Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nog iemand onlangs bij haar geweest? Want ik heb al een paar keer gerpobeert maar ik krijg ze niet meer vast. En haar laatste advertentie is ook al van 4 maart geleden. Zou jammer zijn moest ze gestopt zijn
Medewandelaars die hier geweest zijn zouden zich beter eens laten testen op chlamydia. (uitstrijkje)
Ergens eind februari opgelopen maar pas nu uitslag van een testje geen symptomen die zijn pas vorige week opgekomen...
Laatste test eind jan was negatief en enkel haar bezocht.
En ik kan het niet direct laten weten want je krijgt ze inderdaad niet meer vast.
Is deze Luna niet dezelfde dame als Julia?
Zo ja, dan is zij op het ogenblik gelijk een rondreizend circus aan een toernee bezig door Zuid-Nederland...
Oké, dat is goed mogelijk. Enkel lijken de foto's erg veel op de Luna die in deze adv stonden. De Luna op afspraakjes had namelijk precies dezelfde foto's als de Julia op kinky. Maar goed, ik heb ze niet bezocht en kan er niet over oordelen, ik wilde enkel meehelpen met de zoektocht of ze nog bereikbaar was.
Straffe kost feitelijk, toen ik haar zo'n 7 maand geleden opzocht na hier over haar gelezen te hebben zei ze dat ze nooit nzc deed. Heb dan maar gezwegen en nmc aanvaard, zonde van t geld want de foto's zijn gefotoshopped ... lang niet zo knap en nie echt waar voor mijn centen gehad. Nu zou ze met axana trio's aanbieden, axana noemt zichzelf nu vanessa en biedt daadwerkelijk nzc aan. Zouden ze nu samen nzc te pakken zijn ? Dat zou ik mss wel overwegen als de prijs meevalt
Wat ik al vaak heb ondervonden is dat meerdere meiden wel zonder te nemen zijn, ook al zeggen ze dat ze dat nooit doen.
Redenen zijn uiteenlopend.
- Velen lopen er niet mee te koop omdat ze dreigen andere, vaste klanten, te verliezen, ik ken er genoeg die nooit bij een meid gaan waarvan geweten is dat ze ook NZC doen.
- Als je "vaste klant" bent en zeker als je zeer regelmatig bij dezelfde gaat, kan er op een bepaalt moment plots veel meer, zeker als u eens een paar weken durft overslaan,
- Anderen zijn eerder selectief op bv uiterlijk, kleding, hoe vriendelijk en lief je wel bent..... ik ken er zelfs eentje die enkel NZC doet met mannen die een trouwring dragen.
- Als het even kalm is bij een dame, dan bieden ze plots zaken aan die ze anders niet in hun pakketje hebben, zo ook NZC.
- En weet, "voor het geld, danst de duivel" en "alles heeft zijn prijs" of "alles is te koop, als je genoeg wil betalen" (of bijna alles)
Foto's weerspiegelen de realiteit niet meer, 10 jaar geleden heeft ze zo wellicht uitgezien mits wat fotoshop.
Als je nieuw bent bij haar probeert ze nzc af te wimpelen als roddels van haar ex man. Gewoon wat blijven volhouden was de boodschap en dan ging dat toch zonder teveel gedoe
Ik herinner me een zware rokersadem, wasje moet je alleen doen in de badkamer, zij is zogezegd al gewassen.
Laat maar weten als jou ervaring beter moest meevallen ;-)
Geen 10 jaar geleden... foto's (de heldere) zijn maar een jaar of 3-4 oud.
Toen ze nog in Hulshout ontving zag ze er nog goed uit.
Dan is ze er regelmatig een ganse tijd tussenuit geweest en serieus vermagerd en "afgeleefd" teruggekomen, ook telkens met tussenpozen.
Daarbij plots een paar maal verhuisd en de laatste maanden van naam veranderd...
Ze was wel leuk om te daten toen, maar gezien het "carriereverloop" sinds Hulshout, pas ik toch liever.