Leyla - Brussel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Leyla is een Turkse meid, die me reeds 2 maal een zeer goede, lieve service gaf.
Haar advertentie kan u hier vinden https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/leyla-new-in-bruxelles-4.html

Er is maar 1 probleempje, ze spreekt enkel Turks, comuniceren is niet zo makkelijk, een paar woorden Engels zijn wel mogelijk.
Yes , OK, het adres, de prijs, en i will fuck you no condom.

Daar houd het zo wat op.

Ze ontvangt in een mooi appartement op de Waterloo Steenweg niet ver van de Halle Poort en de Zuiderlaan (Brussel Kermis)
Als je 's avonds gaat is parkeren geen probleem, overdag vrees ik het ergste. Er is wel een betaalparking in de buurt, en een Metro station.

De eerste keer betaalde ik 150€ vooraf, nog voor ik kon betalen had ze me reeds een echte diepe tongkus gegeven.
Afrekenen kleren uit en meteen nat diep en goed of beter zeer goed pijpen.

Alles is mogelijk behalve anaal, dat stond ook in haar SMS no anal!!!

Je SMSt met haar zelf dat is duidelijk, het is niet haar echte naam die is namelijk Ra..... mocht niet meer zeggen.

Ik behandelde haar zeer respectvol en lief en teder, kreeg hetzelfde terug.
Lange vrijpartij en haar 2 keer geneukt. maar echt lekker niet als een wilde tekeer gaan maar lief zacht en teder.

Intern doneren is geen probleem.
Beffen en overvloedig tongzoenen ook OK.

Zeer goede service ontvangen ook de tweede keer (was er 2 keer op minder dan 1 week)
2de keer afgerekend na de date, beetje twijfeled eerst 100@ gegeven en deed alsof ik verder zocht, ze zei dat 100 OK was.

Ik ga komende week of zondag nog eens, zien hoe ze nu zal reageren.

Je kan er douchen maar je moet je portefeuille meenemen naar de badkamer, dat wijst er op dat er nog "volk" in het appartement aanwezig is.

BTW de foto's in de advertentie zijn 100% echt

Praktisch geen nadelen toch wel klein negatief puntje.
Door het zeer beperkte Engels is comuniceren, en dus afspreken niet makkelijk, soms kan het even duren eer je een antwoord krijgt.
Ik trachtte eens te beleln maar dat is helemaal geen doen, ze brgrijpt niets, zeker niet als je vlot Engels praat.

Frans, Duits of Vlaams verstaat ze helemaal niet.

Het bed is van slechte "Ikea" kwaliteit ik hoorde een paar latten van de lattenbodem breken.

Je komt moeilijk binnen in het appartement, zij moet namelijk de deur openen en je moet dat zeer eenvoudig SMS en dat je er bent
"Dore closed, open pleace" dan lukt het wel.

Je bent er duidelijk niet alleen, er zitten meerdere meiden, weet niet wie, maar zag er eentje net binnen glippen in een andere kamer, is dat een nadeel, niet voor mij, maar sommigen kunnen zich dan niet op hun gemak voelen.

Alles wijst er dus op dat er achter deze meid een "bruin manneke" zit, is dat een probleem, weet dat dit bij 99% va, de buitenlandse vrouwen zo is.

wat ik nog kwijt wil, het uis mijn eerste zeer goede ervaring in Brussel, en wees gerust, tegen deze prijs ga je dat niet vaak vinden.

Doe er uw voordeel mee en zorg dat je netjes gewassen en gekleed gaat...... en vriendelijk tegen haar bent.
Bef haar en misschien komt ze wel klaar.

PG

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Heel leuk verhaal kerel. Ik was er bijna zeker van dat dit weer een fake profiel was op redlights. Mss dat ik haar dan toch eens bezoek zodra ik weer wat tijd heb.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Dan mag er ook wel een printscreen bij van de advertentie lijkt mij:

Leyla-Brussel(1)#Schermafdruk van 2017-08-12.png
Leyla-Brussel(2)#Schermafdruk van 2017-08-12.png
Leyla-Brussel(3)#Schermafdruk van 2017-08-12.png
-

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Lap nu is ze plots uit Moldavië, daar spreken ze een Roemeens dialect.
Ik ga vanavond of morgen bij haar langs moet weten of ze nu Turks is of niet.

Zal via Translate eens een stukje Vlaams in het Turks vertalen, eens zien of ze het begrijpt.

Nadien ook stukje in Roemeens.

Ze blijft wel een lekkere meid.

PG

Sidarta

Toogplakker
13 sep 2015
106
10
Ben een paar weken geleden ook geweest. Over de service kan ik alleen maar positief zijn. Bij het binnenkomen direct een tongzoen gevolgd door seks onder de douche (nog voordat ik kon betalen). Ze is zeer gewillig, pijpt lang en zeker niet passief. Na het klaarkomen wordt er steeds een douche gepakt samen. In totaal 3x klaargekomen op 1u tijd voor 120€.

Minpuntjes:
Communicatie is moeilijk
Krakend bed
Ze is iets molliger dan op haar foto's

Maar uiteindelijk toch wel voor herhaling vatbaar :D

Theewater

Toogplakker
19 mrt 2016
42
16
Gisteren deze dame ook eens bezocht, zij ontvangt nu te Laken in de omgeving van het Brugmann ziekenhuis.
Parkeren is er niet eenvoudig, op tijd vertrekken is de boodschap...

De service is grotendeels zoals eerder beschreven.
Meerdere keren klaarkomen was er niet bij.
Na het eerste orgasme gingen het licht en de kamerjas aan en kreeg ik mijn kleren aangereikt. Tja...

Kost: 120€ ( nmc ), 150€ ( nzc )

Herhalingsgevaar? Mmmm... heel misschien nog eens een herkansing want de sex op zich was wel lekker.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Ik heb ze nog niet bezocht maar wel afspraak proberen maken.
Wil daarom degenen met een vrouw thuis even waarschuwen.

Al verschillende sms gestuurd voor afspraak, maar ze kon steeds niet. Geen probleem, blijkbaar drukke agenda dus aan mij om op tijd af te spreken. Laatste poging deze week was in de ochtend een sms met de vraag om dezelfde dag tegen 15u te kunnen langskomen. Om 17u30 stuurt ze ok???
De dag nadien vraagt ze of ik nog kom. Maakte haar duidelijk dat de vraag voor de dag zelf was en niet de dag daarna. Stuurt ze terug ok.
In de vooravond belt ze me, terwijl mn vrouw ook thuis is met de vraag wanneer ik dan wil afspreken. Snel proberen af wimpelen met te zeggen dat ik niet kon.
Stuurt ze meteen daarna een sms terug dat ze nu terug tijd heeft.

Dvp die zelf beginnen bellen is niet mijn ding, dus zal verder niet meer een afspraak met Leyla proberen regelen, hoe graag ook ik ze eens had gedate.

13 mei 2015
1.163
462
Barth zei:
Ik heb ze nog niet bezocht maar wel afspraak proberen maken.
Wil daarom degenen met een vrouw thuis even waarschuwen.

...

Dvp die zelf beginnen bellen is niet mijn ding, dus zal verder niet meer een afspraak met Leyla proberen regelen, hoe graag ook ik ze eens had gedate.

Een 'speel'telefoon is hier de oplossing. ;)
Daarop kunnen ze zo vaak bellen als ze willen.
Als de kust niet veilig is, ligt deze telefoon buiten dienst. :lol:

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Vorige week ook nog eens langs geweest, was wel een tijd geleden omdat ze de keer daarvoor niet de service gaf als alle andere keren, ik spreek dan toch van een minstens 7 keer.
De twee laatste keren was het veel minder het neuken en pijpen was wel ok maar het moest telkens zo snel gaan, nu kom ik niet zo vlug meer klaar, maar 2 keer in een uur dat lukte bij har wel altijd. Nu de 2 laatste keren was het na het klaarkomen douchen en badjas aan.
Vorige week was er zelf geen tongzoen meer bij.
Voor mij is het over, als de service achteruit gaat.... dan ga ik niet meer. Of zal het minstens een jaar duren eer ik haar nog een kans geef.
Is jammer want het was steds een geile doos met intens tongzoenen erbij.
u et neuken en pijpen waren dik OK daar niet van aan, maar het was echt niet meer zoals voordien. Toch jammer

A

Anonymous

Guest
inderdaad, deze middag langs geweest en heb zonder probleem alles intern mogen doneren.

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Ik word zot van haar, heb haar 6 maand geleden zc genomen, maar nog steeds ontvang ik berichtjes WhatsApp Viber, Facebook Onlangs WhatsApp met buitenlaandsnummer... wil iemand haar eens duidelijk maken dat dit niet kan!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven