Lina - Nijmegen

Knalpijp77

Toogplakker
17 sep 2018
75
42
Gisteren aan het einde van de middag Lina gebeld voor een date.
Leuke dame om te zien en ze ontvangt in de bekende boerderij aan de zuid kant van Nijmegen.
Ze is begonnen met pijpen en na wat pussy-glijden kleine stukjes erin, eerst was het nog een aantal keer dat er een condoom om moest als ik wilde neuken.
Maar naar een aantal keren plagen liet ze me binnen zonder condoom.
Ik was daar voor een vluggertje en na korte tijd gaf ik aan dat ik klaar kwam waarop ze aangaf dat ik haar vol kon spuiten.
Zo gezegd zo gedaan, nadien schoonmaken en wassen en nog even gebabbeld.
Leuke dame wel iets ouder dan in de advertentie maar voor de €50,- al-in een leuk adresje.
Dame zelf schoon en rook fris, locatie ook netjes en afgelegen.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/561479-lina

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Klinkt goed. Maar heeft nog iemand anders een bare ervaring met haar? Zie vrij veel reacties op het andere bekende forum. Maar hier maar één bare ervaring. Ik zit eraan te denken om haar maandag zelf te gaan proberen. 😁

Thanks!

Special1982

Snuffelaar
25 jun 2019
2
0
Ik kom al een paar jaar bij deze heerlijke rijpe dame . Vanaf de eerste keer gelijk bare. Ze zegt zelf dat dit een uitzondering is, maar of dat waar is...

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Zolang zij denkt dat wij denken dat het een uitzondering is... laten we d'r lekker in meegaan. 😜 ik ga dr morgenmiddag proberen. Heb wel zin om een vroeg Kerstcadeautje uit te pakken! 😁

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Zo, vanmiddag afgereisd naar Nijmegen. De oprit is wat hobbelig 😉 maar je wordt vriendelijk verwelkomt door Lina. Sexy vrouw, leuk lichaam, wel wat ouder dan ze aangeeft maar uiteindelijk gewoon bare erin en haar kutje goed volgespoten. En die tepels zijn echt heerlijkkk! Voor herhaling vatbaar. Prima ervaring.

slipstream

Snuffelaar
21 mrt 2018
5
3
Ik ben er laatst (14 dagen geleden) geweest.
Zeer slecht wegdek, het was een heel donker pad met waanzinnig grote gaten er in. Het regende dus met grote plassen gevuld. Aan de aanrij route mogen ze wel iets gaan doen want binnenkort rijd je daar je auto naar de klote! Maar nu over Lina. Niet de mooiste vrouw maar geil is ze zeker. Pijpt héérlijk deepthroat zoent héérlijk en doet graag aan pussysliding. Helaas deed ze geen bare bij mij maar misschien de volgende keer? Toen ik wegging en richting mijn auto liep in het pikkedonker gleed ik (door de gladheid door de mos en nattigheid op de stenen) verschrikkelijk op mijn bek. Mijn hand helemaal opengehaald door de stenen, mos en zand in de wonden, broek, schoenen en jas onder de modder.
Doet allemaal verder niet terzake maar wees daar voorzichtig in het pikkedonker! Ik had mazzel dat ik niets gebroken had!!

nattekutneuker

Snuffelaar
7 jan 2020
21
5
Lina stand al een tijd op mijn lijst voor corona. Ze ontvangt in Nijmegen
Nu ze weer op kinky staat een afspraak gemaakt voor 3 kwartier (100 Eur).
Bij het uitkleden vroeg ze met of zonder condoom, waarop ik natuurlijk zei laten we maar zonder beginnen, Bij de wasbak werd ik grondig gewassen, inclusief poepert. Op het bed beland begon ze met rustig pijpen, mijn anus te likken en met een vinger plagend in mij holletje. Vond ik toch niet zo fijn, want hij werd weer slap. Na weer een tijdje op sterkte gepijpt te zijn trok ik haar over me heen en vroeg om pussyslide. Ze deed glijmiddel over mijn penis en haar holletje. Dat gleed inderdaad lekker. Natuurlijk probeerde ik zo zo en dan wat lager te mikken, maar ze trok me steeds iets terug.
Toen ik zei ik wil neuken bleek dat toch mogelijk. Alleen door al dat glijmiddel bleef er nauwelijks gevoel van neuken over. Ik heb haar toen maar gevraagd weer te pijpen wat ze ook deed. Toen ik klaar kwam bleef ze zuigen en alle sperma kwam in haar mond. Na de vrijpartij bleven we nog even rustig liggen. Al met al een redelijke ervaring, niet meteen morgen terug.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Mijn ervaring met Lina is dat het heel afhankelijk is van de persoon en of je vaker bent geweest en je vertrouwd. Glijmiddel nooit nodig bij haar. Ze is erg bi en echt in voor een trio met man of vrouw.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Poosje geleden ook kennis gemaakt met deze dame. Locatie zou bekend moeten zijn bij de meeste, lokale, wandelaars. Dame is vriendelijk, heeft de nodige ervaring en weet wat ze doet. Alles wat ze in de advertentie beloofde doet ze ook. Daarnaast werd er in mijn geval niet moeilijk gedaan over nzc, het gebeurde gewoon tijdens het spel. Ze was wel ff aan het teasen en proberen, waarschijnlijk om te kijken of ik het wilde.
Fris maken kan aan de wasbak, als je us wilt douchen doe dat vooral van te voren thuis. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Voormalig lid 22658

Snuffelaar
27 jul 2021
3
0
Ik kom vaker in de buurt van Nijmegen en ben wel nieuwsgierig naar dit adresje. Lina zie ik niet meer op kinky staan, zitten er ook nog andere meiden? Linkje of pb met info zou fijn zijn…

Klemt

Snuffelaar
26 aug 2020
5
0
Deze dame bezoek ik al jaren en is naar mijn mening geen garantie op nzc, ze pijpt heerlijk maar is al aardig op leeftijd denk dat de 60 al in zicht is of al gepasseerd. Voor nzc kan je beter haar buurvrouw met de enorme borsten bezoeken.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Sommigen vinden het de laatste tijd moeilijk om het bij de dame van het onderwerp te houden.
Dus hier alvast een waarschuwing vooraf.

De eerste de beste die het over een andere dan de genoemde dame Lina gaat hebben krijgt een BAN.
Je stuurt maar een PB naar lid Klemt.

Mvg Moderatorteam

A

Anonymous

Guest
Ik had al een tijdje geen rijpe dame geprobeerd dus ik belde lina paar weken geleden op met de vraag of ik langs mocht komen. Ze had me paar maanden geleden afgewezen omdat ik te jong zou zijn. Maar dit keer belde ik met mn werk telefoon.
Afspraak snel gemaakt voor uurtje plezier.

Ik kwam binnen en ze keek me 5 seconde aan en viel me meteen aan :shock:
Ze valt op mijn type( donkere huidskleur, gespierd en jong) had ze achter af verteld.

Naar de slaap kamer en toen flink wat voorspel gedaan. Tijdens het gehele spel werd ze ontiegelijk nat.

Toen ik haar na t beffen weer ging Zoenen en paar keer over haar clit wreef tijdens t gehele gebeuren, liet ze me toe dat ie naar binnen ging.

We hebben vervolgens heerlijk genoten. (zij?) en ik geweldig klaar gekomen.

Ze houdt wel heel erg van knuffelen

Aflsuitend, geweldig vrouwtje die me vaker terug zal zien. Waar je echt zachtaardig moet zijn om het maximale eruit te halen als je met bare wil denk ik.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Weet iemand of deze dame nog steeds bare doet? En voor het geval er geen nzc in zit dan is CIM altijd een goed alternatief. Weet iemand of ze ook sperma slikt of spuugt ze het uit?

Terug
Naar boven