Mae - (vh Jade, Jana, Lana) - Heel NL en BE ook GB en ja ze is duur, en soms goedkoop. punt

A

Anonymous

Guest
beffer007 zei:
Oké mannen op de Bare GB heet ze dus Jana en de dag er voor op een GB in Den Haag waar ze MET condoom neukt heet ze Lyn.
Verder valt mij op dat ze op de Bare GB liever geen sperma in haar mond krijgt en DP niet mogelijk is volgens de advertenties.
De dag er voor op de Normale GB slikt ze zelfs volgens onderstaande tekst en mag je ook in de mond spuiten en wil ze wel DP.

1 Asian LYN nieuw en maar voor een paar weken in NL om onder andere mee te doen in een geile GB bij GBclub PZC CIM CIF swallow Anaal DP en kinky Asian LYN is een zeer mooie Thaise van 155 groot weeg slechts 35 kg
http://www.sexjobs.nl/a.php?a=4970688&lijst=zoekresultaat&page=1&searchstr=swallow&h=1&c=173&s=270
Vraag me nu af wat er bij welke advertentie wel klopt. Het is wel een lekkertje trouwens die ik zou willen zien slikken.

de organisator in belgie gebruikt wel vaker afwijkende namen zo heet melanie eerst bij hem liana ..
de organisatie in dn haag ken ik niet ( doordat dit altijd safe gangbangs zijn ) dus daar kan ik weinig over zeggen

maar we zullen het hier wel vernemen wat er met dit ingevlogen poppetje mogelijk is of was ....

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Is dezelfde als deze
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=15&t=1277
Let wel: de foto's in de eerste berichten zijn niet van Jade/Jana, daar was toen nog een "relletje" over.
Die organisator heeft dat daarna rechtgezet met juiste foto's, die overeen komen met de foto's gebruikt in deze advertentie.
Mijn ervaring was toen eerder positief.

A

Anonymous

Guest
johan34 zei:
Is dezelfde als deze
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=15&t=1277
Let wel: de foto's in de eerste berichten zijn niet van Jade/Jana, daar was toen nog een "relletje" over.
Die organisator heeft dat daarna rechtgezet met juiste foto's, die overeen komen met de foto's gebruikt in deze advertentie.
Mijn ervaring was toen eerder positief.

als ze dezelfde is dan heeft ze wel voor een andere organisator gekozen !

Michelxxx

Toogplakker
7 apr 2015
63
1
Ik kreeg een reactie op mijn adv op sexjobs.
Van ene lyn. Lovelyasiangirl.

Hier het mailtje.:

Hi Michel,

Thanks for your fast reply. I am an asian girl, student, living in an asian country. For my exchange program I come to NL but I need money to pay back after my trip. I am also very hot and loves sex. I am not a professional. My pictures hereby. Please reply asap.
Lyn.

Ik kreeg foto's toegestuurd. Gecheckt via Google. En blijkt gepikt.
Gaat om foto 2, op de witte bank. Die kreeg ik dus ook.
Beetje vaag. Maar goed...

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Ben er destijds geweest... deze foto's zijn weldegelijk van de dame van de vorige GB. Kon haar idd toen lekker in haar kontje nemen :D .

Zit er hard over na te denken om dinsdagmiddag vrij te nemen ;)

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Als ik dinsdag kan, zal dan zowieso later zijn dan het begin uur dan ga ik er zeker naar toe...en hopelijk ist dezelfde dame als op de foto's...

A

Anonymous

Guest
Party is omwille van verschillende redenen niet kunnen doorgaan.
Dame is te vertrouwen daaraan ligt het niet.
Excuses aan elke aanwezige. En in bijzonder diegenen die een lange afstand hebben afgelegd.
Het zag er allemaal perfect uit maar opnieuw heeft Murphy van zich laten horen net als maandag lln.
Ongevallen en verkeer zijn de veroorzakers.
Voor diegenen die meer info wensen ==> PM
Excuses

zomerliefje

Toogplakker
10 dec 2015
74
0
ongevallen en verkeer ???
Het is zondag ... aan het verkeer kan het niet liggen , en ongevallen zijn er al helemaal niet gebeurt, klinkt ongeloofwaardig.
Wees gewoon eerlijk en zeg dat de dame geen zin had

A

Anonymous

Guest
zomerliefje zei:
ongevallen en verkeer ???
Het is zondag ... aan het verkeer kan het niet liggen , en ongevallen zijn er al helemaal niet gebeurt, klinkt ongeloofwaardig.
Wees gewoon eerlijk en zeg dat de dame geen zin had

jij ben niet in antwerpen geweest zeker ???
om 14 uur stond je al vanaf op de ring in de file voor de afslag Wommelgem !!

het maakt in het geheel niet uit welk tijdstip in belgie ben er staat altijd wel 1 file !!

heb jij er iets mee geleden want je liep al dagen terug te ZAGEN dat het niet klopte dat iedereen weg moest blijven ..

maar voor azijnzeikers is er een speciaal topic ...
BEERPUT

ga daar lekker lopen te zagen !

A

Anonymous

Guest
tom35 zei:
http://www.verkeerscentrum.be/verkeersinfo/historisch?date=31/01/2016&hour=13&minute=30
Files en ongevallen op zondag zijn dus zeker niet onmogelijk ;)
om 14 uur stond je al vanaf op de ring in de file voor de afslag Wommelgem !!
En Wommelgem staat idd ook vermeld vandaag (zondag 31/1) om 13u30...

doordat waarschijnlijk vandaag de laatste dag was van de solden en het weer niet voor iets anders uitnodigde zijn er veel heel veel mensen naar wijnegem getogen !
die blokkeerde dus wel de afslag naar Wommelgem en dat vanaf de ring !

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
creampie adriano zei:

Op de baan vh hotel is er maar één baanvak vrij door werken. Scheelt ook een pak.

A

Anonymous

Guest
Balthasar zei:
creampie adriano zei:

Op de baan vh hotel is er maar één baanvak vrij door werken. Scheelt ook een pak.

net voor de werken kun je nog net de parkeerstrook op ;) ;)

zomerliefje

Toogplakker
10 dec 2015
74
0
Je kan ook via Mortsel rijden of Deurne, herentalsebaan rijden dan heb je helemaal geen file. Nooit op een zondag :))

Cobratje

Toogplakker
30 jul 2015
59
0
Het is gewoon jammer dat niet door is gegaan.

File is de boosdoener in het dit spel, heb zelf helemaal omgereden TOTALE ONMACHT

Aan de organisatie ligt het niet aan zij proberen zo mogelijke goed banen te verlopen. Maar de mensen hebben soms weinig geduld

Heb ruim 100 km gereden, heb er geduld en begripvol voor dit, maar de mensen stokken elkaar zelf op, met niet wachten.

Heb zelf nog gezegd blijf wachten.

Heb zelf de organisatie gesproken vond ook heel jammer dat zo verlopen is, ik hoop dat dinsdag door gaat. ;)

A

Anonymous

Guest
Cobratje zei:
(...) maar de mensen stokken elkaar zelf op, met niet wachten.
Heb zelf nog gezegd blijf wachten.
Dus als ik het goed begrijp dan is het afgelast omdat de meeste deelnemers niet wilden wachten en al waren vertrokken toen het meisje arriveerde? Ook al wisten ze dat het verkeer vastzat? En niemand die heeft gebeld naar Danny (de organisator) om te vragen waar ze bleef?

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Toch wel raar dat de klanten voor hun daar waren? Dacht dat den Danny de meiskes eerst eens goe vol spoot alvorens de gangbang te laten beginnen? Ofwel was hij daar mss. nog te druk mee bezig;)

A

Anonymous

Guest
vaga69 zei:
Dacht dat den Danny de meiskes eerst eens goe vol spoot alvorens de gangbang te laten beginnen?
Blijkbaar niet, want het liep niet echt gesmeerd :lol:

Terug
Naar boven