Locatie voor bare gangbang

Gert23

Snuffelaar
25 nov 2016
11
1
Een goede vriendin wil binnenkort voor het eerst een (bare) gangbang organiseren. Kan iemand een geschikte locatie in de regio Antwerpen aanbevelen?

A

Anonymous

Guest
Wordt er volgens mij niet meer toegestaan.
Roomotel Boom is aan te raden, worden er vaker georganiseerd

Gert23

Snuffelaar
25 nov 2016
11
1
En de locatie in Deurne waar ik hier weleens over lees? Heeft iemand daar gegevens van?

John1984

Toogplakker
25 jul 2020
93
21
Ik ben ook op zoek naar een geschikte locatie voor mijn sex vriendin om een bare gangbang te organiseren. Het liefst in het midden van het land en geschikt voor 6 a 10 mannen.

Locatie in Nederland

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
John, reageer even op de advertentie van Stef en Olivia op sexjobs. Wie weet kan hij jou helpen!

Bighans1

Snuffelaar
23 jun 2022
6
0
Gert23 zei:
Een goede vriendin wil binnenkort voor het eerst een (bare) gangbang organiseren. Kan iemand een geschikte locatie in de regio Antwerpen aanbevelen?

Hoi, ben goedverzorgde man uit Tilburg heb leuke eengezinswoning, evt kan 't hier in woonkamer met matrasjes op de grond
Groetjes Hans

Analtoyboy

Snuffelaar
22 jan 2019
5
0
Hallo Hans. Misschien is jou locatie iets voor een brabantse dame die ik ken. Het is voor een g.b overdag en bij voorkeur voor max. 6 man. Hoe zit het met buren bij jou? Gr, Henri

Voormalig lid 27382

Toogplakker
8 feb 2022
34
5
Als iemand een geschikte locatie voor een bare gb voor ongeveer 5-10 man heeft in centraal Nederland verneem ik dat graag:)
Laten we samen proberen onze hobby in stand te houden :D
Evt dit weekend?

Bighans1

Snuffelaar
23 jun 2022
6
0
Hallo Henri,

Kan overdag zeker, van buren geen last is op zeer rustige locatie, wat is het voor dame enz?

John1984

Toogplakker
25 jul 2020
93
21
Bighans1 zei:
Gert23 zei:

Hoi, ben goedverzorgde man uit Tilburg heb leuke eengezinswoning, evt kan 't hier in woonkamer met matrasjes op de grond
Groetjes Hans

Kan je mij een bericht sturen met je informatie?

Stef & de dame(s)

Toogplakker
31 mei 2016
104
135
Weet Iemand een locatie voor een gb omgeving Rotterdam. Eventueel wekelijks op de maandag ochtend/middag. Liefst met ruimte voor 2 dames en ongeveer 15 man. Reactie,s over ruimte mogen ook in pm.

Alwin1981

Snuffelaar
23 nov 2024
2
1
Ik heb ook wel interesse om een keer deel te nemen aan een bare gangbang.
Dit is een van de weinige dingen die ik nog nooit heb gedaan op seks gebied :p
Het lijkt mij heel geil om een meid met meerdere mannen te neuken en DP wil ik ook eens proberen. Ik ben altijd alleen een beetje bang dat er allemaal gasten komen met 20cm en meer, dat zou mij wel intimideren vrees ik.

31 aug 2016
1.194
112
@ alwin het kan intimiderend zijn maar je ga voor het kutje niet voor de pikken.
Ik ben zelf ook niet royaal voorzien maar tijdens een gangbang zal er niemand daar een opmerking over maken .

1 x zelf het geluk gehad dat ik niet vooraan had gestaan bij het uitdelen van de ....... tijdens gangbang kreeg de dame last van de XXXL pikken dat ze niet meer kon .
Maar dat pikkie van mij kon ze wel handelen .

Terug
Naar boven