Manon, Petra of Mirjam op Chatgirl

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Ze is regelmatig op chat girl ze geeft aan voor 100 euro ongeremde sex.
Je krijgt gelijk haar nummer. Deze milf is super geil bare is altijd vanzelfsprekend. Nooit om hoeven vragen.
Ze staat ook op hookers onder manon, toen in de jordaan. Nu omgeving hilversum.
Leuk type verder, minpuntje kan zijn dat ze je nooit iets te drinken aan bied.
Maar ze bespringt je wel gelijk bij binnenkomst.

A

Anonymous

Guest
Ik ben 2 keer bij haar geweest in Amsterdam. Is inderdaad een super vrouw. Het enige nadeel toen was, dat ze maar beperkt beschikbaar was.

KaiserParma

Toogplakker
7 jun 2015
121
39
Ben daar ook twee keer geweest. Top dame. Houdt er echt van om gebeft te worden trouwens. Normaal gesproken niet iets wat ik fijn vind bij dames die bare gaan, maar goed, ze is hygiënisch.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Snappen jullie het nu echt niet, leden met 1 of 2 berichten, vragen om een telefoonnummer, terwijl ze zelfs NIETS aanbrengen.

Het is hier geven en nemen................................

Je deelt wat met ons, dan kan je ook om iets vragen (telefoonnummer), want zonder iets te delen, verwacht dan ook niets terug.
En ben je enkel een lezer, blijf dat dan lekker doen, en vraag nergens om

underkoffer

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Underkoffer; ben het geheel met je eens! Heb dat ook al eens opgemerkt. En ik geef geen informatie aan leden die alleen maar vragen en niks schrijven. We zijn natuurlijk niet gek hier.

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Helemaal mee eens, voor ik iemand antwoord geef via pm. Screen ik hem ff. Gemeen he.

motormuis

Toogplakker
26 jul 2015
51
38
Ik ken haar als Petra, in Bussum. Verschrikkelijk lief mens wat volgens mij geen eens rubbers in huis heeft. Ben ook bij haar (doolhof) in Amsterdam geweest. Prima meid voor prima bedrag met prima service

ronald59

Snuffelaar
23 nov 2015
10
0
Ben 2 keer bij deze dame op bezoek geweest in amsterdam op 2 verschillende
adressen leuke vrouw die niet moeilijk doet prima adres alleen moeilijk te bereiken heb
van haar een tel. nr maar neemt nooit op dat is jammer misschien heeft ze een ander nummer
gekregen wie kan mij helpen aan een recent nummer gr. ronald59

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
303
152
Laat ik haar nieuwe nummer nu toevallig hebben. Het gaat me echter net iets te ver om dat hier zomaar te posten (1) vanwege haar privacy en (2) dat ik een groot aantal 'ik vraag veel, maar ik deels niets leden' niet zomaar een kadootje wil geven.

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Dame is de laatste dagen regelmatig sochtends op Chatgirl te vinden met de nick"Petra". Ontvangt inmiddels in Laren. Ze is wel tikkeltje nors geworden, jammer want was superenthousiaste en lekkere meid toen ik haar in Amsterdam bezocht.

ronald59

Snuffelaar
23 nov 2015
10
0
ben een paar keer bij deze aardige vrouw geweest kan haar helaas niet meer bereiken kan iemand mij haar nieuwe telefoon nummer geven b.v.dk ronald59

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
bij hoeveel posts op dit forum kom je door de ballotagecommissie voordat je informatie deelt?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
wceend zei:
bij hoeveel posts op dit forum kom je door de ballotagecommissie voordat je informatie deelt?

Er is geen commissie. Maar het aantal " alleen kijken en profiteren is vrij hoog" een groep leden geeft best wat knaken uit en als het dan niets is of top wordt daar over geschreven. Kijk als de groep " kijkers " alleen maar zit te zoeken naar de pareltjes, en soms zo ver gaan dat ze de berichten over een dame die bare gaat uitprinten omdat ze in het eerste contact aangeven niet zc te neuken. Dan kan je er donder op zeggen dat het delen minder gaat worden.

Al moet ik wel toegeven dat het ook wel vaak gaat voorkomen dat een nieuw lid niet eerst het voordeel van de twijfel krijgt.

Just my 2 cents -;)

Ps....hier een kado'tje... Laura gaat absoluut niet zonder condoom... Yeah right. Ben er verschillende keren geweest, en heerlijk vol gespoten. Gewoon goed verwennen en niet gelijk er op kruipen, eenmaal een kwartiertje aan het geilen en hij glibbert zo naar binnen -;)
http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=32207

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ps....hier een kado'tje... Laura gaat absoluut niet zonder condoom... Yeah right. Ben er verschillende keren geweest, en heerlijk vol gespoten. Gewoon goed verwennen en niet gelijk er op kruipen, eenmaal een kwartiertje aan het geilen en hij glibbert zo naar binnen -;)
http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=32207[/quote]

Was toch al bekend bij deze dame.... hopelijk wordt ze nu niet plat gebeld met de vraag van of het mogelijk is.... ;)

A

Anonymous

Guest
Ga je nu van twee dames door elkaar recensies plaatsen?

Terug
Naar boven