Living Room, Kaarst (NRW)

paternoster

Toogplakker
26 mrt 2015
34
11
In Living Room zouden er ook meiden zijn die nzc.
Ik kom er regelmatig en spijtig genoeg nog geen tegengekomen die het zelf aangeboden heeft.
Iemand ervaring daar ?

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ik ben enkele keren in Living Room geweest (en ook in andere clubs).
Dit is een van de grotere clubs.

Of er meiden zijn die aan nzc doen, ja misschien wel. Je zal wel wat moeten zoeken...

Er is daar wellicht geen enkele dame die dat spontaan aanbiedt. De 'juiste' (nu ja) tactiek : bekijk het een beetje. Dames die niet veel klanten hebben, dames die vaak alleen zitten. Bij deze dames maak je kans. Je neemt best zo een dame naar de kamer (voor 'gewone' seks) en op de kamer kan je dan vragen voor nzc, tegen meerprijs.

Maar het is niet gegarandeerd dat het lukt natuurlijk.

Overigens, Living Room is best wel een leuke club. Ook als je geen dame vindt voor nzc kan je er een hele leuke dag beleven.

Joyseeker

Toogplakker
26 mrt 2015
47
4
katholiek zei:
Bij Lucky, een thaise, kun je voor 100 eur terecht.
Heb vooraf onderhandeld.

Die ervaring heb ik ook, al merk ik wel dat ze wisselvallig is. Omdat ik haar al van ergens anders kende bleek het geen probleem te zijn. Ik vertelde het aan 2 maten, die echter nul op het rekest kregen. Een week later was het bij een van die maten weer geen probleem. Schiet mij maar lek :?:

Mijn ervaring is dat het in LR het soms lukt, maar zodra teveel mensen gaan aan dringen bij die meisjes stoppen die meisjes daar geheel (voorlopig?) mee.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Dat komt omdat de club net als GT het ontmoedigt. Heb laatste uitgebreid met de Theke van GT gesproken en ze willen het NIET in hun club hebben. Dat hoor je natuurlijk vaker, maar bij GT vliegen ze buiten. Daarom zullen ze het af en toe doen, het resultaat zal vooral afhankelijk zijn van de verdienste in die week. Bij weinig inkomen gaan ze sneller overstag. Maar als wij heren het veel gaan vragen gaat het snel rond en stoppen ze, kortweg omdat ze niet buiten gezet willen worden.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Gisteren met de kerstparty weer in de livingroom geweest.
Was fantastisch! Goed eten en ontzettend veel dames.
Sinds de managementwissel is de kwaliteit en hoeveelheid van de vrouwen ook behoorlijk toegenomen.
Er was voor de bare neuker genoeg aanwezig gisteren.
Eentje daarvan was Yanita, die vroeger in Heaven 7 gewerkt heeft.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Dit is de zusterclub van Golden Time, tot een jaar of 5 geleden eerder een rustig huis van verderf, en toen was de kans op een AO meisje er relatief groot. Ondertussen is dit een tweede GT geworden, ook het bare neuken is niet meer zo vanzelfsprekend. Net als in GT

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Ben van plan om eind oktober dit huis na een onderbreking van 4 jaar, nog eens te bezoeken.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
In elke saunaclub zijn er te vinden, de leesten enkel voor vaste klanten. Maar wees gerust ze zijn er overal. Zeker niet in de meerderheid en een goede raad,nooit vragen, zeker niet vooraf, enkel uitproberen.
Meeste succes vaak bij meiden die geen kamers maken bv omdat ze niet zo knap zijn.
Zelfs in Ying Yang destijds deed ik het zonder.

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
Ben geregeld in sixsens en in 50% van de gevallen lukt het zonder condoom seks te hebben.
soms mag ik erin spuiten, soms ook niet
Enig minpuntje is dat je volgens de nieuwe regels niet meer als koppel binnen mag.
Daarvoor wijken we dan soms uit naar Babylon, waar dat gewoon geoorloofd is.

Terug
Naar boven