Lijst of subforum trial/error

Snelle

Toogplakker
19 jun 2015
110
5
Kan er geen lijst of overzicht aangemaakt worden van dames die we bezocht hebben, maar waarbij bare niet gelukt is?
Sommigen adverteren met bare, anderen zijn (toevallige) ontdekkingen. Als ik een geslaagde ontdekking heb gehad, vermeld ik dat hier. Maar niet elke keer ik ga, vind ik wat ik zoek. Om anderen en mezelf wat euros te besparen, zou dat mss niet slecht zijn.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
De beerput is voor dames die openlijk nzc adverteren of er mee akkoord gaan als ge het vraagt maar het dan toch niet doen (+ andere wantoestanden uiteraard). Ik begrijp dat Snelle het heeft over dames waar ge nzc vraagt en die meteen resoluut nee zeggen, wat uiteraard hun goed recht is en geen wantoestand vermits ge geen geld kwijt zijt of de weg voor niets hebt afgelegd.

Probleem is dat de beerput moeilijk te hanteren is, daar veel te lang om comfortabel door te nemen. Op "hookers" was er vroeger een subforum TMM maar ze hebben dat, allicht precies hierom, opgedoekt en de negatieve recenties staan nu gewoon tussen de andere. Een subforum "negatief" zal allcht veel sneller aangroeien dan de beerput en onhandelbaar worden. Ik begrijp dat info over waar ge beter niet probeert omdat ge toch alleen een (soms venijnig) nee krijgt, zijn nut heeft, maar ik zie niet goed hoe die te plaatsen op een overzichtelijke manier. Heeft iemand een idee ?

Terug
Naar boven