Lilla/Steffanie/Carmen - Gent

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Dit jonge en skinny meisje ontvangt privé op hotel te Gent.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/carmen-new-in-town.html
IMG_5269.jpeg
60e 15min
100e 30min
150e 1hour
Cum în mouth or face extra 50
Blowjob no condom
Sex only condom
Lick pussy. 69.
Tonguekissing

Ik ben er nu twee maal bij geweest, is volledig mijn type. Jong, slank, Oost-Europees en een klein kutje.
Met klein, dan bedoel ik echt klein.
Ben zelf niet groot geschapen en ging al moeilijk bij haar. Eerst met condoom, ze vroeg preservative?
Ik knikte ja, stond zo in haar bericht.
Maar vond het wat bizar dat ze mij de keuze gaf.

Tot daar, ze pijpt zonder condoom, lekker lief en zacht. Dan neuken met condoom. Ze duwde haar benen tegen zodat ik onmogelijk kon penetreren. Uiteindelijk legde ze zich volledig plat met de benen dicht en moest ik haar zo neuken. Lukte maar half omdat ik niet volledig stijf stond.
Dan zijdelings geprobeerd maar ze zegt nogal veel "ai ai"😬
Dan maar op haar buil gelegd, eerst wou ze niet (maar dit komt omdat ze denkt dat je in haar kont gaat boren) dus duidelijk gemaakt dat ik in haar kutje ga.
Na nog wat tegenwerken uiteindelijk condoom afgesmeten, mezelf stijf getrokken en haar dan zo geneukt.
Bijna onmiddellijk klaar gekomen, niet in maar wel tegen haar kutje.

Gisteren terug geweest en was hetzelfde verhaal, 60€/15 min, maar door haar tegenwerken uiteindelijk 30min binnen geweest.
Heb mezelf ook afgetrokken terwijl ze voor mij stond.
Had de dag ervoor mij laten pijpen door een ander en het lukte mij niet om hem goed stijf te krijgen.

Ik wou haar eerst vragen hoeveel ze extra wou om niet over condoom te beginnen, maar aangezien ze zich weer zo positioneerde om haar zo min mogelijk te penetreren maar zo gelaten. Ze vroeg ook extra voor die 15 min langer, maar doordat ik haar niet gepenetreerd heb, gewoon zo vertrokken.

Ga ik nog terug? Waarschijnlijk niet.
Begint een trend te worden onder die jonge meiden om zoveel mogelijk tegen te werken met hun benen.

-Hou je van skinny en jong?
-Kan het jou niet schelen dat ze geen woord Engels praat?
-Kan je goed jouw erectie houden?
-Heb je wat meer te spenderen
-En ben je wat dominant?

Dan denk ik dat er wel wat mogelijkheden zijn om ze lekker bare te neuken.

Oh en ps: haar vriend of pooier loopt daar wel rond. Dag twee was ik opeens geblokt toen ik daar aankwam. Daar effe post gevat bij haar kamer, geen klanten gezien in die tijd. Wel een Roemeense typ die haar kamer binnen ging.
Hij keek wat raar dat ik voor de kamer bleef wachten, denk wel dat hij wist wie ik was. Maar ik keek raar terug🤷‍♂️😁.
Ben dan maar vertrokken voordat ik wortel schoot.

Ik heb ook leuke foto van haar borstjes, voor de mensen die overwegen om te gaan, wil die wel privé sturen.

Seppen

Toogplakker
7 mei 2015
118
64
Kansloze topic die niet op dit forum hoort. Er is geen sprake van onze hobby, niet in de advertentie en ook niet in je recensie. Waarom dit hier dan posten ? Omdat je denkt dat het misschien mogelijk is maar je vroeg het haar niet ? Naar de beerput met deze recensie

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
heb ze toch zonder geneukt zei ik, kansloos. Als je naar Glazen straatje gaat zegt meerderheid ook niet zonder condoom te neuken.
Maar als je blijft volhouden en meer geld op tafel legt, dan blijkt er toch veel te kunnen.
Ze pijpt zonder condoom voor 60€
Mooie prijs toch voor een 18jarige Roemeense die puur is, no botox of plastiek tieten. Ik zie op fit forum andere bedragen om gepijpt te worden door een oude draak.

En by the way, stop met zagen.
Als het u niet interesseert, lees erover in plaats van op elk topic te gaan klagen.

Bij deze meid is er veel mogelijk als je weet hoe het aan te pakken. Misschien kansloos voor jou, maar niet voor anderen!

Mrbreda

Toogplakker
20 jun 2018
79
20
Eens wezen kijken maar het is (met afstand) de aller slechtste hoer van de lage lande en misschien wel van Europa. Je kunt ervoor kiezen dat eens mee te maken voor 60 euro. Misschien houd ze er zelf nog wat aan over of gaat alles naar haar pooier?

Pro's: unieke ervaring
Con's:grote kans op gedwongen prostitutie, stinkt, bochel

Verdicht: VERMEIJDEN

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@Mrbreda duwde ze bij jou ook zo tegen met haar billen. 😂
Idd is gelukkig maar 60€, bij mij pijpt ze wel nog redelijk lang. Vandaag geweest en is idd hele opgave om haar ietswat te kunnen neuken.

Maar was nu derde en laatste keer. Moest ze beter neuken, dan is het echt een toppertje. Leuk kopje, prachtig lijf en jong.

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Man man, blij dit te lezen. Ze stond op mijn planning maar is er bij deze af.
Gelukkig ben ik het deze keer niet die tegen de lamp moest lopen.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Geef ze wat tijd, ze komt wel los hoor.
En van 60€ gaan we niet omver vallen toch. Ik zie potentieel in haar.
Blanca die in Gent zit, was in het begin ook zo schuchter, gisteren stond ze buiten aan haar raam samen met haar buurvrouwtje. Ze vroegen of ik binnenkwam voor bare trio met hun. Maar had mijn zinnen op Carmen gezet.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Nog vergeten te zeggen, heb haar gisteren 60 betaald en 40 extra gegeven om condoom weg te laten.
Was geen enkel probleem.
Ben bijna zeker dat het voor 60 ook lukt.
Eerste keer dat ik bij haar ging, waarschijnlijk haar eerste klant, gaf ik haar briefje van 50 en 10€. Ze begreep er niks van🫣, vroeg ze aan mij, is dit 60€. Kzeg ja, 50+10=60 legde ik haar uit.
Waarschijnlijk weinig onderwijs genoten daar in Roemenië, je kan het haar niet kwalijk nemen.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Edit moderatorteam: foto verwijderd.

Is niet volledig, wegens privacy.
Leden die haar zouden bezoeken, vermeld deze foto niet.
Thanks

Laatst bewerkt door een moderator:

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
ik ook eens bij Roemeense gegaan, vroeg 250 euro (was veel inbegrepen). Ik geef 5 briefjes van 50 euro..... ze haalde haar rekenmachine boven!!!!

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.249
438
Ah nee, nu ontvangt carmen ook in Brugge, dan zou evengoed kunnen dat over dezelfde dame ga want beide profielen hebben dezelfde lichaamsbouw

Worstenbroodje

Toogplakker
9 feb 2017
193
29
Pffff Koffieboontje, da is pal in het centrum, heel handig als je met auto bent dus (NOT)
Dat die grieten niet begrijpen dat ze beter een hotel nemen aan de rand van Brugge, met voldoende (gratis) parkeerplaatsen...

sdm

Snuffelaar
30 jan 2019
15
4
Precision de aardbol verdwenen. Woensdagavond een bericht gestuurd met de vraag nar prijs en mogelijkheden. Netjes antwoord gekregen, maar was toen al te laat om nog naar Brugge te trekken.
Sinds donderdag meermaals contact genomen, maar geen reactie meer.

In het bericht dat ik wel kreeg stond trouwens "I don't do anal or see without"

Terug
Naar boven