Maria Schipperstraat 40

julius1983

Snuffelaar
10 mrt 2018
4
0
Eerst en vooral, voor de duidelijkheid, ik ben geen bezoeker van Maria. Ik ben wel steeds vaste klant bij één van haar blokgenoten. eerst bij Julia, dan Flory en nu Gabriella. Dus Maria kent mij ook en is steeds vriendelijk als ik binnen kom, ook al ben ik niet één van haar klanten.
In die zin wil ik mij toch even in het gesprek mengen.
Misschien gaat het niet meer over het feit of ze al dan niet NZC doet. Maar wordt het tijd om dit over en weer gepingpong, waarbij haar reputatie alleen maar besmeurd word, te stoppen.
Er word heel de tijd maar over respect dit en respect dat gesproken, misschien word het dan eens hoog tijd om ook respect te tonen voor de mening van de vrouw in kwestie. Ze is er duidelijk NIET mee gediend dat ze op dit forum besproken word. Bij hooker.nl werden topics van dames die niet op de site wilden staan gewoon verwijderd. Met andere woorden, zoals ze het bij hookers mooi konden verwoorden... de bezemwagen eens grondig laten passeren!!!
Het lijkt mij een betere optie om dit in dit geval ook te doen, en het zo te laten.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Er is slechts 1 persoon die dat beweert en voor de rest niets bijdraagt aan ons forum. Al de rest bevestigt dat ze wel degelijk NZC doet. Dus trek je conclusies.

En de vergelijking met hookers gaat niet op. Die (schijn)heilige boontjes plooiden onmiddellijk voor de minste kritiek vanwege de besproken DVP: deze kreeg altijd gelijk. Deze site is bedoeld voor ons en wij schrijven hier over onze ervaringen. Censuur door de dames is voor mij niet gewenst.

Justafuck

Toogplakker
29 aug 2018
161
50
Hier sluit ik me volledig bij aan.
Stel je voor dat eigenaars van horeca bij tripadvisor ook alle negatieve (of andere) commentaar konden laten wijzigen of verdwijnen naar goeddunken. Wat is het nut dan nog ?

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Ik ben geen bezoeker van haar, maar meisjes waar ik wel kom, en die me vragen om niets over hun te schrijven, dat respecteer ik.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
Bmw zei:
Ik ben geen bezoeker van haar, maar meisjes waar ik wel kom, en die me vragen om niets over hun te schrijven, dat respecteer ik.

Hoeveel meisjes vertellen je niet dat jij de enige bent die haar zc mag neuken.. en achteraf lees je hier dat bijna iedereen zc mag!
je bent lid van een forum om erover te schrijven he.. we gaan daar toch niet flauw over doen hé !! :?

joske10

Snuffelaar
21 mei 2018
24
13
heb ze zaterdag mindag nog eens bezocht en wat bonus gegeven en lekker de gang ge wit geverfd.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
Is al een tijdje geleden van mij maar Maria haar prijs lag vroeger op 200 voor een uur en 100 extra voor zonder. Alhoewel ze zeker niet meer zo toegankelijk is voor de nieuwe klanten op dit vlak. Oude rotten en favorieten blijkbaar wel. De rest zal zich moeten opwerken naar die status.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Vroeger was het €50 extra om te neuken zonder condoom, alle aandacht hier doet er geen goed aan.
Soit.... Ik doe niet meer mee.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
A few weeks ago I visited Maria. I visited her a lot when she first came to Antwerp. This was when she still had natural breasts and before the tattoos.
I came in because of the lovely natural smile and because of her beautiful pussy.
We talked about how quiet it was for the girls.
She was a little hesitant at first but I reminded her of our past fucks .
She took control and sucked and fucked me hard her on top .Then finally finished in doggy.
She asked not to finish inside but I was not quick enough and most of my seed was inside.
No problem with her after that.
Nice kiss when I left.
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
She is the last one left of the great SKW nzc trio Julia Florie and herself Maria.
Bareboy

EDB74

Toogplakker
13 jul 2017
99
24
bareboy zei:
A few weeks ago I visited Maria. I visited her a lot when she first came to Antwerp. This was when she still had natural breasts and before the tattoos.
I came in because of the lovely natural smile and because of her beautiful pussy.
We talked about how quiet it was for the girls.
She was a little hesitant at first but I reminded her of our past fucks .
She took control and sucked and fucked me hard her on top .Then finally finished in doggy.
She asked not to finish inside but I was not quick enough and most of my seed was inside.
No problem with her after that.
Nice kiss when I left.
Bareboy
Price you pay?

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Sorry I paid a lot.
More than is usual but no other girls were free.
She asked me not to post anything.
That is why I waited to post.
Bareboy

Terug
Naar boven