Lola (vh Jane) - Almere

kwilr

Toogplakker
1 jan 2017
105
31
Ik heb Jane gister bezocht. Ze is zeker het meisje van de foto's en ontving in mooie lingerie.
Helaas geen zoenen en dat vind ik altijd wel jammer maar voor de rest een prima date gehad.
€ 150 voor 30 minuten en interne donatie geen probleem. Ga zeker nog eens terug.

kwilr

Toogplakker
1 jan 2017
105
31
Ze is het meisje van de foto's. Grote C-cup niet helemaal naturel, mooie lange benen en een leuk gezichtje. Jammer genoeg geen zoenen maar ondanks dat ga ik er zeker nog eens heen.

A

Anonymous

Guest
Deze dame heeft me laten zitten. Met haar afgesproken om 22.00 uur. Niks meer vernomen! :(

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Hier hetzelfde. Vlotte communicatie, afspraak snel gemaakt. Jammer dat er op je vraag om de adresgegevens geen reactie meer komt.

kwilr

Toogplakker
1 jan 2017
105
31
2x geluk gehad denk ik. Gister heeft ze mij ook laten zitten dus lukt niet altijd bij haar.

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
De laatste keer dat haar adje online stond, was 19-02-22. Denk dat het dus wel kan kloppen dat je geen contact meer krijgt. Mogelijk onder een andere naam en ander nummer op een andere plek werkzaam.
Tot mijn spijt is Flevoland karig met dames die bare aanbieden.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Hoi Blanke sabel, jou datum vermelding is niet geheel juist of je hebt een typo gemaakt. 11 dagen geleden is haar adje voor het laatst geupdate. Dus nog deze maand en geen februari.

Dat deze dame het niet zo auwkeurig neemt met afspraken, voor zover ze niet fake is, is meer dan duidelijk.
Geen reactie na vragen om adres. kwartiertje voor afgesproken tijd vragen of het 45 minuten later kan en vervolgens weer niet reageren als je vraagt om het adres.
Mijn mening, we hebben hier te maken met een of andere drooggeiler en absoluut niet met de dame op de foto. Fake fake en nog eens fake.

A

Anonymous

Guest
Onlangs toch gelukt om met haar af te spreken. De aanhouder wint zeg maar, paar keer geappt en uiteindelijk reageerde ze.

Ontvangst is ok, appartement met wel een wat rommelige slaapkamer. Over haarzelf: of de fotos van haar zijn weet ik niet, maar geven wel een goed beeld. Knappe dame om te zien, hier een daar wat tattoos.

€250 betaald voor een uur inclusief onze hobby. Afspraak kwam ze netjes na, intern doneren geen probleem. Zoenen doet ze inderdaad niet (helaas) maar verder leuke date gehad.

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
538 douche...Excuus voor de late reactie. Het is inderdaad een typo. Het had dus moeten zijn 19-06-2022. Wat haastig getypt denk ik.

peter450

Toogplakker
23 apr 2022
112
46
Ja heren wandelaars ben ook laatst bij deze jonge dame geweest. Ontvangt in een klein flatje met rommelige slaapkamer zit wel een leuk koppie op en lichaam met veel tattoos. Maarja ze is nogal onervaren want eenmaal op bed niks tot weinig initiatief je moet haar wel vertellen wat te doen, en dan dit vind ze niet lekker dat wil ze niet en dat niet en daar houd ze niet van dus verder niks wat ze zelf lekker vind. Bij pijpen elke keer doekjes voor droogmaken en schoonmaken van je stijve maar je kan wel leuk met haar praten, en na de daad even schoonmaken met die vochtige doekjes dus hygiëne kan veel beter.

seks = 4
hygiëne = 4
uiterlijk = 7
lichaam = 7

Dus net een voldoende maar de date als deze moet toch wel betere hygiëne zijn ook voor andere klanten je weet maar nooit, maar toch maar eens een ander meisje proberen en als ik niks anders kan vinden dan deze nog is.
grt Peter450

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Dank voor het verslag.
Ik denk dat ik deze dame maar ga overslaan en haar van de kandidatenlijst schrap.
De foto's zijn sws dus niet van haar, wat natuurlijk ook te verwachten was.

kwilr

Toogplakker
1 jan 2017
105
31
Foto's zijn wel van haar, alleen heeft ze daarna wat tatoe's laten zetten en die zie je dus niet op de foto.
Ben er nu een paar keer geweest omdat ze er zo lekker uitziet, maar omdat ze niet zoent en ook niet heel erg actief is denk ik wel dat, ondanks dat ze een heerlijk kutje heeft dat je probleemloos mag volspuiten, een herhaling er niet meer inzit. Hygiëne was toen wel ok en ze spoelde haar poesje onder de douche weer schoon.

Mike_76

Toogplakker
15 jul 2020
117
74
Gisteren geprobeerd contact te zoeken met Jane. Via WA me netjes voorgesteld, en gevraagd in welk gedeelte van Almere ze ontvangt. Daar kwam 2 uur later reactie op. Vervolgens gevraagd of eind vd middag mogelijk was voor een date, maar daar moet ze nog op reageren...
Maar goed, dit kwam niet helemaal als een verrassing. Omdat ik het hier al had gelezen dat ze niet altijd reageert.
Ik ga het nog wel eens proberen

Terug
Naar boven