Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zojuist bij Lucia in Brxl geweest met een tweede trans, die zij geregeld had ...was echt een retegeile middag. Ontvangt in een appartement niet ver van metro De Brouckere. Bij aankomst stonden de 2 tranny´s in een geil sexy lingeriesetje met hun stijve pikkies er al uit. Elkaar beginnen rimmen en pijpen, als 3 bezetene. Elkaar met olie inwrijven, poppy´s snuiven en elkaar keihard neuken op een rijtje van 3. Afwisseld klaarkomen in elkaar en heel wat sperma uitdelen. Was een topmiddag...zeker voor herhaling vatbaar.
beetje geleden afspraak gemaakt op nen zaterdag rond 8 uur ik was iets te vroeg, ze zei effe wachten . dan was ze op restaurant, kom binnen
30 min dan weer verlaat na een uurtje was ik het moe ikzei het begint te regenen ik ben voort, haar antwoord was ja het regent nu kan ik het restaurant niet uit. Denk niet gaan op zaterdag denk dat de trans party houden of zo