Lisa & Barbie

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
Dat laatste kan ik wel een klein beetje begrijpen zijn al zowiezo niet heel veel dames die video bellen doen en ik kan me best voorstellen dat ze heel veel mannen krijgt die wel video bellen maar niet afspreken.
Zou haar zelf best wel eens willen doen meer zomaar voor de kick niet omdat ik haar zon mooie vrouw vind maar niet voor de prijzen die ze vraagt

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Dat zelfde heb ik dus ook, weet je net als bij een Ferrari, je wil het gewoon een keer geprobeerd hebben om er in te rijden
Ik zou het nog overwegen als je blanco in kon loggen maar met rubber en dan die prijzen, nee dank je

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Mooie vergelijking tussen een Italiaanse auto en een vrouw neuken.
Dat zegt veel over hoe er over vrouwen wordt gedacht.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Precies,.. Net als eerst een proefrit maken voor het huwelijk.
En dan nog is het soms een miskoop, of heeft dat dan te maken met te lang doorrijden.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Gewoon erg vermoeid,ouder laten we zeggen dat ze wel even werk heeft voor de spiegel. Als je dan niet snel genoeg tot een afspraak komt smijt ze gelijk met teksten van "Je bent al net als de rest" en word je gelijk geblokkeerd
Samantha is op zoek naar echte liefde, begrijpen jullie dat dan niet.
Ze wordt alleen benaderd door mannen die haar plat willen neuken.
Logisch dat ze al die geilaards blokkeert.

Het is in ieder geval wel voor een deel aan haar zelf te wijten.
Ze adverteert dan komen er vragen over de mogelijkheden zoals NZC.
Iemand die op zoek is naar echte liefde zit daar niet op te wachten.

Ze had beter meteen in de verhuur kunnen gaan. Dan had ze in ieder geval geen geld problemen gehad.

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Mooie vergelijking tussen een Italiaanse auto en een vrouw neuken.
Dat zegt veel over hoe er over vrouwen wordt gedacht.
Ik wil je niet wakker maken uit je droom maar hoe denk je dat vrouwen over mannen denken? En ik ben het eens met ze voor het grootste deel 😂😂😂

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Och jee, weer één die voor het feministische narratief is gevallen. Het feministische narratief is zo seksistisch.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Gewoon erg vermoeid,ouder laten we zeggen dat ze wel even werk heeft voor de spiegel.
Ik dacht dat deze dame niet al te lang geleden een facelift had ondergaan?

Maar ik snap het helemaal niet: als je half beroemd bent dan weet je toch ook dat je veel aandacht trekt? En om dan juist voor dit beroep te kiezen. Tsja, dan maak je het jezelf niet heel makkelijk....😑

Laatst bewerkt:
31 aug 2016
1.194
112
Ik vind de vergelijking met dit gedrocht en 1 Italiaanse auto xo krom als het maar zijn kan .
als je het eens vergelijkt met dacia Duster of iets dergelijks.
Dat maf wijf vraagt goud geld
Voor dat geld kun je een hele avond plezier hebben met een echte mooie meid .

sjaakafhaak

Toogplakker
4 jul 2015
35
54
Vind het vreemd dat ze adverteert, zat eerst bij roddelpraat zielig te doen dat ze onder dwang de prostitutie in is gegaan. Denk dat ze geestelijk totaal in de war is en de broodnodige psychische hulp nodig heeft. Heeft van haar leven (en haar uiterlijk) echt een puinhoop gemaakt. Vindt het eerder een zielige dame dan een geile dame.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
Zoals de meeste dames die dit werk doen zal ze wel geld nodig hebben, er is natuurlijk een groot verschil of je het geld zelf mag houden of moet afgeven. Dat ze haar leven op orde heeft dat is natuurlijk ander verhaal maar ook dat zal voor veel dames gelden alleen daar weet je het verder niet van.
Mooier vind ik haar inderdaad er niet op worden maar ergens lijkt ze me wel een sexbeest

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
waarom te mijden hoor niks negatiefs meer over haar het moet je smaak natuurlijk wel zijn , alleen zover ik het meegekregen heb doet ze geen nzc meer dus dan kan er wel een slotje op hierzo

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
De dame heeft het moeilijk om haar leven op orde te krijgen.
Laten we hopen dat ze daar in slaagt.
Voor wat dit forum betreft kunnen we haar beter met rust laten.
De kans dat de aandacht hier bijdraagt aan het oplossen van de problemen waar ze mee te maken heeft is klein.
In haar belang mag er wat mij betreft een slotje op.

Terug
Naar boven