Lilla/Steffanie/Carmen - Gent

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@Puresex
Ik heb haar meermaals betaald voor bare. Maar nooit gecommuniceerd over de telefoon. In de kamer gewoon extra geld uitgehaald.
Misschien wilt ze nu echt niet meer ofwel heb jij het gewoon verkeerd aangepakt.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.248
438
Nee ze wilt het echt niet meer, het was mondelings besproken via translater. Ik heb ook extra geld uitgehaald zoals jij ook het deed, 60 euro voor vluggertje, daarna 40 euro voor bare seks dat is 100 euro in totaal. Tijdens blowjob, had zij besloten om met condoom te doen, ik ga niet verder haar overtuigen / pushend om zonder condoom te doen. Ik heb dan ook niet mijn geld teruggevraagd, want ik heb het slim aangepakt want haar prijzen is :

Pijpen zonder condoom + seks met condoom 15 minuten voor 60 euro.

Pijpen zonder condoom + seks 30 minuten 100 euro.

Dan heb ik gewoon tegen haar gezegt, ik heb 100 euro betaalt, dan is het voor mij 30 minuten als je geen seks zonder condoom wilt.

Als een dame zegt nee, dan ga het ook een nee blijven. Je moet alleen een meisje met respect behandelen, dan krijg je ook veel van een dame terug, ook was de service bij haar wat teleurstellend dat is niks aan te doen want zij is ook nog nogal jong voor dit beroep.

Laatst bewerkt:

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Ze zit weer in Brugge. Ik was gisteren in de buurt en wou haar proberen gezien haar jeugdigheid. Ze praat enkel Roemeens, ik had niks gevraagd aan haar pooier in de hoop ter plekke wat te kunnen regelen met translate. Pff kale reis, ik vind ze niet knap, zit ook geurtje aan, communicatie ging stroef, nzc niet mogelijk, zelfs niet voor 50 extra. Heb mijn kar gekeerd, had geen zin 100 te leggen om amper te kunnen neuken en in beffen had ik zelf geen zin meer.
Dus: WEGBLIJVEN

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Echt bizar, want buiten eerste keer heb ik ze telkens zonder geneukt. Ze begrijpt er idd geen reet van, maar als je moeite doet op alles uit te leggen. Mis ze wel, was lekker konijn, slank, smal kutje en leuke tetjes.

Terug
Naar boven