Luna en Veronica Amstelveen

kyan123

Toogplakker
7 dec 2020
69
37
Luna en Veronica Amstelveen zijn heel populair weet iemand of deze dames ook bare sex doen?

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
407
328
I've only been to Veronica and I don't remember it being even a good experience (despite all those good reviews), not even pussy gliding was allowed, so let alone bare :? Never tried Luna, I know she's been around for a couple of years and might be more easy going so I would not be surprised either way but also doubt that she'd do bare with Clients. If I'm wrong, I'd be very glad to hear it :D

kyan123

Toogplakker
7 dec 2020
69
37
Ik ga na mijn vakantie Luna bezoeken. Als ze bare doet zal ik dat zeker vermelden. Thanks voor de info tot nu toe

Sidewinder1980

Snuffelaar
5 mei 2021
8
0
Ik ben al vaak genoeg bij Luna geweest en een aantal keren bij Veronica. Bij Luna word je gelijk ontsmet en wat ik kan herinneren bij Veronica ook. Als je ook maar beetje in de buurt komt met je lul tegen de kut gaan ze beiden al aan de kant. Dus ga maar uit van niet. Qua service van beide dames beter dan de gemiddelde dame die ik bezoek, maar niks speciaals. En ze zijn best aangekomen t.o.v. de foto's

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Omdat iemand een vraag stelt over die dames, en andere leden daar netjes en concreet op antwoorden.
Je weet neem ik aan wel wat de bedoeling is van een forum?

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Dromer2 zei:
Omdat iemand een vraag stelt over die dames, en andere leden daar netjes en concreet op antwoorden.

- Verkeerde rubriek
- Geen link naar advertentie of screenshot
- Geen nzc

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Dromer2 zei:

De bedoeling is niet "maak er een rotzooi van"

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Is al te laat voor gezien dat de topic starter dat al heeft gedaan.
Dus vanaf nu kunnen we van alles en nog wat posten die niet eens met nzc te maken heeft.

kyan123

Toogplakker
7 dec 2020
69
37
Als ik had geweten dat het onder een ander rubriek had gemoeten had ik dat gedaan natuurlijk. Het is maar waar je druk over maakt

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Nu de moderator heeft het onder de juiste rubriek gezet.
Blijft vreemd dat er niets gezegd wordt over het twee dames noemen en dat beide dames geen nzc aanbieden.

Waar we ons druk overmaken? Het later terugvinden van informatie.

Terug
Naar boven