M-Exclusiv, Dülmen-Buldern

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Is het ook , komt wel 10 euro entree bij, dus 110 euro totaal.
Prijs laaste jaren niet gestegen , service level wel gedaald

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Iemand gisteren nog geweest? Als ik een gaatje heb wil ik even binnen vallen. Hoeveel dames waren er? Het liefste heb ik live verslag van mede lopers, bij bellen al vaker meegemaakt dat er meer dames genoemd worden die nog moeten 'komen' 😂😂 ja ja

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag toch een gaatje gevonden. Eerst maar even gebeld, 8 dames zouden er zijn. Bij binnenkomst toch maar 5 stuks, tja die truck heb ik eerder gehad. In de loop van de middag nog 2 er bij, dus totaal 7 gespot. Als eerste Melissa lekker gehad, gewoon het volledige programma en uiteindelijk de kinderkamer gewit. Echter bij de volgende klanten hoorde ik ze op de bank al zeggen dat ze buikpijn had, dus op de kamer misschien ook wat minder. De sauna was super heet, dus veel vocht verloren. Daarna Christine op de kleine spiegel kamer lekker geneukt, echter het was nmc, zonde van mijn witte goud. Heb ze er maar extra van langs gegeven. Nummer drie in de achterste zitkamer in het hoekje gepakt. Diverse toeschouwers liepen langs en zagen xxl aan het werk. Alleen het neuken was weer met. Zij op de bank en ik op mijn knieën haar afgeneukt, was lekker, maar met Melissa was dit zonder geweest en daar kwam ik voor. Vroeger was het bij iedereen nzc, en anders waren ze zo verdwenen. Echter van de zeven die nu aanwezig waren, kun je hem er maar bij twee zonder inhangen. De tijden zijn echt veranderd. De lijn up was echt slecht. Vroeger kwam ik hier maandelijks en soms vaker, nu was het een paar maanden geleden. Echter een slechte ervaring, verwacht dat de oude tijden niet meer komen. Nzc zeldzaam, max 8 meiden die in vele rtc's het niet druk zouden hebben. Ik ook, hou het weer voor een tijdje gezien. Volgende keer weer eerst bellen, als er geen Melissa of Sonia is, ga ik elders.

spiderbot22

Snuffelaar
4 jun 2022
7
3
Tijdje geleden weer eens geweest vroeger vaker. In de avond, iedereen al feierabend en maar 1 dame actief. Enkele dames al aangekleed. Door de week. Tot overmaat van schrik ook nog eens nmc. Gelukkig maar 1 ticket gekocht.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
De theke vertelde telefonisch om 17.00 5 meiden aanwezig. Ze was kortaf, kon er alleen uit krijgen dat Melissa er was en Sonia niet. Iemand vandaag geweest die de andere namen weet?
Ik zit te denken aan morgen en wil toch wat te witten hebben

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ready in MEx. Totaal vandaag 4 dames, Melissa, Larissa, Isabella en Alexa.
Zoals altijd met Melissa, weer een super gfe ervaring gehad. Zowat alles is gepasseerd en ik had zelfs bijna der vinger in mijn poepoe, maar dat is niet mijn ding. Alexa, super mooi figuur, goed afgereden, moest ook wel, want op de kamer was nmc met veel glij. Ik heb haar aangegeven minder te smeren, anders kan ik ze wel anderhalf uur uitwonen. Tot slot Larissa lekker voorzien, was niet veel room over, maar ze doet altijd goed der best. Ze kijkt je ook lekker geil aan. Het is een meid met vele kilotjes extra😏

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Nog iemand één dezer dagen geweest? Flori en Melissa wel bekend. Wie nog meer voor onze service en kosten één jeton?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Na lang twijfelen,toch maar afgereisd naar de MEx. Had geen zin in de stau en ik was later. 9 meiden aanwezig, en nummer 10 gaat net naar huis, bauchschmerzen/ periode. Gelukkig valt er weer wat te kiezen. Diverse van de oude stempel zoals Melissa, Ruby, Isabella, Nicoletta. Twee nieuwtjes gevraagd Zeynep en Monica(was vroeger ook een keertje hier, toen wel rtc), geen RTC service. Dan maar even voor zekerheid, geen Isabella of Nicoletta, die kon je vroeger ook blank pakken. Als eerste lekker gespeeld met Ruby, omdat Melissa er nog niet was. Na de game nog even lekker erin laten zitten, de dame genoot ook. Na een tweetal broodjes, warme sauna en koffie, lekker een ronde met Melissa gedaan. Voor mij is ze altijd top, en ook nu weer. Ik heb liggen gillen op de kamer, was toch een en tijdje geleden dat het zó lekker was. Staand pijpen, staand neuken en daarna maar op bed gegooid en flink doorgeneukt. Aan het eind nog even samen relax. Bij mij let ze niet zo op de tijd. By the way, zeer weinig beren, voor rtc keuze is deze beperkt. Lekker even in de sauna dit bericht typen , douchen en leeg naar huis. 👍

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Als je tussen de regels door zou lezen, dan stond dat er al. Yes, en dat bedoel ik met rtc service. Ik denk dat je bij beiden echt om rubber moet vragen als je dat wil. Bij hun nog nooit een cd gezien, heb ze voorheen ook in openbaar zonder zien genieten. Veel plezier en schrijf je ervaring maar. 👍

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik lees op freiercafe dat er deze week een inval door de politie is geweest. Vrijdag hebben er personen voor een gesloten deur gestaan. Maw, MEx is nu weer dicht. Als iemand nieuwe informatie heeft, laat effe weten. Vooral als ze weer open zijn. Wilde volgende week daar eigenlijk gaan kameren. ☹️

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Afgelopen maandag weer geopend. Prijsjes als voorheen. Heden ochtend werd me duidelijk dat mijn leuke date voor komende dinsdag niet door gaat. Had er al weken naar uitgekeken. Had de afgelopen 3 weken geen sex gehad, en dus behoorlijk gespaard voor mijn date. Tja als dat niet doorgaat, dan moeten we de druk er af halen. MEx leuke optie om te proberen. Totaal zeven dames aanwezig, 4 van de oude garde, je moet bijv denken aan Ruby, Isabella etc. Van de drie nieuwe kwam me toch één bekend voor. Voor nzc echter schrale bezetting. Denisa een nieuwe meid, slank, knapper dan Gabriella van Grim. Ze zal niet lang blijven denk ik. Andere nieuwe, Katharina, slank 150 A, beetje donker en echt zo'n zigeuner uiterlijk. Haar als eerste gepakt. Omg, ze spreekt geen Duits of zo, maar heb met haar een gfe sessie gehad die daar zelfs far beyond lag. Tongvechten, ontelbare standjes, mevrouw wilde zelf ook komen en heb het bij mij uitgesteld. Giga sessie dus. Toen ze rechtop ging zitten stroomde overal de sperma heen, met 2 handdoeken gecleand. Mijn tweede sessie heb ik na een warme sauna weer met haar gedaan. Alweer super de super. Andere dames jaloers, waarom 2x dezelfde. Er waren weinig beren. Bij aanvang was douch koud, einde van de middag opgelost.
De druk is er bij mij af, en dat was mijn doel 😉

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Dan zelf maar kijken. Ben nu in de MEx. Zouden 8 meiden zijn, tel er nu 5. Theke geeft nu telefonisch 7 door. Meestal zitten er eentje naast, zal wel op 6 uitkomen. Net een leuk onderhoud met Luci gehad. Ze kijkt altijd hongerig en tijdens neuken pakt ze me gewillig vast. Verder wat goud van oud zoals Ruby, Isabella. Melissa nog niet gezien, zou er wel zijn, dus even afwachten. Douches lekker warm, sauna nog koud maar net de zekering omgezet, dus even wachten. Nog paar lekkere harde broodjes met beleg. Het houd niet over, maar ik kom voor de dames en sauna. Hopelijk sauna snel warm en nog wat vogelen 🤣
By the way, redelijk veel beren, 8 stuks, meer dan normaal voor door de weeks.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Tweede ronde ook met Lucy, andere dames kwamen alle vrij snel terug. Lucy was vrolijk, blij beetje voorwerk op de bank en later vielen we makkelijk op bed. Mevrouw wilde bovenop en begon hartstondig te kussen en over mijn eikel te rijden. Ze was gewoon geil, begon te zweten en harder te rijden. Hup xxl er in en ze ging nog harder te keer. Vaak faken dames, maar Lucy had zichzelf niet onder controle. Ik heb het bij mezelf uitgesteld en haar laten genieten. Kussen en rijden. Uitgeput viel ze op me. Ik heb ze omgedraaid en heb haar half zittend, half missio doorgepakt, totdat ik zelf het finale schot gaf. Dit al was wel bijzonder, beiden voldoen nog een tijdje na liggen kletsen. Ze was vorige week bij die Eritrea rellen, etc etc. Dit was haar 7e partij en ging nu even pauze maken en thuis bellen. Toch wel een bijzondere meid, zo heb ik haar voorheen nog niet meegemaakt. 👍
By the way er waren hier ook dames die in de achterste kamer hun diensten afwerkten

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Qua figuur lijkt Lucy op Cosmina in Grim, echter maatje dunner. Voor jou Robbie niet meteen de droom kont. Cosmina vind ik knapper, echter Lucy had vandaag bij mij een hoge geil factor. Voorheen met haar nog niet gehad. Ik hoor hier bij het meubilair, dus oude garde weet dat ik onze hobby hier doe. Nieuwe mensen wordt niet altijd nzc aangeboden, dus Robbie het kan op een teleurstelling uitlopen. De club is verder niet super, beetje oud. Sauna vandaag stuk, hij werd niet warm. ☹️

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag maar hier aangebeld. De Grim, VV en Arra lopen momenteel over van vrouwen en wandelaars. Gebeld, 5 vrouwen en de sauna warm. Achteraf gezien, 5 vrouwen klopt met de theke er bij, warme sauna, nee, deze was super heet 😉 sinds lange tijd ja, er was altijd wel wat. Als eerste een goede vertrouwde sessie met Melissa. Na een saunatje en drinks heb ik met Ruby in de achterste kamer lekker public genoten. Toen ik opstapte liep de cream er lekker uit. Ze wilde graag n@@ken, de oudjes wilden alleen maar blaasen zei ze.
Weer lekker voldaan, goede sauna, helaas echt weinig keus qua dames. Verder nog een nieuwe Maria en nog een oude bekende. Morgen zouden twee nieuwe beginnen, een 18 en 20. Dit vertelde Melissa, meestal klopt haar verhaal wel. De 20j had al wat ervaring, de andere zou een anfanger sein. Helaas heb ik geen tijd. Ik hoor de ervaring wel. Misschien dat de Hollander die hier om 11.00 binnen was ook wat kan schrijven 🤣🤣

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik ken deze tent vrij goed, was stamkunde. Velen kennen me, dus rtc service. Ik weet dat ze dit bij nieuwelingen, klanten, niet altijd doen. Vandaag deze twee zeker RTC. De kans van de nieuwe morgen is ook rtc voor bekenden. Die dames praten altijd hun taaltje als je gaat spelen, volgens mij geven ze de services dan een beetje door. Vandaag nog meer public gezien in achterste kamer van Melissa. Afgelopen zaterdag Romantica en nu hier is wel de onderkant van het Rtc. Maar ik heb mijn specifieke dames, zodat ik altijd wel tevreden weg ga. Als zo'n zekerheidje er niet is, probeer ik elders.

wips7

Toogplakker
7 okt 2015
45
14
Is de Ruby die hier wordt genoemd dezelfde Ruby als een aantal jaren geleden in Club Angelique in Viersen, wat toen een dependance van La Luna was? Ik was weg van haar....

Terug
Naar boven