Lijst met goedkope nzc dames + id, privé ontvangst NL/BE, prijs t/m €100

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
In plaats van dat we allerlei onderwerpen door moet spitten om goedkope dames te vinden die zich laten pakken zonder condoom en interne donatie toelaten..
Is het misschien handig om een lijstje te maken.. verzamellijstje.

Ik weet niet of dit onderwerp mag..? Maar hier een voorbeeld.

NaamDuur/minutenPlaats/landPrijs inclusief nzcExtra kosten interne donatieLink advertentieLink forum
KellyVluggertje (?)Apeldoorn - Nederland60Zit in de prijs91502Link
Emily30 minutenWommelgem - België100Zit in de prijsRedlights (geen vaste ad)Link
Tania30 minutenRotterdam - Nederland100Zit in de prijs7607127Link
Etc.

Als iemand suggesties heeft kan ik ze toevoegen, hopelijk mag ik het onderwerp blijven bewerken bij updates en nieuwe toevoegingen, of anders kan een mod het doen?

Wat denken jullie...

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Prima idee! We moeten toch allemaal wel eens op de centen letten. Onderstaand een aanvulling van mijn zijde.

NaamDuur/minutenPlaats/landPrijs inclusief nzcExtra kosten interne donatieLink advertentieLink forum
MandyVluggertjeVeenendaal - Nederland60Zit in de prijs7835745Link

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
In plaats van dat we allerlei onderwerpen door moet spitten om goedkope dames te vinden die zich laten pakken zonder condoom en interne donatie toelaten..
Is het misschien handig om een lijstje te maken.. verzamellijstje.

Ik weet niet of dit onderwerp mag..? Maar hier een voorbeeld.

KellyVluggertje (?)Apeldoorn - Nederland60Zit in de prijs91502Link
Emily30 minutenWommelgem - België100Zit in de prijsRedlights (geen vaste ad)Link
Tania30 minutenRotterdam - Nederland100Zit in de prijs7607127Link
Etc.

Als iemand suggesties heeft kan ik ze toevoegen, hopelijk mag ik het onderwerp blijven bewerken bij updates en nieuwe toevoegingen, of anders kan een mod het doen?

Wat denken jullie...
Perfect idee

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Jordan Vlaardingen 75 half uur. Al uitgebreid besproken hier op het forum.

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
97
64
Fijn idee. Misschien voor de kieskeurigen ook een leeftijdsindicatie? En voor de liefhebbers of anaal mogelijk is?

Jeankepolleke

Ervaringsdeskundige
4 okt 2019
346
43
Goed initiatief! Inderdaad nog leeftijd erbij zou handig zijn. En liefst alles in 1 post die telkens wordt geüpdatet, als dat mogelijk is

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
Ik heb aan een moderator gevraagd of ik het eerste bericht kan blijven bewerken. Op dit moment kan ik niks meer aanpassen namelijk.
Maar er zijn vast nog meer goedkope dames, laat ze maar komen! 😜 Ik zal de lijst updaten als ik weer het bericht kan bewerken.

Neuken zonder

Toogplakker
26 jun 2022
28
34
Leuk idee lenie dordrecht kun je op 1 zetten voor 25 euro tongen beffen kut volspuiten 30 min , goedkoopste zaadslet van Nl denk ik

Terug
Naar boven