Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
Heb je vooraf gevraagd dat ze zich niet zou wassen en dat je zo het zaad van jouw voorganger zou hebben of was dit toevallig?
Klopt haar intiem kapsel?

1stille

Snuffelaar
17 mrt 2021
5
1
Ik ben al zeker 2 weken opzoek naar een geile date. Lira ziet er op haar profiel nog goed uit. En als ik zo de reviews lees over haar moet een geile dat met haar wel goed komen... ben eens benieuwd, hopelijk kan ik mijn zaad vanavond bij dr achterlaten.

Trouwens, heefter iemand idee of het hotel waarin ze ontvangt een beetje discreet is?

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Daveke31.
Jij bent een gelukzak.
Ben stikjaloers ;)
Vraag me af wanneer ze nog eens naar Gent komt.
Hoe vlugger,hoe liever,wat mij betreft :D

A

Anonymous

Guest
Ik ben er gisteren geweest, ze ontvangt nu in een hotel in Hasselt centrum, lijkt me wel niet echt de beste plaats om meerdere mannen te ontvangen op een dag. Voor de rest was het weer geweldig, bij aankomst het dansje en dan de kleren langzaam uit doen. Dan op het bed met elkaar wat spelen en voor dat je het weet steekt ze jouw lul erin zonder condoom, wat ik wel geil vind. Het blijft een top ding :D

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
109
Seffens opnieuw afspraak, wil profiteren voor ze weer weg is, is gewoon een echt geile dame, die haar lekker laat gaan

icebear

Toogplakker
8 jun 2019
34
11
Ik heb haar dinsdagavond ook bezocht. Toch een speciaal gevalletje...binnenkomen, zonder iets te zeggen begint ze tegen je te dansen en trekt ze je kleren uit. Betaling na de daad.

Eerste keer dat ik anaal zc heb gedaan (toch actief, wel al omgekeerd). Haar kontje mooi vol gespoten. Allemaal ok voor haar :eek:

Veel value for money, maar voor mij misschien iets te gek om nog terug te gaan.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Geen spoor meer van een Lira op Redlights. Ontvangt ze nog ergens ?

Robbedoes2

Toogplakker
9 aug 2020
40
9
Op een warme zaterdag in juni heb ik deze danseres ook bezocht op hotel in Hasselt centrum.

Ik was ietwat huiverig vanwege de hotelontvangst maar ik glipte soepel langs de portier.

Op haar kamer begon, zoals voorgangers al zeiden, een dansje. Ze had een miniem lingerie setje aan. Draaide met haar kontje tegen mijn kruis en beetje bij beetje kleedde ze mij uit.

Aan de rand van het matras had de een collectie dildo's en andere speeltjes geplaatst. Ze zei weinig, kirde veel.

Op bed deed zij een spannende en lekkere natte blowjob. Ik mocht overal aan zitten. Ze vergat mijn ballen en ook mijn kontgat niet. Rondom heerlijk!!

Ze draaide naar standje 69, zodat ik haar ook ook verwennen. Gulzig likte ik haar frisse en schone poes. Mocht haar vingeren in beide gaatjes.

Toen kwam ze op mijn harde paal zitten. Heerlijk diep in haar mogen stoten, afwisselend sneller en langzaam.

Na mijn klaarkomen kuiste ze alles op met een doekje.

Ze vroeg of ik massage wilde, uiteraard niet afgeslagen.
Dit bleek echter weinig voor te stellen. Verder geen probleem

Opmaken voor de 2 ronde, waarbij ik afwisselend in kutje en kontje mocht stoten.
Toen ik in haar kontje zat, schoof ze een dildo in haar poes. Was een toffe ervaring.

Na de 2e keer klaarkomen was de tijd ook wel een beetje op. Het uurtje was meer dan volgemaakt.

Tijdens aankleden liet ik haar in mijn broekzak naar haar geld zoeken. Dat vond ze grappig.

Ze kleedde me weer uit en gingen samen nog douchen waarbij ze me heerlijk nog eens verwende met mondje en kutje.

Onvergetelijke avond.

Ze vertelde me toen dat ze nog maar 1 dag in Hasselt was, zonder een verdere bestemming te verklappen.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Na mijn bezoek aan Brussel, was Hasselt aan de beurt.
Deze late middag afspraak gemaakt met de Letse Lira.
Ontvangt in een hotel, waarbij ze je de kamernummer door smst. Ik stond nog behoorlijk heet na mijn neukbeurt met Karina. Lira stond al terug uitdagend voor de spiegel te dansen, zoals gewoonlijk.
Haar kontje was al goed ingesmeerd met olie, mijn paal begon al goed te schuiven langs haar natte kut.
Ik had direct zin om haar te palen en liet haar voorover buigen met de handen op de grond. Mijn harde kegel in haar kut gestoken en haar beginnen rammen. Doordat ik mijn eerste lading al verschoten had bij geile Karina,kon ik wat langer beuken. Haar afwisseld in haar schijtertje en kut genomen. Terug wat van mijn wondermiddel gesnoven om spetterend in haar kont klaar te komen.
Geil zicht om mijn zaad uit haar sterretje te zien lopen.
Ik werd erdoor terug opgewonden van en terug in haar kut beginnen rammen. Geen 2de keer meer kunnen spuiten, mijn kruid was op.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Langejaap, in het vervolg moeten we carpoolen :lol:

Was die Lira in de Cupido ? Is de zus van Magy die in Hasselt aan station danscafé Cascade uitbaat. Topkroegje waar wat Hasseltse milfjes komen op zoek naar een wip zonder gezeur :x

Terug
Naar boven