Liliana - Rozenburg (vh Almere)

A

Anonymous

Guest
Daar heb je gelijk in @piet, maar gaandeweg de pandemie is €150 voor 30 minuten meer en meer standaard geworden en zolang we nog niet af zijn van deze verdomde pandemie zal het zo blijven en dan is het nog maar hopen dat de prijzen genormaliseerd zullen gaan worden wat ik sterk betwijfel.

Na de invoering van de euro ging alles ook omhoog en zijn de prijzen nooit meer naar beneden gegaan. Ja ok door de financiële crisis van 2007 gebeurde dat wel, omdat de hele wereld in de problemen zat en het moeilijker was om geld uit te geven, maar 5 jaar later was het weer raak. De enige rede dat prijzen omlaag gaan is wanneer het aanbod groter is dan de vraag en dat is allerminst het geval momenteel en eigenlijk is dat ook nooit geweest.....

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Ik heb haar foto's eens bekeken en volgens mij is dit een dikke Zuid Amerikaanse trol die haar foto's flink heeft zitten pimpen.

Emilevc

Toogplakker
25 mrt 2024
33
41
https://www.kinky.nl/advertenties/6805598-liliana

Al 2 keer geweest ze is een dame met lekkere rondingen en houd ook wel van wat steviger.
De eerste keer ging ze me heerlijk pijpen totdat ie er helemaal inzat. Waarna ze er op ging zitten om er overheen te glijden waarna hij er zonder met de eikel ingleed. Toen ze daar heerlijk op kreunde heb ik hem er helemaal in geduwd en ze wipte er lekker op door. Na doggie en missionaris haar goed volgespoten. Na even kletsen wilde ze nog een keer.

De 2 de ontving ze me gelijk geil en na het pijpen liet ze zichzelf er gelijk op glijden gelukkig had ik een pilletje op heb haar een uur haar poesje goed gevoelig geneukt en 2 keer volgespoten en 1 keer haar mondje.

Emilevc

Toogplakker
25 mrt 2024
33
41
Ik betaalde 160 maar is nu geloof ik 180 en nzc gebeurde vanzelf en was niet besproken maar wel lekker.

Brandon

Toogplakker
1 dec 2023
26
14
Tijdje terug bij haar geweest.

Gezellige dame, ze had er zin!
Ik kwam binnen (ze begon er niet over), maar ik legde het geld op tafel waar ik ook heel veel condooms zag liggen dus ik had mijn twijfels.
Het is de vrouw van de foto's, qua gezicht en ook het lichaam klopt. Ze is vol, maar niet super lelijk vol. Leeftijd schat ik 40-50.

Daarna, je kent het wel even praten even zoenen, wat ze overigens uitgebreid deed.
En uiteindelijk voelde ik met een vinger dat het al aardig vochtig was geworden, en hoe ik een paar keer over haar clit wreef begon ze al met schokken.

Toen begon ze mij te pijpen, kon denk ik iets beter. Of die dag voelde ik het zelf niet zo goed dat kan ook.
Nou ik lekker hard natuurlijk, maar vooralsnog even paar minuten wezen likken, toen ik naast haar leg weer even wezen zoenen waarna ik een beweging maakte waardoor ze dacht dat ik wilde neuken. Zij haar benen wijd, ik missio een beetje sliden, en ze pakt me pik vast en zonder wat te zeggen duwt ze hem er zo in.

Bovenstaande nog een paar keer herhaald waarna ik in haar mocht komen. Zij wilde direct nog een keer waarna we nog even bezig zijn geweest.

Het is een top vrouw, zonder twijfel. Voor mij geen herhalingsgevaar.

Ik heb voor ruim een uur denk ik €180, weet ik alleen niet meer zeker

Terug
Naar boven