Maria - Vulkanstrasse 13, 2e verdieping, kamer 203,

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Liep even voor jaarwisseling in de vulkanstrasse. Uiteraard bijna alles dicht behalve pand 25 en 11-13-15. Ik had vanavond een bare gangbangparty in Duisburg maar dat viel behoorlijk tegen want dames niet aantrekkelijk en de knapste deed het met condoom.

Op de 2e verdieping zag ik best een aantrekkelijke jongemeid in sexy zwarte kousen. Er waren weinig wandelaars en daar kun je je slag mee slaan. Ik vroeg eerst of ze PZC deed en dat was 20€ extra en daarna gelijk of ze NZC deed met "reinspritzen". Geen probleem en dat was dan inbegrepen in die 50€. Ze heeft kleine borsten maar haar benen en dan vooral haar bovenbenen waren verhoudingsgewijs fors en dat vond ik aantrekkelijk. Ze heeft zwart haar en verder een normaal postuur.

Toen ze mijn pik zag zei ze dat ik vast uit Holland kwam want ze vond hem groot en Hollanders zijn vaak groot geschapen en dat had ze dus goed gegokt. Pijpen was vrij redelijk en het neuken was lekker maar ze was wel passief en geen gekreun of gesteun te horen om je een beetje over op te winden. Uiteindelijk haar volgespoten maar veel tijd kreeg ik niet omdat ik volgens haar NZC cadeau had gekregen want PZC was al 20€.

Conclusie: eenmalig bezoek want teveel tijdsdruk en haar passieve werkhouding en het gemis van wat gekreun/ gesteun zijn daar debet aan.

Laatst bewerkt door een moderator:

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
Ik ken deze Maria al jaren, was een tijdje niet geweest maar ze kende me nog. Redelijk slanke dame, leuke borstjes. Bulgaars dus een beetje een kleurtje.
IK heb haar eerst gebeft, daarna konden we zonder glijmiddel neuken. Lekker poesje, ik kom graag nog eens terug.
Ik heb haar 70 euro gegeven, was ze tevreden mee. Ik ook in Nederland was ik minstens het dubbele kwijt geweest.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Maria zat weer in geile zwarte kousen op de kruk/stoel en keek me geil aan en wilde me overhalen wat haar ook lukte. In een saunaclub zou ik haar niet kiezen want daarvoor vind ik haar niet aantrekkelijk genoeg. Ik had nog wel zin in een 3e kamergang. Ze deed aardig haar best maar doordat ze niet echt actief meedoet en je haar bijna niet hoort raakte ik ook niet echt opgewonden. Ook geen spiegel op de kamer en klaarkomen dus niet gelukt. Desondanks toch wel lekker geneukt maar niet gespoten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Gisteravond in de loophuizen en voor bare seks zijn de panden 11-13-15 goed geschikt. Melisssa helaas afwezig. Een mooie jonge dame sprak mij aan en 50€ met PZC was akkoord maar NZC wilde ze 100€. Ik had wellicht kunnen afdingen maar dan nog weet je niet of ze haar belofte nakomt en dus voor zekerheid gekozen. Maria's deur stond open en ze zat op de stoel en zag mij en uiteraard de vraag om binnen te komen. Maria is niet verkeerd qua aantrekkelijkheid maar ze is wel passief en echt veel tijd gunt ze je ook niet maar de druk moest eraf. Kreeg plotseling krampen waardoor klaarkomen werd bemoeilijkt. Ze sputterde nog tegen in plat doggy maar heb haar uiteindelijk toch volgespoten. Met de hygiene zit het wel goed want gelijk na de daad ging ze op de bidet om mijn zaad weg te spoelen.

Terug
Naar boven