Mae - (vh Jade, Jana, Lana) - Heel NL en BE ook GB en ja ze is duur, en soms goedkoop. punt

31 aug 2016
1.194
112
met haar op de kamer kun je proberen haar over te halen om bare te gaan.

De opprijs varieert afhankelijk onderhandelings techniek en hoe je haar benadert.

Ik was al meerdere keren op haar gbs geweest waar ze mij van herkende .

Waardoor er "soort klik" was .

Maar ssssst in die club willen ze er waarschijnlijk niet van weten .

brabantman

Snuffelaar
14 okt 2018
0
0
Zie hier dat hier diverse dames door elkaar gehaald worden. Ook de foto's kloppen niet.(niet een dezelfde girl.)
Mae is geen Lana, is geen Jade en is geen Jana!!!!
En Mai heeft geen (bejaarde) pooier of regelneef.
Ik, Mae, kan mijn boontjes best zelf doppen.
By the way, ik ben geen Thaise en ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Ik selecteer de mannen door middel van mijn gevr.vergoeding. De hoogte hiervan bepaal ikzelf.
Wij leven tenslotte in een vrij land, toch?
Net zoals jullie mannen vrij zijn om al of niet op mijn diensten in te gaan.
Wil dit even gezegd hebben.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik, Mae, kan mijn boontjes best zelf doppen.

Pooier in the house. jij dacht sinds augustus is het al zo stil hier, laat ik die gouden kut is in de aandacht brengen... :lol: :lol:

31 aug 2016
1.194
112
Yeap en pooiertje is boos 😒

Zijn thais slaafje is nergens meer te bekennen (waarschijnlijk toeristen visum verlopen dus naar huis)
En ze heeft niet genoeg bij elkaar geneukt om die ouwe trekzak een overwintering in thailand te bezorgen .

Belgmeisje Mae Jana Jade en Lana zijn een en dezelfde chick in al die hoedanigheden heb ik mijn witte dna in haar achtergelaten !!

Het pooiertje schrijft uit naam van een dame die de Nederlandse taal überhaupt niet zo machtig is om zulk correcte Nederlandse tekst te schrijven..

Die fout maakte hij eerder ook !

Toen was zijn smoes dat zij Google translate gebruikte 😄

brabantman

Snuffelaar
14 okt 2018
0
0
Lekkerlikkenlassie heeft dus duidelijk een ooggebrek of heeft geen lezen geleerd of de lagere school.
Mae schrijft in haar eigen reactie dat zij geen Thaise van geboorte is, en dat zij zich nooit bediend heeft van namen zoals Jade en Jana. Dit uit eerste hand dus.
Maar dit heerschap meent alles beter te weten. Sommige mensen lopen echt met een (groot) bord voor hun hoofd en zijn onverbeterlijk!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hey ik dacht dat jij Mea was........... Of toch een pooier die de draad kwijt is qua namen... ik weet het, het is lastig.
maar even voor de goede order, dit draadje blijft zoals het is, met of zonder verkeerde namen....

ga je nu weer terug in je hok ?

Sanook1

Toogplakker
2 mrt 2017
61
4
Word beweerd dat ze geen Thaise is maar het Whatsapp nr in de advertentie is een Thais telfn nr +66
🤔🤔😎

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Wat een geleuter allemaal

Natuurlijk is ze Thais, heeft ze gangbangs gedaan bare, en is ze 1 op 1 goed

31 aug 2016
1.194
112
brabantman zei:
Lekkerlikkenlassie heeft dus duidelijk een ooggebrek of heeft geen lezen geleerd of de lagere school.
Mae schrijft in haar eigen reactie dat zij geen Thaise van geboorte is, en dat zij zich nooit bediend heeft van namen zoals Jade en Jana. Dit uit eerste hand dus.
Maar dit heerschap meent alles beter te weten. Sommige mensen lopen echt met een (groot) bord voor hun hoofd en zijn onverbeterlijk!

Je hoef je geen zorgen te maken over mijn gezichtsvermogen ik heb ogen net een arend .
En mijn kennis vd Nederlandse taal is zo goed
Dat ik uit jou reactie kan opmaken .
Dat jij die ouwe trekzak de pooier ben .

Of ze nu thais of japans of whatever is het een pot nat .

Jij weet niet welke namen er zijn gebruikt tijdens de gangbangs door steeds weer andere mensen

Bij Jade lag jij met je ouwe karkas naast haar op de GB.

En bij Jana liep je je zelf te bestoeven .

Als je dat meisje echt geld wil laten verdienen .
Draag ze dan over aan de mensen van het betreffende feestje en ga dan in je blauwe nissan micra een rondje rijden ..

Over Mae Jana Jade of hoe ze ook mag heten
Zijn geen klachten .
Alleen die ampatante trekzak de opapooier die verziekt de boel

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
lekkerlikkenlassie zei:
brabantman zei:

Je hoef je geen zorgen te maken over mijn gezichtsvermogen ik heb ogen net een arend .
En mijn kennis vd Nederlandse taal is zo goed
Dat ik uit jou reactie kan opmaken .
Dat jij die ouwe trekzak de pooier ben .

Of ze nu thais of japans of whatever is het een pot nat .

Jij weet niet welke namen er zijn gebruikt tijdens de gangbangs door steeds weer andere mensen

Bij Jade lag jij met je ouwe karkas naast haar op de GB.

En bij Jana liep je je zelf te bestoeven .

Als je dat meisje echt geld wil laten verdienen .
Draag ze dan over aan de mensen van het betreffende feestje en ga dan in je blauwe nissan micra een rondje rijden ..

Over Mae Jana Jade of hoe ze ook mag heten
Zijn geen klachten .
Alleen die ampatante trekzak de opapooier die verziekt de boel

Als je dat meisje echt wil laten verdienen zitten er geen tussenpersonen meer tussen

Ook dat rukkersclubje niet wat het dreammotel 793 x per jaar afhuurde voor de invallen

Wat een leeglopers zijn dat

Horen daar die Hindoestanen ook nog bij? Die deden scouten voor cumbizz?

Hoop bla bla meer niet

asialover71

Snuffelaar
8 okt 2018
1
0
Kan nog erger.
O zo druk (ondertussen in Thailand tot eind deze maand)
En een week voordat ze op vakantie ging nog adverteren op redlight.be dat er niet genoeg mannen langs kwamen

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Ze zit dus in casa blanco Hechtel Eksel niet in de koets in Lommel.

Kom er net vandaan

De prijs heb ik naar €250 per uur gekregen die prijzen die in de advertentie staan zet mae er niet zelf op schijnbaar.

Ik zal ze morgen recenseren ik ga nu slapen ben kapot.

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Degene die met haar willen afspreken buiten de club om op love hotel stuur maar een Pm stuur ik een nummer

De prijzen in die club kan Marcel boekhoorn niet eens betalen.

Voor wat hoort wat!

Terug
Naar boven