Luana - Amsterdam

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Bijna afspraak mee gehad.. Ik kon toen niet ,,lag al te maffen :cool: ,, :lol: :lol: daarna kon zij niet.. :? We blijfen het proberen!!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
ik heb wel al een adress enzo en haar aan de telefoon gehad dus of heet beerput is!! Dat kan ik nu nog niet zeggen... (En nee ik geef dat adress niet door hierzo vraag er zelf maar om bij der..)

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
rob1three5 zei:
Moet dit drama inmiddels niet naar de beerput?

Nou als ik naar de foto's kijk zeker geen beerput

Ik ben contact aan het houden met haar maar voor mij is echt een issue dat ze alleen 's avonds ontvangt.

Ik woon niet in Amsterdam maar overdag zakelijk komen we altijd wel een keer in de buurt. Maar dat ik er vice versa 250 km op een avondje voor ga rijden zou zomaar eens kunnen

Jeetje wat een pompert!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Lumilover zei:
Via een wandelmaat die niet op het forum actief is vernomen dat deze lekkere latina ook geen liefhebster is van condooms...

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

Vrouwen met een sex advertentie voor een sex afspraak

Heb jij muchien nog meer info over der van je wandelmaat gekregen,, over deze zeer vrije latina..? Hen nog steeds contact met haar als zij kan kan ik nooit :? Dit weekend hopelijk meer geluk.. ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Ja dat nummer en de straat heb ik ook al.. Ja die foto's dat is dan wel een dingetje maar wat als het wel klopt he,, wie weet is ze het wel en doet ze dat alleen in het buitenland.. Als hij er nog niet is geweest en die zegt dat de foto's gejat zijn dan geloof ik er nog niks van.. Als het lukt ga ik dit weekend heen ,krijg nog steeds berichtjes van der..

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Aan de telefoon klinkt het heel leuk ik heb over 30 min een afspraak met haar in Amsterdam.. Nu even wachten ben veel tevroeg.. ;) we zullen zien.. Een massage kan ik ook wel gebruiken.. :D

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Het is niet de dame van de foto's lijkt er wel sprekend op.. Sex is goed met passie ik kon hem geregeld langs haar kutje halen blank en zei te rijen en bewegen met mijn pik bij en voor haar kutje.. Nzc ging nu niet,, muchien dat het later wel mogelijk is.. Dat rijden op en langs je pik op haar kutje zegt genoeg denk ik zo.. Maar bij mij was het gewoon nmc jammergenoeg.. :? Wel echt een latina meid dat model van die dames uit Brazilië man man man lekkerhoor..

Lumilover

Toogplakker
13 jun 2018
64
1
Het is dus wel een latina... Braziliaanse of anders?
Heb een aantal maal contact via Whatsapp contact gekregen en gevraagd of ze Spaans of Portugees spreekt. Ik spreek vijfde talen en heb dit ook in die talen gedaan maar krijg steeds antwoord in het Engels. Ik dacht eerst dat het allemaal fake was maar denk nu dat een persoon de telefoon beheerd die geen Spaans of Portugees spreekt.
Maar als ze wel echt bestaat en een lekker ding is, blijf ga ik het nogmaals proberen...

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Aanhakend op bovenstaande

Ik heb ook gevraagd of ze Spaans spreekt. ( ik spreek vloeiend Spaans) krijg ik iedere keer antwoordt in het Engels.

Terwijl normaal gesproken latinas het liefst in hun eigen taal of aanverwant conserveren. Iedereen wel denk ik trouwens.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Ja dat ik haar neukte en dat ze nog met haar vriendin sprak ze wel in het spaans of Portugees.. Haar uiterlijk is echt een latina..

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
bare raider zei:
Ja dat ik haar neukte en dat ze nog met haar vriendin sprak ze wel in het spaans of Portugees.. Haar uiterlijk is echt een latina..

Haar vriendin?

Schets even de situatie dan, is er een telefoniste? Beantwoordt luana de app en foon?

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Ik zei op de app dat ik in de auto zat toen belde ik haar en kreeg haar aan de lijn dat weet ik zeker,, aan haar stem tehoren.. Die vriendin is echt donkerder dan Luana zelf mooi figuur slanker dan Luana die is echt latina beste kont nep tieten die andere had voor zover ik kon zien geen nep tieten.. Maar of ze opponent bare gaat durf ik niet te zeggen..

Terug
Naar boven