Lola - Rotterdam

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
Edit moderatorteam: titel aangepast.

Vandaag app contact gehad met Lola, ze reageerde snel. Ik appte haar in het Engels maar ze antwoordde mij in het Nederlands.
Ik vroeg aan haar of de opties klopte vooral nzc uur voor 200 euro, ze antwoorde met ja. Toen ik vroeg met interne donatie toen zei ze van nee dat doe ik niet.
Ik doe zoenen, knuffelen en pijpen, maar intiem zonder. Maart als je haar opties bekijkt moet je voor de overige diensten extra betalen. Volgens mij als je sex met haar zou hebben dan zou ze je pijpen met condoom en daarna intiem zonder (apart) Ik heb bedankt.

1714409234419.png

Laatst bewerkt door een moderator:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Verstandig van paaltjes.piet lijkt mij.
Want dat is niet de eerste plek om een afspraak te hebben.
Tenzij er omheen veel activiteit is dan valt het risico nog mee maar
op een verlaten industrie terrein zou ik me ook niet wagen.

leeb

Toogplakker
13 apr 2023
118
62
Op dat industrie terein is voldoende trafic. Ik denk dat ze een ruimte boven heeft dat is vaak kantoorruimte en nu waarschijnlijk omgetoverd naar ontvangstruimte. Heb haar ook al een tijdje op het visier maar vermoed dat het de categorie afwerken is. Geen probleem als de prijs erna is...

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Klinkt toch anders dan in haar advertentie: "privé bij mij thuis".
Thuis op een omgetoverd kantoortje op industrie terrein, nou dan hoef ik niet meer.

leeb

Toogplakker
13 apr 2023
118
62
Ga daar vanuit. Misschien is er wel woonruimte boven hoor. Ben er nog niet geweest. Dus nog geen overhaaste conclusies trekken😉

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Dit bericht is gerapporteerd.
Wat een bekrompen geouwehoer weer hier. Sommigen motten dat recht in de muil van transgender zeggen: je bent een man. CORDON SANITAIR !
Oh mocht ik ooit in zo'n situatie terecht komen en het komt ook nog eens ter sprake, dan doe ik dat met plezier(de waarheid vertellen)
Je kan een aap anders aankleden, maar het blijft nog steeds een aap bij wijze van spreken.

Iedereen moet zelf weten wat die doet, maar verwacht niet dat ik mee ga in dit soort geestelijke gezondheid problemen.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Ze staat steeds bovenaan de zoekpagina, waar dvps extra voor betalen om op te vallen voor klanten, ze staat ook op redlights.be en niemand heeft haar bezocht??

leeb

Toogplakker
13 apr 2023
118
62
In ieder geval niet die een recensie schrijven. Op GR staat ook niets

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Veel leden hier schrijven ook niet of weinig.
Die lezen alleen maar waar iets mogelijk is.
Anderen zijn voorzichtiger geworden sinds de moderator te pas
en te onpas berichten verwijderd en/of dreigt met waarschuwing/ban.
Het is de afgelopen tijd gelukkig wat dat betreft wel beter geworden.
Er wordt veel minder streng gemodereerd en dat is alleen maar goed.
Sommige reacties die hebben wel zin een blijven nu ook weer staan.
Nu durven we misschien weer wat te schrijven.

paaltjes.piet

Toogplakker
8 jul 2018
179
148
Appartementen had ze het over. Google maps liet daar van alles zien. Shady autodealers, garageboxen etc. Komt bij dat dat stukje van Lijnden een niet al te beste reputatie heeft. Alles bij elkaar opgeteld is het risico mij te hoog.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Heel verstandig van paaltjes.piet.
Genoeg adressen waar je zonder risico heen kan dus dit soort vage plekken
die niet best bekend staan lekker aan je voorbij laten gaan.

Terug
Naar boven