Maartje - Eindhoven

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heeft ze ook een prijs genoemd ?? Ziet er wel lekker uit moet ik zeggen.

Klik op de foto voor ware grote.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Prijs valt me nog mee. Zou het alleen met haar nog geen half uur uithouden zo lekker vind ik haar.

A

Anonymous

Guest
En ad alweer weg. Hoop niet dat er weer van die malloten zijn die haar stalken....

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik heb contact gehad en ze vraagt €125 voor max half uurtje zonder condoom. Ik heb vriendelijk bedankt, vond dat teveel voor een buitendate.

4fun

A

Anonymous

Guest
4fun zei:
Ik heb contact gehad en ze vraagt €125 voor max half uurtje zonder condoom. Ik heb vriendelijk bedankt, vond dat teveel voor een buitendate.

4fun

Ik ook...zeker met dit weer.

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
Wel toevallig beiden uit Veldhoven.. iemand 1 van de 2 gedaan?
Of laat ik zeggen er van mogen profiteren?

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Ben hier een aantal keer langs geweest. Is dezelfde dame als van mijn post hierboven, maar ben zelf geen liefhebber van buitensex. Je wordt het appartement binnengelaten door haar vriend; zijzelf staat dan, in lingerie, klaar in de slaapkamer. De deur van de slaapkamer blijft op haar verzoek half open.

Dame in kwestie is wel echt lekker. Strak maar volslank. Goed gevuld met lekkere grote maar pronte parmantige borsten. Pijpen doet ze subtiel maar verdienstelijk. Je kunt lekker een half uur je gang gaan en ze wast zich achteraf (of vooraf) niet. Een keer meegemaakt dat ik merkte dat ik niet de eerste was die dag. Ik weet dat daar liefhebbers van zijn, maar ik ben daar geen van. Ze zoent niet en houdt niet van vrijen/knuffelen. Nu de prijs hoger is geworden ga ik er daarom niet meer langs denk ik. Was verder wel een leuke ervaring.

Wel viel het me op dat zeker de eerste keer de slaapkamerdeur achteraf verder open stond dan toen we de sessie begonnen, dus ik heb het idee dat de vriend meekijkt...

A

Anonymous

Guest
Meerdere keren bij Maartje geweest, veelal buiten dates.
Ga dan voor pijpen want neuken vind ik minder om buiten te doen of je moet lekker kunnen liggen.
Ze is mooi, lief en gaat met zorg met je om. Ik vind het redelijk GFE.
Laatste keer dat ik er was bij de Rosmalense Plas.
Veel kijkers/omstanders (op afstandje, denk dat ze niet veel zien) wat ik niet perse heel erg afkeur maar relaxt is anders.
Ik vind gaaf heel lekker en wil nog wel een keer bij haar thuis afspreken.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Ben deze week ook bij Maartje geweest, zelfde ervaring als Alex the great hierboven.
Echter zal dit wel de laatste keer zijn, aangezien ze haar prijs verhoogt naar 150 voor 30 minuten.
Daarvoor zijn betere alternatieven te vinden.

Maartje is volslank, midden 20, dikke tieten, laat zich gewillig volspuiten en kussen doet ze absoluut niet.
PS haar matras is veel te zacht bij haar thuis maar dat terzijde

Terug
Naar boven