Li - Sonnbornerstrasse 164 - Wuppertal

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Vanavond aangebeld en leuke mooie dame deed open. Er zijn 2 deuren. Eentje met 164 boven de deur maar die is het niet.
2 meter links ernaast (zonder nummer boven de deur) een witte deur en er staat maar 1 naam (Li) op de deurbel.
Dus gewoon op eind van de Sonnbornerstrasse. Vroeger zaten chinezen op 164b in het achterhofje. Dus daar niet.

Als je binnenkomt ben je meteen in de kamer. Groot bed en dan nog een badkamer met douche/wc.

Hoe lang ik wil ? Half uurtje. 70.
Verder niks gevraagd. Laat mij graag verrassen. Ze wil vooraf het geld en zo gedaan.

Mocht opfrissen en snel bij schone douche gewassen want had lange drukke dag en was eigenlijk moe. Mannen douchegel en frisse handdoeken staan daar ook in de douche. Toen ik naakt de kamer binnen ging, wachtte Li al naakt op mij.
Ging voor haar staan en beetje tongzoenen en zij alvast mijn pik strelen.
Ging op bed liggen en verder tongzoenen (wat ze goed doed en klein beetje tongetje).

Li ging mij dan pijpen en mijn ballen likken.
Dat kan ze goed. Toen ik haar op de rug ging leggen had ze het over condoom.
Ik schudde mijn hoofd. Dat is niet goed zij ze. Voor 30 extra mocht dat dan wel.
Gezegd dat ik 20 geef. Was ook ok.

Ze heeft wel groot kutje en lukte nog niet om helemaal stijf te houden.
Haar dan gebeft. Klein beetje haar. Valt mee. Dan mij weer laten pijpen en likken.
Niet te haastig en rustig tempo.

Weer geneukt en haar kutje wat natter van het glijgel. Beetje ruime kut want ook mijn pik niet superhard. Ben gestopt en ging douchen. Haar de 20 euro overhandigd.

Zij praat een beetje duits. Ze zegt dat ze 28 jaar oud is en 4 maanden in Duitsland. Duits geleerd in China. Betwijfel dat want haar duits voor 4 maanden is te goed.
Li heeft mooi gezicht en normaal figuur.
Schat 1,60m en goeie cupB.

Heb naar nummer gekregen
+49 15219644607

Ga er nog een keer heen als ik wat fitter ben.Screenshot_20240808_235813_Gallery.jpg

Terug
Naar boven