Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Plattegrond is een topic voor onder ramen/tippelen.
Vlakbij Margarita zit ook Yaris. Miaschien dat persoon op ijsberen deze 2 dames doorelkaar haalt? Met Yaris geen ervaringen. Schijnt goed te zijn maar niet bekend of ze nzc doet.
Gisteren op zoek naar Margaritha, ze zag me aankomen en vriendelijk gelijk naar binnen omdat ze me herkende. Toen ik zei dat ik haar weer lekker bare ging neuken bleef ze stellig nee zeggen, alleen pzc. Op aangeven dat ik haar al eerder zc geneukt had bleef het nee. Toen ik daarop aangaf dat geen nzc geen date betekende opende ze het gordijn en deur en ben ik weggegaan.
Ik heb vorige week ook een Nee gekregen. Deed net of ik van niets wist en zou haar penetreren.
Echter kwam toen het rubberen hoesje te voorschijn. Zelfs na aandringen geen succes, jammer maar helaas.
Ze vertelde dat ze het niet meer deed zonder na de zoveelste soa.
Gelukkig heeft ze mij niet besmet.
Heb haar 1x bare gehad en er ook niets aan over gehouden. Zegt natuurlijk niet alles. Misschien dat medewandelaars maar ff testje doen voor de zekerheid? Denk dat klanten van Margarita hem er een paar deuren verder ook wel bare in Millie hebben gestoken. Dus als er idd besmetting is kan het zo wel rap gaan.