerder op de dag niet had gedacht dat hij later die dag zou worden afgetrokken door een 30 jaar oudere vrouw.
Soms moet je mazzel hebben.

Of zoals Jess soms zegt : Het leven is een pijp kaneel, en wie niet zuigt, die krijgt niet veel.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Rick

Gewoon zo door doen en als je het naar je zin hebt prima. En snorremans spuit jess aardig vol zo te zien

A

Anonymous

Guest
Jess heeft afgelopen week een andere vriendin gepolst of ze zin had in een trio. Twee dames onder elkaar, lekker kletsen, drankje erbij en voorzichtig aftasten in hoeverre ze openstond voor een trio. In eerste aanleg leek er (volgens Jess, ik was er niet bij) een goede kans.
Beetje praten over elkaars ervaringen op seksgebied. Vriendin had wel wat ervaring met MVV en MMV trio's. Zonder condoom was geen probleem, ze had zelf een hekel aan condooms. Er vloeide wat meer drank en vriendin vroeg hoe ervaren Jess was op seksgebied. Daar werd Jess kennelijk iets té openhartig.
Vriendin loopt volgens Jess wat roder aan waarvan Jess dacht dat vriendin opgewonden werd. Jess vertelt nog wat meer.
Vriendin staat op en barst los op vrij harde toon "Je bent gewoon een ordinaire slet, je bent een hoer, een goedkope eersteklas hoer".
Jess wil wat zeggen maar vriendin pakt haar tas en herhaalt "hoer, hoer, hoer" en loopt de deur uit. Jess belt me en zegt dat ik thuis kan komen.
Ik vroeg hoe het was gegaan, waarna Jess me informeert. Van de vriendin hebben we niks meer gehoord en ze neemt haar telefoon niet voor ons op.

Afgelopen week vriend Bart weer over de vloer gehad voor een trio en ik ben bij de Utrechtse Sylvi langs geweest.
Van het laatste bezoek heb ik een recensie geschreven.
Van het trio staat een filmpje online.
https://nl.xhamster.com/videos/jess-bart-creampie-cleanup-xheulue
Van Jess een close up clipje toen ze twee weken geleden uit het zwembad stapte en zich afdroogde. Helaas erg kort maar ze draaide net weg toen ik filmde. Dus ff een paar keer in de herhaling. Heerlijk haar bungelende borsten.
https://nl.xhamster.com/videos/jess-s-bouncing-boobs-xh2mrs6

A

Anonymous

Guest
Ik heb me overigens de woede van Jess op de hals gehaald...
Ik heb via deze site of via xhamster (weet het niet meer zeker) een bericht gehad van een man die zich aanbood om Jess eens flink door te neuken.
Hij gaf zijn stats ook nog even door, namelijk 18x6. Ofwel 18 cm lang en een doorsnede van 6 cm.
De afmetingen van een 250 cl Red Bull blikje zijn 13,4 bij 5,2 cm. Een halve liter Monster Energy is 16,7 cm bij 6,5 cm.
Ik heb dat bericht gewist en pas daarna Jess op de hoogte gebracht van het verhaal.

Kan deze meneer, waarvan het zichtbare/uitstekende deel van zijn penis dus iets langer maar iets dunner is dan een 500 cl blikje, direct contact met me opnemen? Jess wil namelijk zo snel mogelijk hard en diep geneukt en volgespoten worden door deze meneer.
Ze zegt dat ik dan maar een nachtje buiten de deur moet gaan slapen en dat ben ik ook van plan. Ik weet hoe strak ze is en ik wil dat geschreeuw en gegil niet aanhoren. Pijn is fijn zegt ze dan... :roll:

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
tja verhalen worden steeds fantasierijker.
Oppassen Rik, straks ga je je eigen verhalen nog geloven. :D

Als iemand je benaderd heeft via hier of hamster met een bericht zul je gezien je verhalen toch ook wel fantasierijk genoeg zijn dit bericht weer te vinden?
Tip voor hier. Dit zal via email of pb zijn gebeurd.
Email, tja daar zul je zelf in moeten kijken en via hier gewoon mapje priveberichten openen

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Nou Rick als Jess een geile beurt wil met een langere en wat dunnere pik ... 20x4, mag je contact met mij opnemen. Ik zal de ervaring hier in deze topic delen met een close up foto van haar druipende kut en mijn afgevuurde cumgun.

Als deze challenge geslaagd is en de act voltooid is dan heb je meer kracht in je geloofwaardigheid. Mag ook een ander zijn ;)

CG

A

Anonymous

Guest
Zoals ik al eerder schreef, zijn wij geen doorsnee stel. Dat maakt het kennelijk voor enkele forumleden direct ongeloofwaardig.
Feit is dat Jess geen doorsnee huis-, tuin- en keukenmuts is. Ze is eerder een oudere versie van Barbie (Oh Oh Cherso), maar dan een stuk intelligenter. Inmiddels een stuk rustiger en gezapiger dan vroeger. Liep vroeger in 7 sloten tegelijk, er zat geen rem op.. maar is door schade en schande wijs geworden. Nog steeds erg seksueel gedreven, maar 80% minder dan tot haar 35e. Die resterende 20% is nog steeds veel meer dan de gemiddelde vrouw.
Volgens onderzoeken ligt het gemiddelde aantal bedpartners van een doorsnee vrouw op 7. Zonder ooit in de prostitutie te hebben gezeten, schat Jess zelf in dat ze tussen haar 15e en 35e met zo'n 250 verschillende mannen naar bed is geweest. Vrijwillig wel te verstaan.

Mijn teller staat op 13 vrouwen en naar schatting 60 prostituees.
Jess en ik hebben gemiddeld 3 tot 4 keer per week seks met elkaar, en sinds kort, soms iemand erbij.
Ondanks dat, vind ik het erg spannend en geil om prostituees te bezoeken. Dat heb ik altijd al gedaan en doe ik nog steeds.

Dus ja, onze situatie is voor de meesten onbegrijpelijk en DUS ongeloofwaardig. De afgelopen weken heb ik 4 berichten gekregen van forumleden die, net als cumgiver hierboven, aanboden om mee te werken aan het bewijzen van de echtheid van onze verhalen.
Daarvoor moesten ze natuurlijk Jess flink doorneuken met hun puddingbuks en goed volspuiten. Ze zouden dan een positief verhaal plaatsen op dit forum. In het verleden zou Jess waarschijnlijk JA hebben gezegd.

Maar Jess en ik hebben een beter idee. We zullen morgen Barefan verzoeken onze account te verwijderen en bijdragen te wissen.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik denk dat opwindend.net meer iets voor jou is Rick.

Anyway......tot ziens!

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
@Rick:

Ik denk dat de site opwindend.net meer iets voor jou is.
Alleen kan je daar geen foto's van internet plaatsen.

Anyway.......tot ziens!

Terug
Naar boven