Maggy, engeltje aan de buitenkant, duiveltje aan de binnenkant

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Beste forumleden, vooraleer gijlieden verderleest moet ge weten dat er in dit topic weinig pikants of leuks voorkomt, alleen trieste verhalen. In dit verhaal sta ik dan ook voor lul en deze scriptie is therapeutisch.

Destijds was er in Antwerpen een getolereerde tippelbuurt in de omgeving van het Atheneum, maar vanaf 2000 is de gemeente begonnen met het verbieden en effectief bestrijden van de straatprostitutie en het is er nu zo goed als dood. Zie ook :
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=11&t=72 (technishe info, vooral om te zeggen dat het niet zo interessant meer is)
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=196&t=2380 (enkele zotte verhalen uit de oude doos)
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=196&t=3027 (over Stephanie, die, hoewel ook een junkie, wel tof en correct was)
Het is daar dat ik Maggy heb leren kennen. Maggy was veruit de grootste schoonheid die daar ooit tippelde. Ze is klein van gestalte en heeft kort blond haar. Ze is een fan van Britney Spears en destijds liep ze, als het weer het toeliet, rond met haar navel bloot. Ze kende er wat van om mensen rond haar vingertje te draaien. Mannen wouden haar uiteraard "binnendoen", maar er waren ook wel vrouwen die graag haar vriendin wilden zijn en mensen die haar gewoon een gunst verleenden omdat ze er zo schattig uitzag. Ze maakte daar steevast misbruik van. Maar ze liet zich dan weer wel misbruiken en slaan door foute mannen. Ik kan nog vertellen dat ze ook erg racistisch was, ze stemde voor het Vlaams Blok/Belang, en ik was er eens bij toen ze een marokkaanse taxichauffeur uitschold voor "vuilen bruine" [tsjonge, toen had ik heel erg zin om ergens anders te zijn dan in die taxi]. Maggy vertelde me dat toen ze een klein meisje was haar moeder haar jongere broer in huis had opgenomen. Deze teenage oom had haar toen verkracht en haar moeder verzette zich ertegen dat klacht werd neergelegd. Deze traumatische jeugdervaring legt haar gestoorde persoonlijkeid, inclusief drugmisbruik, uit, maar ik geloof toch niet dat dit haar nooit eindigende wangedrag goedpraat.

Er stond destijds een topic over haar in "hookers". De meeste forumleden zaten te kicken en te geilen op haar schoonheid. Iemand schreef "...Ik zag Maggy in de verte aankomen, en ze had een streepje bloot van wel 20 cm...". Er werd beweerd dat ze goed kan pijpen - hoewel ik daar niet veel van gemerkt heb. Er was slechts één negatief geluid van iemand die schreef "Maggy ? Die vrijt gelijk een wasmasjien".

Het is ondertussen al meer dan 16 jaar geleden dat ik Maggy voor het eerst zag. Ik dacht bij mezelf "waow ! wat een knap blondje ! zou die hier de straat doen ?". Ze liep evenwel de wijk uit. Enige weken later zag ik haar weer, er stond een groep dames voor de deur van een hotel en Maggy stond ertussen. Onderhandelen doen we uiteraard liever privé maar ik had er zo'n zin in dat ik haar aansprak en zo zacht mogelijk in haar oor fluisterde of nzc kon. Ze zei van ja, maar eenmaal in de kamer wou ze niet meer en zei dat ik gestraft moest worden omdat ik nzc wou. Ik herinner me ook nog dat ik haar wou omhelzen maar ze reageerde heftig en zei dat dit "beelden oproept". Ik durfde niet protesteren omdat er teveel volk in de omgeving was en uiteindelijk was ik mijn geld kwijt zonder dat ik er iets voor had gekregen. Dan duurde het meer dan een jaar eer ik Maggy nog eens zag, vooral daar ik dat jaar nog maar zelden naar de Atheneumbuurt ging daar ik een dame had die ik in haar apartement ging opzoeken. Ondertussen was de "opkuis" van de buurt begonnen. Maggy liet weten dat nzc mocht, maar niet binnenin klaarkomen. Ze bleek aan paranoia te lijden - ik zou later begrijpen dat dit een neveneffect was van de cocaine die ze rookte - ze ging voortdurend aan de deur controleren dat we niet afgeluisterd werden. Deze keer kon ik haar wel penetreren maar het was niet leuk en ik kwam niet klaar. De volgende keer zei Maggy "ach ja, gij komt niet klaar". Ik liet me evenwel klaarkomen in haar en ze was toen heel erg boos. Toch was ze later nog bereid om me als klant te nemen en nzc toe te laten, ze trok wel de prijs op tot 150 €.

Op een zeker moment gaf ze me haar GSM nummer, maar het gebeurde wel regelmatig dat ze haar GSM "kwijtspeelde", waarna ik haar soms lange tijd niet meer zag ; daar kwam nog bij dat ze verscheidene keren in de gevangenis heeft gezeten. Soms gaf ze heel slechte of geen service en soms zeurde ze om meer geld omdat ze dringend iets nodig had, ze beloofde dan wel dat ze het de volgende keer zou goed maken en dat ik dan voor minder mocht en om mijn vertrouwen te winnen spraken we dan af dat ik pas achteraf moest betalen. Omdat Maggy zo knap was en omdat ze soms wel tof was bleef ik maar terugkomen, (ten onrechte) hopende dat ik globaal gezien toch waar voor mijn geld zou krijgen. Ik heb in de loop der jaren nogal wat meegemaakt met Maggy en ook van alles over haar gehoord, ik beperk me hier tot de meest memorabele gebeurtenissen, anders zou dit verhaal nog veel langer worden.

Een keer was ze zwanger en ze had met ik weet niet meer welke smoes gevraagd om op voorhand betaald te worden en toen ik eraan wou beginnen riep ze "nee ! ik kan niet ! ik heb het te benauwd !". Stephanie zat toevallig in de lobby van het hotel en Maggy stelde dan voor om "haar goede vriendin Stephanie" erbij te halen om een triootje te doen. Maar dat betekende uiteraard alleen dat ik Stephanie moest betalen en dat Maggy er alleen maar zou bijzitten. Daar heb ik dan voor gepast. De volgende keer dat ik Maggy per toeval tegenkwam was ze al bevallen. Ze heeft een zoontje, die bij haar ouders woont ; ze gaat hem af en toe bezoeken en een cadeautje afgeven en ze praat er graag over. Ondertussen waren de hotels in de Atheneumbuurt gesloten of waren ermee gestopt om nog kamers voor één uur te verhuren (toch officieel). Daarom gingen we soms naar een hotel buiten de buurt of soms ontving Maggy mij bij haar thuis ; ze woonde toen namelijk tezamen met haar vriend/pooier Rudi in een apartement op wandelafstand van het centraal station.

Een keer vroeg ik of we niet een ganse nacht konden doen en dat bleek te kunnen, voor 500 €. Toen ik Maggy ging ophalen, in de vroege namiddag, kreeg ik van Rudi te horen dat ik al meteen 200 € aan hem moest geven. Maggy nam mij eerst mee op sleeptouw door de shopping straten van Antwerpen om kleren te kopen. Dan was het moment om gezellig samen iets te doen als Maggy begon te klagen dat ze krampen had en dringend een "medicijn" nodig had. Daarop volgde een hectische tocht om overal spullen te kopen of te lenen en ook een moment dat ik op afstand stond te wachten terwijl Maggy iets kocht van een louch persoon. Het werd de eerste keer dat ik een tippeljunkje zag gebruiken : Maggy warmde een wit poeder op in een lepel met ammoniak en maakte dan een waterpijp met een plastiek colaflesje, een bik en wat zilverpapier. Daarna kreeg ze weer haar aanval van paranoia, ze keek met angstige blik naar mijn jas die op het bed van de hotelkamer lag en vroeg of dit wel mijn jas was, enz. Het was al laat in de avond toen ze weer bij haar positieven was gekomen en we zijn toen iets gaan eten in een restaurant. Er was daar een venter die polaroidfoto's maakte en we lieten er een nemen :
ATTACH]

Om het verhaal kort af te ronden : al bij al was er maar weinig leuks te beleven en ik heb toen meer uitgegeven dan de afgesproken 500 €.

Dan is er iets gebeurd waardoor Maggy zowel haar "vriend" als haar woonst kwijtspeelde. Een zekere Femke, 17 jaar oud, was gevlucht uit een jeugdinstelling en was verzeild geraakt in Antwerpen. Rudi had haar drugs bezorgd en Maggy had haar uitgelegd hoe "de straat te doen". Rudi had ook sex gehad met dat meisje, iets waar Maggy, toen ze het te weten kwam, heel kwaad over was. Het uiteindelijk gevolg was dat Rudi werd veroordeeld tot 5 jaar gevangenis en Maggy kreeg voor haar aandeel 6 maand, die ze evenwel niet meteen moest uitzitten. Maggy kon alleen het apartement niet behouden en in de volgende jaren verbleef ze soms op hotel, soms op tijdelijk logies bij iemand en soms in een eigen apartement, waar ze evenwel altijd werd uitgegooid wegens huur niet betalen of ruzie met de eigenaar. Ik ben de tel kwijtgespeeld van in hoeveel apartementen ik haar heb weten wonen. En, sommigen leren het nooit, na enige tijd had Maggy weer een "vriend", een zekere "Olly", maar ze woonden niet tezamen omdat die getrouwd was.

Nadat een reeks afspraken met Maggy zonder zwarigheden waren verlopen gebeurde het dat zij me, eens dat we in de hotelkamer waren, liet weten dat ze opnieuw zwanger was, dat het alleen van Olly of van mij kon zijn, en dat ik moest meebetalen voor een abortus. Ik herinner het me niet zo goed meer, maar ik denk dat ze 300 € vroeg, en ik besloot, met enige tegenzin, te betalen. Ik had niet zo veel geld bij en we gingen naar een MrCash geld afhalen. Maggy zag dat ik meer afhaalde dan nodig was om de som af te ronden en raadde dat ik van plan was om een ander meisje te "doen" (we hadden in de hotelkamer wel wat aan mekaar geprutst maar het zal u niet verbazen dat de sex niet lukte). Maggy vond dat OK maar zei wel dat ik niet met Angelica of Nabillah moest gaan, want die hebben AIDS. Ik belde dan naar de portugese Claudia. De zaak heeft nog een staartje gekregen : enige tijd nadien merkte ik dat mijn zichtrekening was leeggehaald vanuit Canada. Allicht zat er spionageapparatuur in die MrCash. Toen ik bij de politie aangifte deed en er bij vertelde waar de verdachte machines stonden sprak ik over een straat in Antwerpen ergens ... en de politieman wist dat het een zijstraat van de Van Maerlantstraat was. Hij zij niets, maar aan de toon van zijn stem bleek dat hij wel wist wat ik daar aan het doen was :oops: .

Op een dag vertelde Maggy mij dat ze straf moest uitzitten (ik herinner me niet meer of het om die Femke affaire ging of over een diefstal met geweld of nog een andere wandaad). Ze had een regeling om huisarrest met elektronisch enkelbandje te doen en had iemand gevonden die haar in zijn apartement zou huisvesten. Ik hielp Maggy met haar spullen verhuizen. Het bleek te gaan om een smerig tweekamerapartement en op tafel stond een kom met gedeeltelijk geplette medicijnpillen. Maggy wierp een er kritische blik op en zei "Hij is zijn spul aan het maken". Ha, dat lijkt me de pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet en blijkbaar doet het gerecht niet veel aan backgroundcheck van de goede ziel die de gevangene in huis neemt... Ik beken dat ik kickte op het idee om sex te hebben met een dvp die zo'n enkelbandje aan heeft :oops: . Het is er evenwel niet van gekomen, in de weken daarop antwoordde Maggy's telefoon niet en toen ik uiteindelijk eens ging aanbellen aan dat apartement kreeg ik van de gastheer (die er uitzag als Onslow van "Keeping Up Appearances") te horen dat Maggy er niet meer was. Later heeft Maggy me verteld dat Olly haar was komen opzoeken, dat ze ruzie gemaakt hadden en dat hij haar geslagen had. Daarop had ze in een opwelling haar enkelbandje doorgesneden en was er vandoor gegaan. Het stom kieken was evenwel gewoon gaan logeren in hotel Appelmans, waar de "blauwbloezen" haar zonder moeite konden vinden en ze heeft dan haar straf in de gevangenis uitgezeten. Ze heeft overigens daarna nog even opgetrokken met die Olly tot het tot een definitieve breuk kwam.

op een keer moest ik naar Antwerpen voor een examen en ik had met Maggy afgesproken dat we na afloop eerst even naar haar apartement zouden gaan voor een wip en dan tezamen iets gaan eten. Maggy nam mij eerst op sleeptouw om te gaan shoppen in een supermarkt en dan nog gordijnen en ander spul te kopen voor de inrichting van haar apartement. Daarme had ik al meer uitgegeven dan de gebruikelijke 150 € maar Maggy wou ook nog geld er boven op. Ik was gepikeerd en zei dat ik dan liever meteen weg ging. Maggy stormde evenwel naar de deur en deed die op slot. Toen ik begon te eisen dat ze de deur zou open doen werd ze heel erg bedreigend en zei dat ze iemand zou gaan halen die mij een box zou geven en dat ik dan wel zou betalen. Dus gooide ik de briefjes die ze eiste op de grond en vertrok. Enige weken later belde ik haar op, met de bedoeling om haar flink uit te schelden :evil: , maar haar nummer bleek niet meer te werken.

Heel veel later was ik op een avond in Antwerpen aan het "wandelen" in de de Van Maerlantstraat als ik zag dat een troep politiemannen in burger de wacht hield voor de deur van een apartement waar dvp's hun klanten ontvangen. Ik besloot om in het café aan het Osypleintje een koffie te drinken in afwachting dat ze weg waren. Ik ging dus binnen en zag : Maggy ! Ik wou al meteen vertrekken als Maggy op mij toeliep en zei dat ze sorry was voor de vorige keer, dat ze een kamer had in het hotel Appelmans en dat ze bereid was om een ganse nacht te doen voor slechts 50 €. Ik liet me overhalen, ook al omdat ik vreesde dat ik die avond toch geen ander meisje zou vinden. De volgende keren was Maggy erg lief maar na enige tijd verviel ze weer in haar oude gewoontes van soms tegenvallen, zeuren voor meer geld, enz., hoewel ze me nooit meer iets echt engs heeft aangedaan.

Maggy bleef maar verkassen. Op een keer kon ze haar kamer in het hotel niet meer betalen en toen had de blondharige oosteuropese dame die destijds de receptie deed haar geld uitgeleend, maar Maggy heeft haar nooit terugbetaald en het werd kletterende ruzie en Magyy moest haar kamer ontruimen. Ze heeft toen als "afscheidsgeschenk" een kak achtergelaten in de kleerkast. Daarmee is ze persona non grata in hotel Appelmans. In de weken daarna ontving Maggy mij een paar keer in een bejaardenflat. Ze beweerde namelijk dat een oud vrouwtje haar in huis genomen had en dat die op bepaalde dagen afwezig was om familie te bezoeken. Later bleek Maggy weer in een eigen apartement te wonen. Ze vertelde - en ze was blijkbaar haar leugen vergeten - dat het oud mannetje haar had buitengegooid en een klacht had neergelegd bij de politie. Ze liet me de kopie van het PV zien. Daarop stond volgende dialoog :
P: Meneer XXX beweert dat u zijn arm hebt omgedraaid en fysiek geweld gepleegd hebt.
M: Dat is ni waar.
P: Meneer XXX beweert ook dat u hem cocaine verkocht hebt.
M: Dat is ni waar. Ik gebruik al jaren geen drugs meer. Ik ben "clean".
P: Als dat allemaal niet waar is, waarom zou hij dat dan vertellen ?
M: Hij wou sex. En ik wou niet.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tsonge, ik denk dat als we alle PVs die ooit over Maggy gemaakt zijn zouden op mekaar leggen, dat een heel dikke stapel zou opleveren. En ze is nog fier op ook ! Overigens liep dit goed af voor haar, want enige tijd nadien vond de politie bij een actie wegens klachten over burenruzie en nachtlawaai dat oud mannetje in kwestie in het bezit van drugs. Tussen haakjes, Maggy beweerde in die tijd dat ze geen cocaine meer gebruikte, alleen nog "rappe" [maar is dat soms beter ? nota : blijkbaar hebben sommigen de gewoonte genomen om een nederlandse vertaling voor "speed" te gebruiken].

Dan werd Maggy weer eens uit haar apartement gezet en was ze onbereikbaar. Ik hoorde wel van andere dvp's dat ze in t'Rozenhofke in Herentals werkte. Op een dag ging ik er eens naartoe. Toen ik aan de baas naar Maggy vroeg antwoordde die direkt kortaf "Maggy ? Die komt hier niet meer". Ik ging dan maar een koffie drinken en dan was er een marokkaanse met dike tieten die mij avances maakte, zodat ik daar toch nog wat beleefde. Maggy zou mij later vertellen dat ze ruzie had met een andere dvp en dat ze waren begonnen te vechten en dat toen de baas wou tussenbeide komen ze hem een mot verkocht had. Sindsdien is ze ook in t'Rozenhofke persona non grata.

Weer een tijd later kwam ik Maggy toevallig tegen ergens in Antwerpen. Ze zag er niet meer zo knap uit, de leeftijd en de gevolgen van ongezonde levensstijl hadden hun tol geëist. In die tijd moest ze ook zware medische ingrepen ondergaan. Het zag er evenwel naar uit dat haar leven zou beteren : ze verkreeg op een zeker moment een apartement van het OCMW en ze had vrienden gevonden die haar hielpen bij het inrichten. Ze had een 9to5 job en ze zei ook dat ze definitief met drugs gestopt was en dat ze niet meer de straat deed in de Atheneumbuurt, vanwege teveel politiecontroles, ze ontving nog wel oude klanten (dat zouden echter alleen ik en nog iemand anders zijn).

Maggy suggereerde dat we wat meer tezamen moesten gaan doen. Ik besloot om te beginnen met iets wat niet te lang of te duur zou worden en stelde voor om een dag naar Plancendael te gaan. Ze reageerde enthousiast maar toen ik haar op de afgesproken dag ging afhalen in Antwerpen zei ze dat het niet kon omdat ze moest passen op de huisdieren van een vriendin en die vriendin was daar ook om het te bevestigen :?: :? . We dronken met zijn drieën een koffie op een terras naast het station en ik ging heen. Ik besloot om enige weken later eens te bellen maar ik bleef dit maar uitstellen en toen besefte ik dat :idea: :idea: :idea: ik van mijn Maggy-verslaving verlost ben. Ondertussen is het een anderhalf jaar geleden dat ik haar nog gezien heb.

Ik heb nog geruchten gehoord dat Maggy alweer haar apartement zou zijn kwijtgespeeld en ook dat ze zou werken in de Rio in Herentals. Ik denk er evenwel niet aan om nog naar haar te zoeken en ik weet niet of haar telefoonnummer nog werkt. Mocht iemand nieuwsgierig of zot genoeg zijn wil ik wel dat nummer geven per PM.

Bijlagen

• Maggy.png
    Maggy.png
    1,5 MB · Weergaven: 4.036

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik merk dat er iets mis ging. De foto had moeten midden in de tekst staan i.p.v. op het eind. Maar goed, zo erg is dit niet.

ChausseeDAmour

Snuffelaar
1 jan 2017
9
0
Zeer mooie post: heb hem met veel plezier en dito interesse gelezen! Op die manier kom je ook wel eens iets te weten over de persoon en het leven achter het meisje. Ken zelf ook zo'n paar verhalen en heb de indruk dat de constante meestal of praktisch altijd dezelfde is: geen happy end (toch niet in de betekenis die de meesten hier prefereren :D )

Heb geprobeerd je een berichtje te sturen, maar dit leek niet mogelijk. Je mag me altijd haar nummer doorsturen als dat kan. Zelf verkies ik Vlaamse DVP's, maar hier in Limburg zijn dat echt uitzonderingen.

Meteen ook mijn eerste post hier. Zelf ook nog geen 'geplande' ervaring met nzc (wel interesse), hoewel een paar dames in een club me dat jaren geleden wel voorstelden tijdens de daad. Ze waren wel high as fuck :D Paar maand geleden wel één bare-ervaring gehad in die club. Condoom was in het heetst van de strijd uitgeraakt en nadien bleken we de laatste minuten gewoin zo gevreeen te hebben (ze moest het letterlijk uit haar poes halen nadien). Haar reactie: hard beginnen lachen. Mijn reactie: iets terughoudender en bezorgder op dat moment :)

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
ChausseeDAmour zei:
Heb geprobeerd je een berichtje te sturen, maar dit leek niet mogelijk.
Vreemd, ik heb geen probleem om berichten te sturen of the ontvangen via de PM. Ik denk wel dat ik de versturing van Emails naar mijn privé-adres heb uitgeschakeld. Ik heb u zopas een PM gestuurd. Mocht die niet aankomen, kijk dan goed naar uw foruminstellingen en contacteer zo nodig de admins.

En ja, Maggy ziet, of beter zag, er lekker uit. Dat is dan ook de reden dat ze zo gemakkelijk mannen rond haar vingertje kon draaien.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Ja, dat zijn lang vervlogen tijden.

Ik herinner me nog dat ze toen stond te tippelen in de Van Maerlandtstraat nabij de hoek met de Olijftakstraat.
Toen was daar nog een RDV hotelletje.
Dit was nog in vorige eeuw.... denk 1998....
Ze liep daar toen rond, en haar vriend zat doodleuk op de reigelbank van een of andere woning.

Ze zag er toen heel jong uit, inderdaad met buikje bloot....
Toen ik langsliep kwam ze direct naar mij en toen naar het RDV kot in de Olijftakstraat geweest. Hetis allemaal zo lang gelden dat het een beetje wazig voor mij is geworden.... 17/18 jaar....

Ik weet nog wel dat de ontmoeting voor mij OK was.
We hebben toen goede sex gehad en ze heeft me zonder condoom gepijpt, maar geen NZC, maar wel goed gevreeën.

Later, jaren later nog een meegegaan naar hotel Nord... kan me ook niet veel meer herinneren, maar weet nog dat we samen in bad waren en wat me bi is gebleven is dat ze m'n ballen volledig in haar mond genomen heeft.... heel , heel de zak binnen en serieus gezogen erop.

Nog later, nog eens tegengekomen en toen nam ze me mee naar een badkamer in sSt. Gummarusstraat, toen waren er al GSM's en ze belde iemand dat ze met een klant was en de badkamer wilde gebruiken. Lang geleden, maar het bleef me bij dat het niet aan m'n verwachtingen voldeed.
Dat was dan ook onze laatste ontmoeting.
Jaren later nog wel eens zien rondlopen, maar ze kon me niet meer overtuigen.

Weet nog wel dat ze bij onze eerste ontmoeting een tand miste, ze kleine tietjes had en een tatouage met een datum.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
DriverT zei:
ze ... had ...een tatouage met een datum.
Inderdaad, op haar schouder staat een tatouage van een roos, met haar geboortedatum. Die is ondertussen verbleekt en onleesbaar.

Ze heeft ook een "aarsgewei", meer recent gezet, en ze heeft destijs mij nog doen meebetalen daarvoor.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Ik heb 2 "vaste" NZC "vriendinnen" in het Rozenhof, maar telkens als ik naar daar ga, stap ik eerst ens af in de RIO, is nu wel een maand geleden want tussen Kerst en Nieuwjaar was de Rio dicht.
Reden dat ik de rio eerst in de Rio ga is Russische Olga die ik ook zonder mag nemen (vele anderen niet echter) maar Olga heb ik al zeker 6 maand niet meer gezien, toch ga ik steeds eerst daar een kijkje nemen.

Zal in het oog houden of ik Maggy er de volgende keer niet zie, je weet maar nooit.....

bart123

Snuffelaar
12 apr 2015
23
0
OMG Maggy :geek:
Toffe foto waarvoor dank

Dat waren nog mooie tijden de atheneumbuurt vroeger
Maggy was men favoriet , kan er ook boekdelen van schrijven , maar ik vond ze super niet alleen de sex was goed en amusant maar ook haar karakter , ik werd er bijna verliefd op , is een super meid

hoe oud zou ze nu zijn ? moest je haar ooit tegenkomen stuur me maar een mailtje dan , dan ga ik ze zeker opzoeken , ik ben benieuwd hoe ze er nu uitziet

echt super die foto , super om die herinnering terug te laten leven bij mij

bareshooter

Toogplakker
13 okt 2018
90
4
bart123 zei:
ik ben benieuwd hoe ze er nu uitziet
Slecht zag zij eruit toen ik haar de laatste keer zag. Een schoolvoorbeeld van hoe drugs en een losbandig leven van de knapste mokkel een wrak kunnen maken.

Maar ik bewaar er ook wel goede herinneringen aan want ik heb er eveneens heel vaak opgezeten. Ze had iets. Ik weet niet wat precies, maar als ik haar zag, dan 'moest' ik haar gewoon neuken. Ik kon die gewoon niet laten staan als zij in de buurt tippelde. Ik zou er op straat al opgesprongen zijn. De service was wisselend, maar zelfs als ze niet in haar beste doen was (drugs he) kwam ik er altijd ongewoon vlot en hevig in klaar. Haar kontje en haar kutje maakten me telkens weer zo geil dat ik haar toch nog maar eens meepakte.

Ik heb er wel verder geen andere kosten aan gedaan, dat niet. Steeds gewoon dates. Een keer mee naar een zonnebank geweest en daar gewacht tot ze 'klaar' was en dan samen gaan neuken op hotel, maar verder aan geen aftroggelarij toegegeven. In haar tijd met die Rudy, was het een 'schoon' koppelke: Maggy die zo knap was dat elke vent die in de Atheneumbuurt kwam neuken, stante pede zijn fluit erin wou steken, en dan die Rudy, een van de mottigste droezen die je daar destijds kon tegenkomen en die altijd wel ergens verderop of aan de overkant van de straat letterlijk rond'hing' om zijn sekskip in het oog te houden.

diewanderer

Toogplakker
7 nov 2016
46
0
Knap kind, die Maggy. Ideale mix van onschuld en geilheid, lijkt het wel. Ik kan geloven dat ze de mannen rond haar vinger wond. Jammer dat ik ze nooit ben tegengekomen :|

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Heb haar ook 2x gedaan. Dan was het in een klein studioke te doen een woonzorgcentrum bij haar opa zei ze.
Was wel inderdaad een lekkere kip. Op een gegeven moment was ze dan verhuisd naar appartementje dat ze huurde en kort erna was ze niet meer bereikbaar via haar gsmnr. Ik vraag me eerlijk gezegd af of ze nog wel leeft? Iemand die het weet?

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Of zij nu nog leeft, kan ik ook niet zeggen.

Ik heb haar nog eens gezien, ondertussen toch ook al een paar geleden, en toen belde zij aan en stapte zij binnen bij een dokter (blijkens de plaat op de gevel aan de deur). Zij begroette me met een wazig knikje. Ergens een wazige soort blijk van herkenning zonder echt te weten wie ik was, denk ik. Zij had een opgedruist cortisonekopje en zag er absoluut niet meer appetijtelijk uit. Ook uiteraard heel veel ouder dan 'destijds'. Dat verschil in uitzicht werd ook in de hand gewerkt doordat zij er in haar tippeljaren altijd een pak jonger uitzag dan ze in werkelijkheid was. Dat kwam vooral door haar slank figuurtje, kleine gestalte en de bijna onvermijdelijke sexy blote buik die je ogen beletten om de ouderdom van haar gezicht correct in te schatten. Die laatste ontmoeting was niet opwindend, maar eerder shockerend. Je bewaart liever in je geheugen het beeld van het vroegere hupse meisje met het geile lijf maar het slechte karakter.

Een afgesloten hoofdstuk waar de anciens van die tijd nog eens kunnen aan terugdenken. Dat geldt trouwens voor de hele Atheneumbuurt: voltooid verleden tijd. Ik heb er daar in de Atheneumbuurt in de jaren '90 heel veel geneukt. Maggy was absoluut niet de beste. Wel een van de mooisten. En dat wist ze. Ook al had je er vorige keer geen goede ervaring mee gehad, de volgende keer wist ze zich zodanig te kronkelen dat je haar opnieuw meepakte. Ik kende haar reputatie toen al en ik ben nooit ingegaan op andere voorstellen dan meegaan naar de kamer en er eens goed overheen gaan. Wie die grens niet respecteerde, kon aan dit meisje veel geld kwijtraken.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Als ik ze daar heb ontmoet had ze alleziens geen blote buik maar haar kontje was lekker om naar te kijken terwijl ik er achter wandelde.
Gelukkige voor mij zei de kerel 2 sec ervoor tegen haar nee of ik had ze ook weer niet gehad.

Ik zou ze gewoon is graag terug willen zien uit nieuwsgierigheid hoe ze er nu uitziet want dat beloofd niet veel goeds blijkbaar.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Moest ik er destijds en het zal zeker niet langer dan 7j geleden zijn een leeftijd op plakken zou ik gezegd hebben ergens vooraan in de 30.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
noname zei:
Heb haar ook 2x gedaan. Dan was het in een klein studioke te doen een woonzorgcentrum bij haar opa zei ze.
Ik vermoed dat dit de plaats is waar ze zogezegd logeerde bij een oud vrouwtje dat haar in huis had genomen, maar dat dan een oud mannetje bleek te zijn dat ... ik vertelde het in het eerste bericht van dit topic. Nu had Maggy het soms over haar opa, met wie ze blijkbaar een heel goede relatie had. Ze heeft me één keer uitgenodigd in het huis van die opa, toen die niet thuis was, dat vertelde ze toch, en dit was een groot rijhuis, geen apartement.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Nee van die opa ben ik zeker want als we er aan kwamen zei ze : opa ga jij maar even wandelen wij komen even hier spelen.
En hij wandelden het kleine appartementje/studioke uit.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
noname zei:
Als ik ze daar heb ontmoet had ze alleziens geen blote buik maar haar kontje was lekker om naar te kijken terwijl ik er achter wandelde.
Gelukkige voor mij zei de kerel 2 sec ervoor tegen haar nee of ik had ze ook weer niet gehad.

Ik zou ze gewoon is graag terug willen zien uit nieuwsgierigheid hoe ze er nu uitziet want dat beloofd niet veel goeds blijkbaar.
Zonder blote buik, dat moet dan ofwel een uitzondering geweest zijn die de regel bevestigt, ofwel op een hele koude winterdag. Zij liep opvallend 'bijna steeds' met een stukje buik bloot, wat in combinatie met haar strak kontje een sterke seksuele uitstraling gaf, waar enorm veel wandelaars van de Atheneumbuurt op kickten.

Dat het er niet goed uitziet met haar, dat is een feit, maar dat geldt zeker niet voor haar alleen. Misschien is het zelfs een beetje zoals bij een overledene die afgetakeld is door een ziekte: je kan beter de herinnering bewaren zoals in de goede jaren, ipv de shock van een afgetakeld lichaam.

Als wandelaar sta je daar niet bij stil, maar net als wij worden ook de meisjes ouder. En doordat hun leven meestal niet over rozen loopt, dragen zij op een bepaalde leeftijd de sporen van hun roekeloos leven met zich mee. Geldtekort is bij zoveel meisjes het constante probleem en als er (zoals bij Maggy) niet het verstand is om met geld om te gaan, noch om op een doordachte manier dit beroep uit te oefenen, dan leidt de levenswandel van heel wat dergelijke meisjes langzaam maar zeker richting goot. Dat ziet de wandelaar liever niet. Want hij komt voor het plezier. Het is ook puur existentialisme: de ene eindigt als een lelijk wrak in de miserie, en een andere nieuwe jonge deerne stapt in de stiel.

Stanny

Snuffelaar
31 dec 2023
2
1
Via een tip op een ander forum ben ik hier terecht gekomen omdat er over Maggy geschreven zou zijn.
Eigenlijk was ik best wel benieuwd en omdat ik geen nieuws meer heb van haar was ik wel nieuwsgierig.
De laatste keer dat ik haar zag is zeker 10 jaar geleden.
In de vroege jaartjes van deze eeuw heb ik zelfs enkele maanden met haar opgetrokken, waarschijnlijk een periode dat ze zonde -vriend- zat of deze in de bak zat.
In die periode woonde ik namelijk in één van de straten waar dames toen nog hun diensten aanboden. Heb haar toen een paar keer meegenomen voor een wip. Op haar diensten was eigenlijk weinig aan te merken.
Na een paar keer kreeg ik de indruk dat ze wel meer wou en bleef ze soms de hele nacht bij mij.
Ik mocht haar op een bepaald moment zelfs kosteloos bestijgen, ook de eerste keer zonder condoom trouwens.
Ik had nog niet direct door, maar toen was ze al compleet verpest door haar druggebruik. Ze rookte toen al crack uit een pijpje.
Ik kan de epistels van Guy6 enkel maar bevestigen! Vaat een varken.
Voor haar verslaving had ze geld nodig, veel geld, maar ook voor advocaten voor haar broer, wat later haar criminele vriend bleek te zijn. Enfin het kon nooit genoeg zijn.
Ik woonde toen in een nogal discreet gebouw vlakbij het Sint jansplein waar men heel discreet binnen kon komen. Ze heeft een tijdje mijn woning gebruikt om haar klanten te ontvangen, eerst vaste klanten, daarna ook tippelklanten.
Ik zat toen in een periode dat ik ook niet vies was van roesmiddelen en liet haar begaan. Ik vond het best wel geil.
Maggy was als ze ging hoeren nooit lang weg, meestal stond ze al na een kwartiertje er terug met een klant.
Inderdaad zoals Guy beschrijft lag ze heel goed in de markt, ze had toen een prachtbody en het gladste kutje en mooiste kontgaatje van 't stad!
Ze heeft veel geld verdiend, heel weel geld en toch zat ze steeds op droog zaad. Ze had zelfs een klant, een man van toen in de 70 die haar een klein fortuin gegeven heeft. Heb haar nog voor z'n ogen geneukt terwijl hij zich zat stijf te rukken alvorens Maggy op z'n lul kroop. Hij kwam al na een paar op en neer bewegingen klaar in haar. Volgens haar de enige klant die ze zonder condoom neukte. Maar dat was je reinste onzin natuurlijk.
Daarna is het heel snel bergaf gegaan, zowel met haar als met onze -relatie-. Toen waren de eerste sporen wan -aftakeling- al te zien. Meestal stopte het werk na haar eerste klant en dan moest Karim (dealer) langskomen. Ze was toen al weinig kieskeurig op haar cliënteel, de eerste die haar oppikte had prijs. Ik heb met tientallen vieze mannen zien aankomen waarvan ik dacht oei, die ziet er niet echt appetijtelijk uit. Ze neukte zogezegd nooit zonder condoom, maar ik merkte wel dat ze soms meer geld had, dus €100 ipv €50 voor één wip. Op een bepaald moment was ze zo zuchtig naar haar spul dat ze nog voor haar klant weg was de woonkamer binnenkwam met een spermakut, ze viel dus zo door de mand.
Ik kan zo nog tientallen verhalen vertellen. Haar hygiëne liet soms ook te wensen over, heb haar meermaals richting badkamer moeten sturen toen ik 's avonds aan pakweg haar tietjes wou zabberen rook je je voorganger nog. Maar het bleef wel een geil ding waar ik direct een stijve van kreeg als ze thuis naakt rondliep.
Haar middelengebruik ging van kwaad naar erger en na een paar maanden was de klik weg en is onze -relatie- stilaan beginnen doodbloeden maar toch steeds kon ze me verleiden met een pijpje te zetten of haar kutje en kontje aan te bieden. Dan na een paar incidenten mocht ze geen klanten meer meebrengen en pijpte ze in de wagen in een ondergrondse parking voor €20 of nam ze kerels mee naar een achterkamertje van één of ander junk in de Dambruggestraat. Een handgemeen met een gesneuvelde TV en de tussenkomst van de wouten was het einde van de lijn. Heb haar daarna nog een aantal jaren zien rondhangen in de buurt maar ik had genoeg van haar.
Had soms wel zin, maar een relatie met een Thaise uit een bekend massagesalon weerhield me ervan om haar nog te neuken.
Over and out, want ik kan heel dit forum volschrijven met haar fratsen.

PS: heeft iemand nog nieuws van haar? Leeft ze nog?

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Rond 2005 denk ik ben ik haar eens tegengekomen in café De Witte op de hoek van de Rotterdam- en de Olijftakstraat. Ze nam me toen mee naar een pand in de Brugstraat bij een 'vriend'. Het was zeker niet de vettige Rudy want die kende ik van in dat café en die bleek vast te zitten. Er zat toen een man in het salon TV te kijken misschien was het Stanny van hierboven wel? :unsure: Dat was eigenlijk de laatste keer dat ze de moeite waard was en ik me niet bedrogen voelde. Heb haar toen van een goede lading sperma in haar kut voorzien.
Later zag ik haar meermaals met kerels die richting uit gaan. Daarna zag ik haar weer met die marginaal in de buurt rondhangen.
Heb haar al jaren niet meer gezien.
De enige die ik zou kunnen bedenken die misschien nog nieuws heeft is Claudia die in die periode ook tippelde in dezelfde café's en straten. Die ontvangt nu prive in Berchem en zit regelmatig op de RL chat. maar zal niet voor direct zijn want dat is niet echt mijn type.

Terug
Naar boven