Lina - Nijmegen

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Van de week Lina weer eens bezocht. Het is en blijft een lekker wijffie die gewoon alles doet wat ze belooft op haar advertentie. Bij binnenkomst al een hartelijke tongzoen, wat op de kamer gelijk verder ging en ze begon gelijk te voelen en mijn broek los te ritsen. Kennelijk had ze haast want binnen een paar minuten zat ze al op het randje van het bed en begon ze gulzig te pijpen en binnen 5 minuten hadden we al zo'n zin in elkaar dat we elkaar over en weer lagen te verwennen.

Ik voelde op een gegeven moment dat ze enorm geil werd en tegen het klaarkomen aan zat. Ik zei: ´laat je maar gaan en squirt het maar lekker op mijn buik´. Ze stond op en liet zich helemaal gaan en spoot mijn buik flink vol met haar liefdesvocht. Was echt een mooi en geil gezicht om de laatste druppels uit haar kutje te zien druppelen. Eigenlijk staat Lina zover boven andere dvp's omdat ze gewoon zichzelf is en zich gewoon laat gaan als je een leuke klik met haar hebt.

Alles wat jij aan haar geeft qua verwennerij krijg je dubbel en dwars terug. Om het af te maken heeft ze mij een minuut of tien zachtjes en diep zonder gepijpt tot ik het echt niet meer kon houden en ze alles tot de laatste druppel doorslikte. Een jonge dvp kan hier never nooit niet aan tippen. Na afloop nog even met haar gekletst, ze vertelde dat ze nog een jaar of twee door wilde gaan en dan definitief wilde stoppen.

Kees-61

Toogplakker
7 okt 2020
152
35
Lees goede zaken over deze topper. Heb de foto's bekeken. Strak figuurtje. Maar hoe zit het gezicht eruit? Lekker snuitje, of een doorgerookt koppie.
Ben benieuwd naar de reactie.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Paar jaar geleden viel het nog mee. Maar haar laatst nog eens gebeld voor een afspraak.
Krakkerige rookstem aan de foon. Afgehaakt.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Lina 01.jpg
    Lina 01.jpg
    141,1 KB · Weergaven: 1.049
  • Lina 02.jpg
    Lina 02.jpg
    227 KB · Weergaven: 1.071
  • Lina 03.jpg
    Lina 03.jpg
    96,4 KB · Weergaven: 1.068
  • Lina 04.jpg
    Lina 04.jpg
    78,6 KB · Weergaven: 657
  • Lina 05.jpg
    Lina 05.jpg
    23,2 KB · Weergaven: 692

EnjoyDutchLife

Snuffelaar
23 sep 2022
7
2
Mijn favoriet, geeft 100% en probeert oprecht over te komen. Pijpt ongeëvenaard en verder gewoon lol. Heeft me een keer ondergespoten tijdens het beffen, was super. Succes verzekerd, maar nooit nzc bij mij

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Ja volgens mij de link in de eerste post. Maar vaak is haar advertentie alleen online als ze werkt.
Dat is meestal ma,di,wo. En ze is regelmatig op "vakantie".
Op dit moment dus ook off line.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Mijn favoriet, geeft 100% en probeert oprecht over te komen. Pijpt ongeëvenaard en verder gewoon lol. Heeft me een keer ondergespoten tijdens het beffen, was super. Succes verzekerd, maar nooit nzc bij mij
Als je een keer echt super lekker gepijpt wil worden moet je zeker bij Lina zijn.

Johan61

Toogplakker
15 feb 2020
77
55
Wow wow, nou 2 x bij Lina geweest en pijpen is echt ongeevenaard.
Vandaag voor vluggertje geweest en dan ook ff tongen en knuffelen en na slikken komt ze gewoon nog ff relaxt bij je liggen.
60 euro betaald, is echt n koopje.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Eigenlijk moet je er niet bij nadenken. Ze heeft je voorganger gepijpt en alles doorgeslikt en jij gaat erna met haar tongzoenen. Als je erover nadenkt is het risico op een soa net zo hoog als met nzc.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wie geen risico wil lopen moet deze hobby niet uit oefenen, zo simpel is het.
Al dat gezeur of meer of minder risico lopen bij wat een dame al of niet doet.
Onzin, alle sex zonder condoom is een risico, zeker, het ene meer dan het andere.
Maar blijft een feit dat je risico loopt, net als de dame, ook niet vergeten.
Daar gaan we nog al eens makkelijk aan voorbij mijns inziens.

Big Spender

Toogplakker
25 sep 2017
48
18
Ik denk dat zij gestopt is ??? Ze staat niet meer op Kinky, waar zij jarenlang op heeft gestaan, en haar whatsapp is niet meer gelezen sinds september dit jaar. ( laatst online.)

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Als je definitief stopt dan zet je niet je advertentie offline maar verwijder je die. Ook kil je dan je wa profiel.

Ik denk dat ze gewoon een langere periode er even uit is. Net als een aantal jaar geleden.

Lampikkie

Snuffelaar
1 apr 2020
6
1
Uit betrouwbare bron (een van de dames van huize Rozenburg) vernomen dat Lina met verlof is tot eind maart en dat ze daarna weer terug komt.

Terug
Naar boven