Link openen in nieuw tabblad?

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Ik bekijk dit forum in de Chrome browser.
Als ik op een link klik dan wordt deze in het huidige tabblad geopend en ben ik dus weg van dit forum.
Is het mogelijk de pagina waar de link naar verwijst te openen in een nieuw tabblad?

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Je kan ook met de rechter muisknop op de link klikken, en in het menutje dat dan verschijnt op "link openen in nieuw tabblad" of "link openen in nieuw venster" klikken. :idea:

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
johan34 zei:
Je kan ook met de rechter muisknop op de link klikken, en in het menutje dat dan verschijnt op "link openen in nieuw tabblad" of "link openen in nieuw venster" klikken. :idea:
Weet ik, je kunt de CTRL-knop ingedrukt houden en dan op de link klikken..... Maar ik wil dat nogal eens vergeten en als ik dan op een link klik ben ik weer weg van dit forum. :shock:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ja ik weet het ik vind het zelf ook verschrikkelijk iritant. En ik zoek nog naar de instellling waar ik dat mee kan aanpassen maar voorlopig heb ik hem nog neit gevonden. Ik ga seffens een googleen.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik kan het jammer genoeg echt neit vinden.
Als er hier iemand is met PHP kennis en je wilt me af en toe eens helepen shoot zou ik zeggen.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
oke kleine update,

Als ik dat zou gaan wijzigen moet ik gaan rommelen in de code van het forum en buiten dat ik niet weet waar ik die code kan vinden.
En 2 totaal geen verstand heb van programmeren ga ik me hier niet aan wagen (nog niet).
3 nu zou de code volgens de regels van XHTML en als ik dat ga wijzigen is het niet meer volgens die regels met foutmeldingen tot gevolg en mogelijke moeilijkheden bij updates in de toekomst.

Dus ik ga dat voorlopig niet doen.
Misschien in de toekomst als ik meer vertrouwd ben met het PHP gegeven.

Grzz
Barefan

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Barefan zei:
oke kleine update,

Als ik dat zou gaan wijzigen moet ik gaan rommelen in de code van het forum en buiten dat ik niet weet waar ik die code kan vinden.
En 2 totaal geen verstand heb van programmeren ga ik me hier niet aan wagen (nog niet).
3 nu zou de code volgens de regels van XHTML en als ik dat ga wijzigen is het niet meer volgens die regels met foutmeldingen tot gevolg en mogelijke moeilijkheden bij updates in de toekomst.

Dus ik ga dat voorlopig niet doen.
Misschien in de toekomst als ik meer vertrouwd ben met het PHP gegeven.

Grzz
Barefan

Is uiteraard geen enkel probleem! Ik moet gewoon niet al te enthousiast op een linkje klikken..... :lol:
Ben veel te blij dat dit forum er (weer) is!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik leer snel blijkbaar, de links openen nu in een nieuw venster, alleen had het toffer geweest als het opende in een nieuw tabblad ipv nieuw venster.
FF nakijken

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja het kan blijkbaar niet anders, of ik vind het toch niet.

Ik merk net dat die het in firefox ook doet.
Enkel in IE niet maar goed das nog geen ramp.

(Ik maak ff een vreugde dansje jippie gelukt.) :D

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik denk dat het is opgelost nu!
Het was zo simpel (denk ik) dat ik er over gekeken heb)

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Barefan zei:
Ik denk dat het is opgelost nu!
Het was zo simpel (denk ik) dat ik er over gekeken heb)
Ahhhhhhh, geweldig dit!
Bedankt
:)

Terug
Naar boven